1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

592139 inlägg · 6216 ämnen

Modo - Timrå IK 2011-02-03

« · 1344985 · » Till forumet

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Alltså varför blev det som jag anade då Modo gjorde 1-3 ???? Snälla värva en psykolog till nästa säsong oavsett vilken division de spelar i!!!!

Så sjukt nervösa och darriga har jag aldrig skådat, detta är Tiks sämsta 2a period iår, lätt!!!

Så sjukt dj-la less att se skiten, backarna kan gå i pension fö Sebbe!
Kommentera

Ambroo: Skogs skulle vi har sparkat efter 25 omgångar första säsongen han var här. Men sånt "gööör vi ju inte". Nä, och då går det också så här.
Kommentera

RocknRolf2: Backspelet i synnerhet, men hela jävla femmorna spelar ju som skit.
Vad fan är det man blir så paralyserade för? Man ligger för fan sist, det går inte att sjunka längre. Var tanken på tre poäng så jävla jobbig att man alldeles förlorade all energi?

Men det är svårt att komma undan en sån som Jokela. Kolan i all ära, men jag skulle vilja påstå att Jokela vinner sämste-back-priset på målfoto. Finns det någon mer lättstressad back i hela serien? Ser ni hans totala brist på spelintelligens?
Det är faktiskt fascinerande hur man kan vara så totalt utan positiva egenskaper som back. Än mer fascinerande att han trots detta ligger i topp i lagets speltidslista.

Kolan är ju ett annat kapitel. Han har inte heller koll på någonting. Hur många gånger har han stått och stirrat mot spelare med puck utan att ha en aning om var hans gubbe befinner sig någonstans? Det är bara slumpen som gör att det inte har trillat in något mer där. Ofattbart menlös.

Nej, det här är ytterligare en pinsam insats i raden. Man har inget, nada, nichts att falla tillbaka på. Perra står med händerna i byxfickorna medan allt faller i bitar därute.
Vad fan är det som händer? Hur är det möjligt?

Gillar Hallin, men hans utvisning i anfallszon bör rendera i ett antal handukssnärtar efteråt. Så jävla idiotiskt, i det läget när Modo bara pumpar på.

Inför tredje, nu för fan: inse att det inte finns något att förlora! Men ni kommer att torska så in i helvete om ni är skraja för att agera! Har ni ingen stolthet? Rör på er för fan, håll ihop! Ligg tätt intill modospelarna, varför backar ni tre meter så fort dom har pucken?
Och: rejäla jävla rensningar! Ska pucken ur zon - se till att den kommer ut!

Aaaarrrgh!!!!!
Kommentera

Olle: Det har jag heller aldrig sagt, men karln är en total sopa, å då är jag snäll i bedömningen.
Titta lite skall du se att han ställer sina kamrater i tidsnöd varje byte!, varje match.
Kommentera

sektionO: Vad gullig du är. puss
Kommentera

Olle: Men han har rätt i att Kolan är fullkomligt genomusel. Det är helt obegripligt att vi inte gjort oss av med fler "ledande spelare" den här säsongen än Corso. Vanvård av föreningen.
Kommentera

RTS: Även nummer nio är magisk, igen... Den jag dock väl hänga allra högst är Skogs. Fenomenalt agerat vid 1-3, verkligen! Jag antar att alla på HS i det läget förstod att om Modo sätter tvåan tidigt i andra så är denna match körd?
Kommentera

Ambroo:Jag har själv spelat hockey och att spela med en sådan otrolig sopa som Tjock Kolan är helt hopplöst man måste hela tiden ha ett öga på honnom och då tappar hela 5 an speed och aggresivitet och man tappar ett ev spelövertag. Jag fattar inte hur Perra och många inne här tycker ha är bra och platsar i ES. Bänka Kolan och det kommer att se bättre ut
Kommentera

Nej nu väljer jag att lägga den mesta skulden på våran såkallade coach (!!). Detta är coach misstag, och ingen känsla övurhuvudtaget!

Vid 1-3 så går Challe runt och manar på visar på tavla, kör taktik snack med modo första 5-10min. Perra stod rakt upp och ner och fattade inte ett skit!
Vid 1-3 i 2:a såg man direkt att modo var grymt hetare och timrå gick på hälarna, Perra väljer att dissa time out och står som sagt - rakt upp och ner!

2-3 kommer, Perra gör inget. Powerbreak kommer Perra - han gör INGET, han stod i bakgrunden och lät spelarna tänka på exakt vad dom ville!

Att laget gör bra period både mot SAIK och MODO för att sedan klappa ihop totalt är fan lite coachen fel det också, även emot saik skrek jag efter time out, men den tog han senare när matchen hade dött för 3mål sedan.

Perra måste för helvete hålla spelarna vakna i pauserna, jävla tomte!!

________

Ni som hade glädje sprut här för ett tag sedan kan ju backa lite och inse att PW tyvär inte är en ny Kapanen och att han inte alls kommer ha en chans att komma upp i Lindbäck mått. Men lik väl han är våran bästa målis iaf!

________

PERRA ÄR KASS.
Kommentera

Ambroo: Möjligen är manodepressivt med betoning på det senare en bättre diagnos på laget. Faan vad jobbigt
Kommentera

RTS: Det är många som spelar fast puckarna i egen zon i andraperioder. Det är inte kolans fel att vi alltid torskar 2:a, det är ett kollektivt förfall som perra bär hela ansvaret för.
Kommentera

stoff:

De vettu! Ner med tattarna till AS. eftersom dom inte har något att göra i ES!

