Nån sa att det svåraste som finns är att leda med 3-0. Vilket borde innebära att det är dubbelt så svårt än svåraste att leda med 6-0. Alltså, det är typ dubbelsvårast. Ungefär.
Vart tog Olle, Snushane och Mike vägen!? Är det så svårt att ta en framgång!?😀 Jag är ledsen att det är för positivt, gräv ner er djupare i er grotta. Om ni har tur så går det åt helvete nästa gång!😉
Zoogin62: Här är jag! Sorry, jobbar men konstaterar att jag gjort det igen, med god hjälp av snushanen och Olle. Det krävdes bara lite gammal hederlig jinxning av HS-eliten ✌️😎 Och en Hanzl (bl.a) som lyssnade när jag drog lite tips till honom i tisdags på Blackstone 🤗
Lub: Skåne är nog mindre inavlat än västernorrland i allmänhet rent demografiskt. Reprisbilderna i arenan visar ingen axel i huvudet och knappast charging heller. Han blev manglad av två i följd, shit happens det är hockey. Gjorde säkert ont, bättre att skrika domarjävel än filmare. Ta det som ett missnöje mot domarens bedömning, inte mot spelaren.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Jorå…