1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590880 inlägg · 6217 ämnen

Modo - Timrå IK 2004-01-22

« · 380439 · » Till forumet

Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
Ambroo: jaha .... nu mår jag dåligt . :( må vi ta djurgårn iaf.
Kommentera

Den en tummade banditen...
Kommentera

Sverige leder ju iallafall o "Hela Sveriges lag" Leksand blir krossade. Ngt positivt i allt elände i allafall.
Kommentera

1 mål på två matcher, det är icke särdeles bra. Nordgren + Carlsson + Mathiasson = iskalla. Fan vad bäscht!
Kommentera

auricom: Ja precis. Hand i hand vi gå. 3-0.
Kommentera

jon: Mår dåligt gör jag jämt... Har sett Sara P
Kommentera

Kan inte nån göra mål ???
Vad är det frågan om ???
Kommentera

Fanzin: FAN! vi förlorade igen!
Kommentera

Bragd-Birger: Det är väl inte bara dessa tre som är iskalla, tycker att det verkar som betydligt fler vore djupfrysta. För Guds skull förstärk backlinjen innan det är för sent.
Kommentera

Linda87: Jag har juh sagt att du måste flytta tornet innan du gör draget med damen...
Kommentera

Linda87: Först exploderar kaminen sedan förlorar vi :(
Kommentera

västrabo: Det är väl inte backarna som ska göra mål?
Kommentera

Linda87: jah det här känns inte bra. Nu måste kenta o co träna extra mkt annars känns det inte bra o kolla på Timrå-BIF. Vette fan om man vågar gå!....
Kommentera

Fanzin: DIF är det ;)
Kommentera

Linda87: Det är så jobbigt. Inget roligt att läsa tidningarna imorgon, Modoiterna som ler så fort man visar sig. *supersuck* Och våra "målgörare" gör inte ett mål.
Kommentera

jon: äh glöm det.. kom på att det var nog bif du mena :)
Kommentera

västrabo: Nja, så länge dessa tre producerade såg Timrås matcher betydligt roligare ut. Men visst, vem som helst får göra målen.
Ser dock inte backlinjen som problemet i denna match...fan!
Kommentera

fanzin: äh glöm det.. kom på att det var nog bif du mena :)
Kommentera

jon: äh glöm det.. kom på att det var nog bif du mena :)
Kommentera

jon: ja du den här kvällen vart ju inget vidare och den skulle ha varit skit om jag inte hade dig! (kolla dina snabbmeddelanden)
Kommentera

Powerplay effektivitet=ett i arslet.
TIK inget slutspelslag.
Kommentera

västrabo:
vilka har gjort mål dom sista matcherna?
jo BACKARNA, så sluta gnäll
Kommentera

stene: Just därför kan inte Kalle K dra på sig en 10 minutare,så vi hadde inte ens 60 minuter på oss att göra några mål.
Kommentera

Resultaten kunde inte gått mer emot än vad det gjorde idag, nu krävs en vinst på Söndag, annars är det inte längre något ingenmansland utansnarare dödskamp om sista slutspelsplatsen.
Kommentera

Frella: Med detta svajiga spel skall vi vara glad om vi tar några poäng de tre närmsta matcherna.
DIF hemma svårt
SSK borta torsk SSK grymt starka nu
FBK hemma torsk Här kommer FBKS vändning.
Sen blir det inge lättare
MIF borta 50% chans
VF hemma svårt
HV borta torsk
BIF hemma 50% chans
LEK hemma vinst
LUL borta TORSK
Kommentera

Weman: Med tanke på dagens resultat så bör man nog skrapat ihop 12 poäng till iaf för att vara säkra. Men då krävs att forwards gör mål igen!
Kommentera

Frella: Det blir inte lätt,men man kan ju alltid hoppas
Kommentera

Weman: 4 segrar av 10 ska inte vara någon omöjlighet direkt, man måste kunna slå de jagande lagen om man ska ha nåt i ett slutspel att göra.
Kommentera

Frella: Timrå räckte inte till idag.......
Kommentera

Närmast i kväll EN BACK skott i ribb krysset,så jvla ynkligt,kanske ska kenta prova Jäger som forward.
Kommentera

Det vill nog till att vinna hemma för det är nog det som är nyckeln till fortsatt spel om guldet. LIF har värvat idag nån fransman och det kan dom behöva för dom kan nog glömma slutspelet nu. men sen är det BIF SSK MIF som får göra upp om det, modo och Luleå ser jag som dom är på mycket god väg att klara det och har ett gyllne läge det är bara att säga grattis.
Timrå som sagt: hemmaspelet blir nyckeln.
Kommentera

Och här har positiva klubben sammanträde ser jag. Vinner vi tre av 10 matcher så är det klart för slutspel, varav 6 är hemma. Samtidigt ska dom jagande möta varandra en del till och med två gånger.
Säger som Småland Thrust me det är klart för slutspel.....

