NU FÅR DET FAN VARA NOG, TA LEDNINGEN MED KNAPPT EN MINUT KVAR OCH DÅ INTE KRIGA MED LIVETS SOM INSATS, DÅ SKA FAN TRÄNAREN BORT. HAR HAN INTE FÅTT IN DET I TRUPPEN NU SÅ KOMMER HAN ALDRIG ATT FÅ DET, BORT MED TRAVFJANTEN.
NU FÅR DET FAN VARA NOG, TA LEDNINGEN MED KNAPPT EN MINUT KVAR OCH DÅ INTE KRIGA MED LIVETS SOM INSATS, DÅ SKA FAN TRÄNAREN BORT. HAR HAN INTE FÅTT IN DET I TRUPPEN NU SÅ KOMMER HAN ALDRIG ATT FÅ DET, BORT MED TRAVFJANTEN.
Så här besviken har jag nog aldrig kännt mig, hur kan man vika ner sig på det här viset. Hoppas ni har gott om pengar i klubbkassan som ni värnar om för mina slantar får ni inga mer av denna säsong ifall det inte blir totalförändring
Bland det menlösaste jag har sett. Helt otroligt hur man lyckas att torska mot detta Modo. Helt fuckin jävla otroligt.
Nånting är riktigt ruttet i Timrå. Kicka Challe? Varför inte. Det skulle inte se virrigare ut på isen om jag ställde min hund i båset. Vad har vi för jävla defensiv egentligen? Boxplay?
Tror inte spelarna är beredda att offra alltför mycket när dom har en ledare som går ut i media och hänger ut spelare höger och vänster. Jag undrar jag hur spelarna känner för challe. Noll respekt för sin ledare kan aldrig vara bra. Respekt förtjänar man något som challe aldrig kommer förstå.
Nu får fan vår fega ledning se till att kicka den där djävla Djurgårdarn i båset.... känns som han förstört den Timrå-anda som Lill-Kenta hade byggt upp totalt.....
T T: Japp, tror det är Axelsson som bäddade för kvitteringen. Hade han bara åkta fram dit för att "stå rätt" och sedan trycka upp spelare istället för en tjurrusning så hade modospelare aldrig kunnat stå där och leta en spelare i all evighet. Fan tänker han med där!
Samtidigt, ni som skriker på hjärta bla bla ibland.. är det som är problemet med Axie i det läget, han ville massor och åkte som en dåre. En spelare som tänkt till lite hade lätt hållt kvar modoiten i hörnet. Det är inte alltid svart o vitt..
Challe är väl för fan inte på isen. Dom här jävla krakarna som kallar sig hockeyspelare skulle skämmas, avdrag på lönen. Det här var en match som lätt skulle ha vunnits med typ 5-1 el. liknande, så jävla dåliga var Modo, men vad händer, idioterna släpper in Modo i machen igen med 10 sek. kvar, finns inte ord, absolut det värsta jag har upplevt i ynkedom i ishockey, fy fan, fy fan.
Leffe: Ja precis, o Axelsson kramade domarn o släppte Pikkarainen helt, de är så jävla dåligt så man mår illa, skulle aldrig lagt av med hockeyn utan ja skulle spelat i Tik nu ja o styrt upp hela jävla skiten för dom är så kassa !!!!
Nu skiter jag i detta............tills något händer i föreningen, någon som tar sitt ansvar, för detta kommer att fortsätta resten av säsongen, Challe kommer ALDRIG att vända detta, aldrig i helvete han gör det.
tik02: Som Nomo skrev i Modoboken, TIK spelade krakehockey. Challe bör avgå men det har jag tyckt en tid nu. Men visst är det som du skriver, vi kan skriva AVGÅ CHALLE hela kvällen, sanningen är att det är en hel hög överbetalda s.k. hockeyspelare därute som gravt missköter sina jobb f.n...
Sant. Men en klassisk klyscha är ju att man inte kan sparka 20 man. Tränaren ryker ju först. På söndag kan vi vara riktigt avhängd för kvalserien om inte Charles avgår ikväll.
Snoop: Med sekunder kvar och ledning med ett mål mot ett Modo som var så paralyserat att dom inte ens tar ut målvakten så släpper Charles in Axelsson, Pärssinen (!!!!??) och Björn Svensson att klara biffen. VAD I HELA FRIDENS NAMN! Axelsson var ju svår att vända bort och det var ju bra att han slängde sig in på fel sida om spelaren så det bara var att trippa in mot mål.. Det här är illa på så många nivåer att man fan inte orkar. Japp, jag är med er andra - sparka Challe!
Leffe: Exakt, hur många mål har vi släppt in i år där vi med minst tre-fyra man stirrar puck istället för att vrida på huvudet? Axie(?) stöter bort sig, sen full panik där samtliga står på linje och vi får ingen box öht. Jag tror ingen tränare kan hjälpa detta menlösa försvarsspel.
Jaja, med dagens poängtapp för bägge lagen hälsar vi oss varmt välkomna till Kvalserien. Kanske våra lag hänger med bättre i det tempot.
Fortfarande helt tom. Detta kan ha varit det mest impotenta jag sett i hockeyväg. Räckte med att Modo lyckades ta sig in i zonen med tjugo sekunder kvar för att det skulle bli mål. Alla står och stirrar som en hare i strålkastarljuset. Riktigt, riktigt ynkligt.
Sen är jag jävligt fundersam på defensiven i allmänhet, och förstafemmans i synnerhet. Spelade ingen roll vilka dom ställdes emot, det var fan halvfarligt och kaos bakåt varenda gång.
Och bortdömda mål eller ej: så jävla uselt att ge Zaikfgehjgierogski 94% i räddningar när han såg ut som en strykrädd hund. Så jävla mesigt.
Sen spelade man ju patetiskt sista 6-7 minuterna av tredje. Var man nöjd med en pinne mot super-Modo eller? Var man glada att man lyckats stå emot anstormningen?
PEAP: Nä men något måste ju göras, när man får ledningen med så lite kvar tar man time out, lugnar ned, går igenom sakerna, linjerna........ja va fan ska man göra????
Tappar vi ett gäng landslagsmän blir det tuff,t nyförvärven har inte infriats sin kapacitet för utom Sonntag då som kom från div 1. det går att vända detta men det blir tufft för detta unga lag som många kallar j 20 lag och jag är benägen att hålla med, man måste spela smart helst med 10 sek. men som sagt försvarspelet centrarna håller inte måttet och målisen måste upp över 90 % annars blir det enormt svårt. så ser jag det..
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen