Lomond: Lätt hänt att man börjar att byta för mycket spelare och laborera med kedjorna när det inte funkar bra framåt. Men jag undrar som någon annan var inne på om vi inte bör splittra på Dahlen och Kapanen för att få igång Kapanen. Inte för att jag tror att det kommer att hända men.
Kass match, men vi har ändå hjärtat att göra vad vi kan för att rädda kvar lillebror i SHL. Nu får dom ro resten av vägen själva. Nu ligger dom inte tvärsist åtminstone. 😂
modo mer desperata efter poäng,dom e pressad sen små detaljer , som blir avgörande när man vrider o vänder så visar tabellen rätt både hv71 o modo, har för dåliga trupper nu kommer 4 raka torsk för modo ,sen kommer vi inte upp i nivå,jo stundtals
Finns inte en chans i världen att vi behåller top 6 när säsongen summeras. Dumpa puck och tappa den, är det Jokinens nya spelsätt? Nä usch och fy för positiva facebookmuppar
Riktig pissmatch. Varför är vi bara mentalt påkopplade i varannan match ungefär? Så fort vi förlorar är vi revanschsugna och gör det bra. Sen när vi väl vunnit är det som vi skiter i allt nästa match och åker runt och glider på en skridsko medans vi låter motståndarna ta kampen.
Riktigt svajigt motivationsmässigt i det här laget
Sjukt svagt Timrå...vi var aldrig nära. Det som är oroande är att det sett ut såhär rätt många matcher. En sak är iaf klart. Hadde vi tänkt spela såhär.. så är sm guld bara att glömma kan vara rätt långt ifrån tyvärr. .
Jag är så djupt besviken på hur nonchalant man uppträder. Vi möter en historiskt dåligt lag och bjuder inte ens upp till kamp. Hela matchen pissas bort mot ett påkopplat MoDo som kom till rinken för att spela hockey. Timrå kom dit för att titta på…
roger_sundsvall: 4-2 i öppen kasse det är över. Detta var Modos kväll grattis. Hoppas på fler derbyn nästa år bra med,3p för dom så kanske dom klarar sig
söder över: Mjo, folk vill ju ha in en defensivt duktig back? Hardegård är ju för offensiv?.. För väl att vi har så många andra skottvilliga backar då. 🤷