Johnny Rådepp: Fan inatt bestämde jag mig för att lägga 100 spenn på 6-0 i antingen DET - OTT eller VAN - PHO som gett 10 laxar, lade på detroit till slut och vaknar upp och VAN vann med 6-0.. :D
Kattgubben:Passerade just Kraniesakrala huset. Kraniesakrala huset.....smaka på det namnet. Kan det vara ett ställe att tillbringa kvällen på tro? Känns som att mitt kranie kommer ockupperas av demoner ikväll med ytterligare en sömnlös natt som följd. Lite sakralt fokus skulle kanske sitta fint....
Jag hoppas vid Gud (eller nåt) att det inte blir några tveksamma målsituationer ikväll iaf - inte åt något håll. Därutöver hoppas jag att domaren håller en jämn och hög nivå och inte får för sig att blåsa sönder matchen och dela ut kompensationsutvisningar. Det är derby ffs.
superfalle: Men jag kan tänka mig hur de tänker... får vi ett mål felaktigt bortdömt ikväll lär det ju låta ungefär så här : "Jaha.. 1-1 i felaktiga bedömingar då, rättvisa skipad"
Timrå Icon: Ja men precis. Att folk inte ser sånt.. Det är ju som upplagt för det. Ikväll börjar vandringen mot guldet för Övikspojkarna, sanna mina ord.
Timrå Icon: Det blir drömfinal MoDo - Frölunda.. 7 matcher med ren propagandahockey från båda lagen, där MoDo till sist drar det längsta strået efter sex spelade perioder i sjunde avgörande. Hela hockeysverige sitter och grupptajjar ikapp.
Timrå Icon: Nu hör jag stegen i korridoren, nu kommer de. Rasslet av nycklar avslöjar dem. Dags för mjukisrummet, det med så fint vadderade golv, väggar och tak. 2 1/2 timmes fosterställning väntar. Snuttefilt; check!
Kattgubben: Han visste i alla fall att han inte hade ett lag som växte med uppgiften, men för att slippa säga det rakt ut så sa han något obegripligt istället. Ganska listigt svarat faktiskt.
Argh, ska ni förstöra hela matchen med erat förbannade trummande idag igen. Hör ni inte själv hur jävla illa det låter? Ni dränker _ALLT_ med eran trumma.
RocknRolf2: Smack! Så ska det se ut! I bytet efter får man väl fortsätta ursäkta sig över att det är BS som ska få dom där guldlägena. Synd att den inte får sitta.
John K: Kommer bli råtorsk ikväll. som vanligt kan inte Tik knypa ihop säcken. Men vad kan man förvänta sig av ett lag som inte ens kan pröjsa ut lönerna åt divorna..Heja Timrå
Frågan jag nu ställer mig inför kvällens match är; går det att hissa upp Styfs tröja i taket i Swedbank?
Nästa fråga; när kommer Zäta hem igen?
En sista fråga; Vad heter spelbutiken?