Jag lyssnar på Sportradion... En minut kvar... 40 sekunder kvar... Pärssinen försöker komma in zon, misslyckas... 20 sekunder kvar, Mora bakom TIK-kassen... 12 sekunder kvar, Pärssinen utvisas!
ÄlskarTIK: Fy fan i helvetes jävlar vad bedrövligt!!!! SKANDALÖST DÅLIGT!!! Vad är det för jävla fel på det här laget egentligen? När fan skalll vi lära oss att lira på ett resultat!!!!
Det har hänt för många gånger nu den här säsongen att vi tappat solklara ledningar! Jag tolererar inte det här!
Ni är inte ensamma mora verkar ha nån jävla överväxel i sista de hämtade ju in ett sådant här res förut också och jag åker på min andra trippel PGA er =)
Abron: måste köpa in nån riktig back nu,jag undrar bara om challe låter sebbe spela nåt,han är nog hungrig på att få visa vad han går för,challe in med sebbe nu!
Nyss hemkommen efter en lång dag... Positivt att vi leder, negativt att vi antagligen inte kommer göra det så länge till. Det var fan vad svårt det ska vara att täppa till då
DJ Hemp: Oroväckande att Timrå knappt har lyckats hålla i en enda stor ledning i år. Dåliga nerver?
Får de ordning på det kan det bli final (för högstanivån är verkligen hög!), men fortsätter det så här har jag svårt att se att vi når längre än kvart i år.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.