Henning: Måste säga att Montén går hem hos mig. Glimten i ögat och klara svar utan krussiduller. Skön lilare helt enkelt. Synd att Norgren inte kommer till start...
mikenomad: Nordgren klev av inför sista spelmomentet på träningen i dag. Ville enligt honom själv spara sig. Så det är nog klokt att ställa över honom i kväll. Hans tid kommer.
Dalton: Helvete är det Frölunda vi spelar mot ikväll? Bortsett från spyan mitt på tröjan så ser ju tröjorna identiska ut med de Frölunda hade för ett par år sedan.
mikenomad: Ser ut som jag går bet på det. Det ska finnas möjlighet att se matchen i Android, för oss med Iphone är det värre. Jag får tyvärr hänvisa till möjligheten att se matchen i efterhand.
mikenomad: Där nätar iaf Stenqvist, 0-1 till oss. I övrigt åker modos primadonnor och försöker jonglera med pucken (utan framgång) och Timrås brunkare checkar högt (utan framgång). Har inte sett någon längre press åt något håll än så länge i matchen.
Tycker mig se ljusglimtar lite här och där. Tycker det finns potential i truppen. Hagos ser betydligt rappare än förra säsongen t.ex. och Bagarn ser jag med spänning fram emot vad han får uträttat den här säsongen.
Ambroo: Då måste det ha varit ruskigt dåligt mot Brynäs.
I övrigt är junisarna företagsamma...ser intressant ut. Modo kommentatorerna var tydligen väldigt nöjda med att Modo har en i sin trupp idag. Vi kör med 4 men det sa dom inget om.
Dalton: Vårt B-lag gjorde tydligen inte bort sig i 1:a alltså. Nå, det är ju iofs inte direkt Svenska mästarna vi möter. Eller hur är det med det där, är Modo stående Svenska försäsongsmästare? Oavsett resultat?
Zäta75: Kan inte bara luta sig mot Hållander som ska bära Timrå match efter match. Nu MÅSTE alla kliva fram och höja sig annars inget topp 6 och det är ett fiasko med det laget man har
http://st.nu/sport/timraik/1.5003254-tv-monten-infor-hockeyderbyt