RTS: Tyvärr är inte Perra rätt person att se det. Däremot kan man tycka att Nubben skulle kunna se det och säga till Perra. Men nej då. Ta upp Edlund och skicka Högström och Hedin åt helvete! *så less på detta fi**spel*
bobrov: Inte då, det kommer ta några år till innan de försvinner. Allt som sker i klubben går i slow motion tempo du vet, lite sirap har tagit tag i prylarna.
Jockz: Jag hade, tyvärr måste jag säga, tagit en förlustmatch mot Frölunda. Då hade Perra-Clabbe varit borta redan nu, det vågar jag nästan sätta en slant på. När vi nu vann över serieledarna så vaggades man från föreningens sida in i någon falsk trygghet att det här kanske går ändå. Perra-Clabbe fick fortsätta, och antagligen var det så att eventuella nyförvärv inte kändes så panikartat.
Mitt största orosmoln är dock tränarna. De fixar inte det här. De spelar ju för fan spelare som är så iskall för stunden som igentligen skulle bänkas. Ser man inte det så ska man heller inte träna laget.
Skarin: Ja men är man så jävla hjärndöd att man är på krogen några dar före en sån här viktig match då är det fan nog se bara på tant hagos helt yr titta ner i vävstolen o PANG
Kramer: Man kan spela på 10 st till exempel. De 10 som är minst dålig. Jag tycker man ska matcha som att det är sista matchen för säsongen istället för att jiddra om att serien är lång. Vi håller på att bli avhängda, 13 matcher in i serien.
Precis! Skön seger mot serieledarna, helg och tre dar till nästa match. Helt legitimt så länge man inte tar en drängfylla och vaknar upp i fyllhäcken...
fredriko74: Du låter lättskrämd. Varför skulle man inte kunna gå till Svenssons och ta en öl när man är ledig på söndagen? Modanos yrande om fyllor ger jag ingenting för. Hur kan någon lyssna på honom?
Modano: Sanningen om vadå? Att dom var ut efter en match då dom är lediga dagen efter och har tre dagar till match . Va är de att dölja . Fullständigt orelevant
superfalle: Det verkar som att återhämtningen bara räckte till att vara fräscha för en periods spel. Riktigt gamnackigt spel just nu. Det enda positiva är att vi vände en match i sista borta mot Modo ifjol, då vi också spelade på ungefär den här nivån.