Älska Timrå IK
Kommentera

wesse: Har inte den klubben alltid sammanträde här? =)

Maurice Rozenthal till Leksand, var det inte han som lirade i Löven i allsvenskan med sin bror? Var väl skaplig där men inte mer, luktar panikvärvning lång väg. Njuter av att se "Folkets Lag" som de har det nu.

NI SKA TILLBAKA =)
Kommentera

wesse: Timrå Ik behöver en back till. Ett tips till Kent o Kent är att det finns en Mycket skicklig defensiv och rutinerad back i Sundsvall Hockey med namnet Mathias Swedberg. Kolla upp honom innan något annat elitserielag tar honom! Han har trotsallt 14 säsonger i högsta serien runt om i Europa!
Kommentera

Klicka på länken för en bild på er klack i afton.
Kommentera

kai: Vad Timrå behöver är en pålitlig målskytt för tillfället, visst brister det bakåt men det är framåt det krisar som mest...

Mathias Svedberg?!?? Att nåt annat Elitserie lag värvar honom är lika säkert som om att Bobbarna skulle ta steget upp...
Kommentera

kai: Ser hellre då Johan Svedberg, han är yngre och har framtiden för sig, har dessutom varit nyckelspelare i IFSH i några år nu. En annan som borde vara av intresse är Ivan Punchocar, dock inte nu då han är icke EU spelare.
Kommentera

knaskamilla: Instuvade i blindhörnan...
Kommentera

Frella: Du har säkert helt rätt men nu gäller det att hålla undan den här säsongen. Nästa säsong, javisst knyt upp Johan samt Tägström tex.
Kommentera

Ambroo: Intressen finns! Jag vet.
Kommentera

Ambroo: Ser man inte precis allt från den hörnan så måste det bero på något annat än just vinkeln.
Kommentera

NuMo: Jo finkelspriten från Ljustorp...
Kommentera

kai: Mmm... Inget ont om Svedberg, men vi måste ha en målskytt och det nu!
Kommentera

NuMo: Har du själv provat att stå på den läktaren när den har varit fullpackad med folk?
Kommentera

Selina: När det är fullpackat med folk är det svårt att se från alla ståplatsställen i hallen.
Kommentera

NuMo: Låt oss säga att det var lagom med folk!! Imorrn blir det sjukanmälan de här h¨ller inte!
Kommentera

NuMo: Så det är lika dålig sikt överallt? Tillåt mej tvivla.
Har väldigt svårt att tro att de som står på motsatta ståplatsläktaren inte ser båda målen. Men om det nu mot all förmodan skulle vara så...så börjar man ju undra över vad det är för konstigt folk som frivilligt ställer sig där...och dessutom betalar för det.
Kommentera

Selina:

NuMo har för vana att stå med ryggen mot isen när det blir mycket folk så du ska nog inte ta det han säger på allt för stort allvar.
Kommentera

knaskamilla: Jisses vad jag var förbannad under första perioden!! Lyckades med möda knö mig upp men hamnade rätt långt ner, då det redan var nästan fullt, eftersom bilen jag åkte i kom efter bussarna.
Såg inte ett piss nästan. Jo, jag såg halva anfallszonen och fick ju kolla mer på jumbotronen än på isen för att ha chans att överhuvud taget se nåt!!

Det blev dock "bättre" i paus, då kioskbesök gjorde att det gick att ta ett par kliv upp så man fick se lite mer av isen.
Därav min frånvaro på H Höger.. =) Matsby var dit hörde jag. Men att få plats/ens få se nåt av matchen kändes som prio #1 för egen del ikväll..

Vi stötte dock ihop med LJ på en mack en bit ifrån, inhandlandes käk o.dyl med ett charmigt och osympatiskt MooDogrin i fejan... ;)
Han har "en bit" att åka den mannen!
Kommentera

Dream Team: Du fick juh iaf se på teve... Själv satt man framför radion!
Kommentera

« · 380439 · »