RocknRolf2: Håller faktiskt med. Hade jag suttit som kommentator hade jag drygat mig och skrikit 'Ooooh!' för varenda petning över blå. Allt för att terra motståndarsupportrarna. Mer enögdhet!
Spännande, det visar sig att de har fler än ett blandband med pausmusik.
Huvudsaken är att kommentatorerna är kunniga och kan referera. Sen kan jag ta om de blir lite extra glada när hemmalaget gör mål. Däremot har jag lite svårt med att hemmalaget gör mål överhuvudtaget, om det inte råkar vara Timrå.
Timrå spelar smart och fem mot fem är vi det bättre laget enligt kommentatorn. Trevligt, men inte har vi ledningen för det. Tycker det börjar bli lite tröttsamt nu, Timrå får beröm men lyckas inte göra mål. Gud så skönt det vore om vi faktiskt kunde kvittera lite snabbt nu. Och helst göra ett par till medan vi ändå håller på.
Enligt mina vapendragare på plats var den första perioden väldigt dålig från båda håll. Hyfsat tryck i pp från Timrås sida. Wennerberg ruskigt bra i första bytet, därefter osynlig. CJ, Mats och Karl K dålig i egen zon. Oksa får ta på sig första målet..... En liten tavla... Det krävs betydligt bättre spel alltså......
4-4