Laken: Man har ju vant sig nu under några år att 2-0 ledningar inte ska tas på alltför stort allvar när det gäller TIK. Vi ligger i alla fall inte under, vilket inte var långt borta där i slutet.
Han fortsatte spela efter tacklingen så tror han är ok. Men tacklingen är likt förbannat över huvudet när Sebbe är i obalans... Så ska verkligen bli spännande att se om det blir samma följder av detta.
Kattgubben: Han har ju aldrig varit särskilt bra på engelska men tycker att han har blivit ännu sämre på senare tid. Nu vill man nästan inte lyssna på intervjuerna för att han aldrig lyckas sätta ihop en hel korrekt mening.
John K: Hmm... Överdriver jag om jag säger att det är päpä i båda riktningarna som fäller oss idag?
Hockey är fördjävla logiskt ibland. Det är alltid, alltid, ALLTID så att det lag som trummar på, men som inte ens kan spräcka en mödis, får den stenhårt i arslet!
Skrev jag, kul med hockey?! KUL MED HOCKEY!!1111!!!!
Fantastiskt roligt iallafall att vi har en RIKTIG TIMRÅKILLE i toppen på SHL målligan framför alla coola kanadicker och finnar. Stort Grattis Filip ♥️♥️♥️