Selina: Genialt förslag! Kommer ihåg att även TIK08 hade en sån där kampanj förut tidigare i höstas att alla medlemmar skulle skänka en hundring eller nått dylikt.
Det känns helt förträffligt att folk inte skiter helt i TIFO. Okej det är svårt att få folk att hjälpa till och sånt men desto mindre svårt att få folk att skänka pengar. Det största problemet kommer alltid vara pengar, det går ändå ihop med arbetet innan. Det tar bara längre tid. Hoppas att många antar sig Selinas utmaning, skulle kanske haft en textsnutt uppe i grårutan också.
Knylan: Men du, det sitter många "slipsnissar" på norra också om du nu med slipsnissar menar egna företagare eller såna som håller i ekonomibiten i sitt företag eller matchens "middagsgäst".
Det beror som du säger mycket på den som går med bössan om han/hon jobbar aktivt, tackar vänligt för varje bidrag eller som Bert Karlsson säger "har karisma".........det hade Örnie.
badger: Jo men jag har fått bilden av att folket på södra sittplats är mycket stelare än på Norra, iaf om man ser till dom precis rakt över som sitter mitt framför klacken så att säga. Saknar TITANs "Andra sidan är ni klara", de var helt outstanding förra säsongen. =)
badger: Du jag läste det där. Och jag står för varenda ord jag sagt. Det är betydligt enklare att kränga lotter bland "fansen" på Norra och Södra än vad det är på andra platser i hallen. Sen om du tar åt dig av detta är upp till dig - så det så!
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·
Det känns helt förträffligt att folk inte skiter helt i TIFO. Okej det är svårt att få folk att hjälpa till och sånt men desto mindre svårt att få folk att skänka pengar. Det största problemet kommer alltid vara pengar, det går ändå ihop med arbetet innan. Det tar bara längre tid. Hoppas att många antar sig Selinas utmaning, skulle kanske haft en textsnutt uppe i grårutan också.