Och här har positiva klubben sammanträde ser jag. Vinner vi tre av 10 matcher så är det klart för slutspel, varav 6 är hemma. Samtidigt ska dom jagande möta varandra en del till och med två gånger. Säger som Småland Thrust me det är klart för slutspel.....
Det vill nog till att vinna hemma för det är nog det som är nyckeln till fortsatt spel om guldet. LIF har värvat idag nån fransman och det kan dom behöva för dom kan nog glömma slutspelet nu. men sen är det BIF SSK MIF som får göra upp om det, modo och Luleå ser jag som dom är på mycket god väg att klara det och har ett gyllne läge det är bara att säga grattis. Timrå som sagt: hemmaspelet blir nyckeln.
Frella: Med detta svajiga spel skall vi vara glad om vi tar några poäng de tre närmsta matcherna. DIF hemma svårt SSK borta torsk SSK grymt starka nu FBK hemma torsk Här kommer FBKS vändning. Sen blir det inge lättare MIF borta 50% chans VF hemma svårt HV borta torsk BIF hemma 50% chans LEK hemma vinst LUL borta TORSK
Resultaten kunde inte gått mer emot än vad det gjorde idag, nu krävs en vinst på Söndag, annars är det inte längre något ingenmansland utansnarare dödskamp om sista slutspelsplatsen.
västrabo: Nja, så länge dessa tre producerade såg Timrås matcher betydligt roligare ut. Men visst, vem som helst får göra målen. Ser dock inte backlinjen som problemet i denna match...fan!
Linda87: Det är så jobbigt. Inget roligt att läsa tidningarna imorgon, Modoiterna som ler så fort man visar sig. *supersuck* Och våra "målgörare" gör inte ett mål.
Linda87: jah det här känns inte bra. Nu måste kenta o co träna extra mkt annars känns det inte bra o kolla på Timrå-BIF. Vette fan om man vågar gå!....
Bragd-Birger: Det är väl inte bara dessa tre som är iskalla, tycker att det verkar som betydligt fler vore djupfrysta. För Guds skull förstärk backlinjen innan det är för sent.
Puckinen: Modopubliken har inte bara varit känd för att vara partiska, vilket jag ser som något att vara stolt över. De är också kända för att vara tyst om man blir krossade av motståndarlaget. - Bara ett tips.
Säger som Småland Thrust me det är klart för slutspel.....
Älska Timrå IK