Ett tips är annars att läsa onlinerapporten på www.malmoredhawks.com Cedervall brukar vara fyndig och opartisk nog att även bortafans kan ha behållning av den.
pratarn: Sitter o funderar på när 1:a japanen inträder? Är det när man passar mitt in i slottet o nån skjuter direkt i mål? El. är det en lobbpuck o skott på volley?
Äh, vafan. Nu är det match !! Sluta gräma er över en nervös kommentator och håll istället tummarna för boysen i rött och vitt. Vi är säkert rätt många här inne som någon gång varit nya i en stor ansvarskrävande uppgift.
dr-nix: Dom är förjävla dåliga!!! hoppas dom kan höja sig i tredje malmö går ju på högsta växeln timråik lägsta.hoppas dom kommer ut i tredje med bakåt kammat hår...
fighter: hoppas det dom skjuter för lite 9 skott på mål i andra perioden men nu hoppas vi att dom kan gå in och lägga i högsta växeln i sista då kommer dom att plocka hem en 3 poängare
Jag skulle nog inte vara speciellt lyrisk av att kommentera en händelselös match som står 0-0 in i tredje perioden...
En snabb blick på tv.nu säger att det just nu visas Efterlyst på trean, Criminal minds på femman och höjdpunkten: Universal soldier: Återkomsten, på tv 6.
Kommentatorn sitter säkert och tittar på samma tablå som mig just nu...
Fantastiskt roligt iallafall att vi har en RIKTIG TIMRÅKILLE i toppen på SHL målligan framför alla coola kanadicker och finnar. Stort Grattis Filip ♥️♥️♥️