"den som inte hoppar e ett timråsvin!"

forza!
Kommentera

Ambroo: Vill man hitta ett sätt att förlora så skall man spela Mattias Karlsson.
Lotvonen var ju en raket i jämförelse.
Kan inte minnas någon back som orsakat klubben så mkt skada.
Han spelar fast egna laget i varje byte.
Kommentera

Olle: Troll? Jag tror vi ser en lagbytare in the making.. sorgligt
Kommentera

73Sjöbba: ja vid 7-3 tog ju vid 5-1 mot SAIK
Kommentera

RocknRolf2: Du lär bli besviken även där.
Kommentera

stoff: Tillbaka till modoboken med dig, äckeltroll.
Kommentera

stoff: Även om du blivit tokig, så räcker det nu.
Kommentera

John K: Problemet är ju att Timrå ständigt få starta tredje perioden utan något momentum eller självförtroende öht. Det förstör man när man presterar som nollor i 2:a. Det är svårt att vinna hockeymatcher på det här sättet och perra har sett till att vi förtjänar att ligga sist.

Nu är det inte slut än men trenden är ju helt värdelös.
Kommentera

Vad ska värmländningsjäveln hitta på i den här pausen då? Kan man få mer dålig energi i en grupp?
"Vi ska hitte grundspelä"
"Vi ska jöbbe mä å försöke hitte någe bra å t mä oss te näste match. Vi könne göre tre möl, å dä bra å bygge på"
Kommentera

kom igen modo häng in 4an snabbt nu
Kommentera

73Sjöbba: Att hålla fast Timråklubbor verkar vara tillåtet uppe i Foppaland. Tacka fan för att man gör det om domarna skiter i det.
Kommentera

Hej pojkar och flickor, gubbar och kärringar! Är det inte fantastiskt att hålla på det schizofrena laget?
Kommentera

Kattgubben: Nu gäller det att ta initiativet i tredje perioden. Det finns fortfarande chans att vinna matchen. Man kan väl alltid hoppas?
Kommentera

När får Perra kicken? Och Linkan? Det enda av intresse nu.
Kommentera

73Sjöbba: Först fasthållningen av klubborna som mogge blundar för och nu världens mest uppenbara filmning. Konstigt att alla människor i princip hatar alla domare...
Kommentera

73Sjöbba: ja sånt där är inte kul att se på en hockeyplan . de tillhör fotbollen
Kommentera

Bra ändå att det stannar vid 2-0 i andra.
Kommentera

Lander borde bitch-slappa upp varenda jävel i periodpausen
Kommentera

Men plocka ut sopan för en diving nån jävla gång då. Snacka om att få komma undan med vad som helst.
Kommentera

hubbenorlen: Hahaha, vilken filmning av hästansiktet.
Kommentera

Jag ser stoff sitta apatisk i en sönderriven TIK-tröja medans vårdarna försöker sätta på honom en tvångströja och samtidigt bryta bort tangentbordet ur hans krampaktiga händer.

Men det är inte bara stoff som är färdig för hockeypsyk. Mina grannar har börjat trötta på alla TV-apparater jag slängt ut på gatan utan att öppna fönstret:(

HELVETE!!!!! HELVETE!!!!!! HELVETE!!!!!!!!!!!!

Redigerad kommentar

Kommentera

Raggaren Putte: Ja, 1-3-målet var det sämsta att släppa in.
Kommentera

jaha.. vad skulle Skogs göra? Ge bort klubban eller?!
Kommentera

Pina att se backspelet.
Kommentera

Det är lite svårt att vinna matcher när det bara är Lander som verkar vilja det...
Kommentera

RocknRolf2: Det värsta med det här laget är att varje gång man för sig själv målar upp ett riktigt uselt scenario när vi är i ledning så lyckas de nästan alltid infria eller överträffa det.

Efter 1-3 målet så var detta scenario nästan utstakat. Och nu är det ren hönsfestival i försvaret.
Kommentera

Kattgubben: Vi skulle ha haft 3-0 med oss i paus för att ha någon chans i den här matchen. Perra har haft en hel säsong på sig att lära spelarna hur man agerar i andraperioder. Pinsamt spel på alla delar av isen.
Kommentera

stoff: Det där inlägget bekräftar min misstanke om att det här forumet till största delen befolkas av barn.
Kommentera

Kattgubben: En typisk andraperiod av Timrå.
Kommentera

Smokey: Det är som vanligt med andra ord. Blir väl en suddenförlust i bästa fall.
Kommentera

Kattgubben: synd för dig... hata äckel laget timrå,, stålarna rullar in... man blir rik o spela mot timrå varje match
Kommentera

Timrå måste slå världsrekord i att tappa flermålsledningar.. helt otroligt hur vi kan gå ner oss så i andra match efter match. Vad beror de på `? avslappning? för dåligt tränade?
Kommentera

Timrå har tappat ALLT spel. Kolla in aktiviteten hos Perra... Som en jävla fågelholk står han med händerna i fickorna.
Kommentera

stoff: Jag håller inte med dig.
Kommentera

hahahha timrå åker ur iår så jävla skönt slippa detta tattarlag som kommer åka ur as nästa år
Kommentera

PW är typ en junior som var tredjemålis i Allsvenskan. Vi kan inte ställa för stora krav på honom. Ska Perra nu försöka backa till sig en pinne?
Kommentera

Bergius: mm.. 3-3 är väl ganska rättvist ändå sett till hur spelet sett ut
Kommentera

Inte oväntat.

Sparka Perra!
Sparka Perra!
Sparka Perra!
Kommentera

Sparka Hallin åt helvete, jävla apskaft som tar den där utvisningen.
Kommentera

« · 1344985 · »