Forward: Jag håller med om att Kenta gjorde ett bra jobb även om man kunde bli hur less som helst när han rullade runt på formationerna utan att toppa i spel i numerärt överläge och vid underlägen.
The great one: Boork kanske kan vara bra vad vet jag?
Johan J: Jo men han gjorde samma sak med HV71 och då blev det 2 finaler och ett guld. Visserligen med bättre spelar än Timrå men gör man sådana resultat så är det bara mer bevis att ledningen gjorde ett stort misstag att skicka iväg en sådan kompetent tränare. En tränare som dessutom inte ville lämna Timrå.
El Maco: Det här går ju inte! Man kan ju inte hålla på och titta på detta. Det kan ju inte vara hälsosamt. Tillbaka i gamla synder att vi inte kan hålla paniken borta i slutsekunderna. Kalle K. Kom tillbaka. Allt är förlåtet
Jag orkar inte med att aldrig nånsin få vara glad efter en match
Johan J: Men då är det ju konstigt att man gjorde sig av med Kenta då Timrå inte underpresterade med honom som chef. Tycker att Timrå har underpresterat sedan Challe tog över. Men det är bara min åsikt.
Eftersom spud inte får skriva härinne kopierar jag hans inlägg i deras bok: Berka: Minns tik när kenta tränade, då fick man se upp varje sekund. Men nu med challe är det sarg ut och styrspel 24/7
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
The great one: Boork kanske kan vara bra vad vet jag?