Här finns iaf en brynäsare som är tacksam över att dessa två väljer att vända hemåt, även om jag inte törs lita på att det är helt klart. Lind var något av en favorit redan för sisådär sju år sen. En kämpe som harvade i tredje-fjärdeline i skuggan av Dackell, Modin, Johnsson, Molin, Larsson, Huss och så vidare. I femte och avgörande match mot HV -95 gjorde han mål. Nu räckte det inte, men jag har inte glömt. Casselståhl hann inte visa framfötterna särskilt mycket innan han lämnade laget men bara det faktum att han uppenbarligen kommer att saknas i ett semifinallag tyder ju på att han är bra. Jag riktar ett tack till Timrå som tog hand om våra gubbar och gav dem en chans. Men nu vill jag ha tillbaka dem. :)
Skarin: Intressant att dom bara rankar Lind som bättre än deras 4:e center, Wågström!!!!!!!! BIF kan ju kanske behålla sitt lag från i år med tanke på hur bra lag dom har, enl. dom själva!
Mille OM du ser detta inlägg i kväll så tänk om, innan du ritar på för BIF!! STANNA!!!
El Maco: Men ha ni nå problem ni...? de låter som om ni gå på dagis. Kan ni inte prata om nått vetigt. Nog fö min pappa e löjlig men de här ta priset ju.
El Maco: Får väl hoppas för allt vad tygen håller att Styf Ritar på, även Åkerblom. Då ser det lite ljusare ut igen! O värvningarna efter de andra kan börja med Foppa, Näslund, Påhlsson, Pasi, Sami K, Hasse Jonsson, Kenny J osv. :))
El Maco: Vad ni bråkar.... är det bara jag som kan vara seriös???:) jag vet inte heller vad man kan ha gjort för att få dom att stanna. Supportarna har gjort sitt med mille, får se om han också drar vilket vore sorgligt.
El Maco: Enl ST så verkar det som att Timrå kommer behålla Öhrling och Fagerström och alternera med dessa bakom Kapanen, ett klokt val. Då kan man lägga de pengar det annars krävts att värva en ny backup-målvakt på en center eller back.
Skarin: Micke Lindförlusten rankar jag snäppet över när Jocke Nilsson lade av. Jocke var visserligen en ännu större kung men hade den goda smaken att bara spela A-lagshockey med Timrå hela karriären. Kommer att kännas bedrövligt att se Lind i Brynäströja.
Blandade uppgifter om Timrås Silly Season från världspressen
Lind hade anbud från Timrå men flyttade hem Casselståhl hade anbud från Timrå men flyttade hem Lindman hade anbud från Timrå men fick 135 papp i månaden i FBK Eriksson fick inget anbud och lämnade Andersson lade av Jindrich lade av
Kimmo Kapanen är under kontrakt Niklas Norberg är under kontrakt Robert Carlsson är under kontrakt Christian Söderström är under kontrakt Per Hallin är under kontrakt Christian Sjögren är under kontrakt Markus Mathiasson är under kontrakt Valeri Krykov är under kontrakt Kalle Koskinen är under kontrakt Tommi Rajamäki är under kontrakt Sanny Lindström är under kontrakt Yared Hagos är under kontrakt
Styf har fått anbud
Övriga vete fan. Hansson och Fagerström lär väl erbjudas kontrakt.
Fyra landslagsmän under kontrakt. Två har lämnat. En funderar på sitt anbud.
Kan man inte visa Mille att han inte är så eftertraktad av BIF supportrarna. Här gråts det över Lind o det är namninsamlingar o det ena med det fjärde. Hos BIF rycker man på axlarna verkar det som: "Kul att han vill hem men såå bra är han inte, kunde vi inte värvat nån bättre!"
Usch vad surt allt blev! Men snbart är det vår o lärkorna slår en drill!
Helg Ernest: Du skriver bevisligen vad du vill. Personliga påhopp? Jag ifrågasätter vad du skriver utan att gå till personangrepp. Du däremot kan inte argumetera på något sätt utan kallar mig lillpöjk. Det är för övrigt faktafel det med.
Du får gärna tycka vad du vill men du är framstår som helt oemottaglig för F-A-K-T-A. Vi gjorde den här rundan någon gång i vintras när jag smulade ner dina försök till argumentation till sand. Ska jag behöva göra en repris för att du ska lugna ner dit ett kvartal till?
Nytt försök: Vari ligger Nubbens försumlighet? Exakt hur skulle DU sett till att vi hade Lindman-Jindrich-Lind-Casselståhl-Eriksson-Andersson i truppen nästa år?
Förvåna mig och svara på det här inlägget med några sakliga argument.
Förvåna mig ännu mer och lyssna på andras FAKTA och ta intryck istället för att fantisera fritt för att ha underlag för angrepp på Nubben.
El Maco: 98 Kg 193 Lång Skall jag tolka det som ett fysiskt på hopp ? För det första Lill pöjk så skriver jag vad faan jag vill. för det andra gör du personliga på hopp mot mig. Jag har rätt att tycka vad faan jag vill om Nubben.
Om du inte gillar det jag skriver, gefaan i att läsa det då. Väx upp för faan ! Inte bara på Höjden !
matsby: Ja, förmodligen reder det sig tillslut. Även om vi får kämpa i dom nedre regionerna nästa år. ELLER VARFÖR INTE ! Nubben har trollat och vi tar SM- Guld nästa år och kan göra långnäsa åt att som dragit ( c :
söder över: Jag tänker att det här blir min sista kommentar i frågan (mest för att det inte riktigt leder nånstans). Jag vet inte om det är medvetet eller omedvetet man försöker missförstå och när argumenten börjar närma sig "ah men dom ... | #Läs mer ·