1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590723 inlägg · 6217 ämnen

Mora IK - Timrå IK 2007-12-18

« · 955051 · » Till forumet

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Ragnar: nu räcker det med oneliners. Tryck F5 om du vill uppdatera sidan eller nåt.
Kommentera

Uno Gordon: Håller med dig
Kommentera

Hur ska detta sluta då?!
Kommentera

Uno Gordon: Hjälper inte när det inte finns respekt för coachen, så är det bara. Dom blir också menlösa lamm om man inte respekterar tränaren.
Kommentera

Jag håller inte med om att det är backarna som behövs bytas ut.
Felet/problemet ligger i attt man slutar kämpa och spela när man leder.
Kommentera

Hade vi vunnit med 4-3 eller något sådant så hade jag varit väldigt, väldigt besviken ändå. Då förstår ni hur det känns efter denna usla insats. Jag kommer inte på en enda jävla svordom för att beskriva det här. Jag skäms, ännu en gång!

Hade vi mött ett mer skickligt lag offensivt sett hade detta slutat med en stor-torsk.

Fy fan!!!!!!!!

Avdrag på lönen. Snälla!
Kommentera

Ambroo: ja nåt måste hända nu nåt huvud måste rulla,challes tycker jag.
Kommentera

MB: pinsamt... jag trodde aldrig mer man skulle få känna samma känsla som mot luleå men detta är fan snäppet värre..... synd om backe som ska behöva släppa fem mål så bra som han spelade...
Kommentera

MB: Jag vet att jag är tämligen ensam att Sanny Lindström bör tacka för sig efter denna säsong. Dessvärre lär väl Nubben se någon slags storhet i den där människan som inte jag kan finna. Skicka hem Robin Jonsson också. Killen mår ju fan inte bra alltså. Hur kan karln gå ut i pressen och hävda att han är i form? Vart då någonstans?

Kimmo Lotvonen kan gå i pension och ta Finlandsfärjan hem. Kvar har vi då Kokko, Erixon, Moe, Styf.

VÄRVA BACKAR NU! RYSKA VINTERKRIGARE MED PÄLSMÖSSOR OCH BLODSMAK I KÄFTARNA!!!
Kommentera

El Maco: Jag startar en tråd när jag finner det nödvändigt.
Kommentera

El Maco: Jo det får man
Kommentera

El Maco: Speciellt inte meningslösa...
Kommentera

Trevligt att se Sanny stå och grina i intervjun efter matchen. Man får ju för fan skämmas! Hur vore det om karljäveln visade känslor på isen istället? Äckliga jättebaby...
Kommentera

man får inte pris för att man startar flest trådar Laken
Kommentera

Abron: Vi förlorade en 4-1 ledning uppe i Luleå också, så detta var inte första gången och något måste hända för bristen på ödmjukhet är stor och jag fattar inte varför man inte spelar ännu bättre när man leder istället för att som Timrå bli bekväm och tro man är några superstars, nåt måste ju hända.
Kommentera

Jag har hört att det pratas om en finsk back... men det verkar bara ha varit ett jävla "luftslott"... Förresten räcker det inte med en back!!!
Kommentera

dr-nix: Tror inte Challe kan ändra en attitydsfråga, taktik mm kan ta tid att sätta, men att tappa matcher så ofta Timrå gör plus uppträda håglöst dess mellan i matcher typ mot Brynäs finns i laget, Challe verkar inte vara man nog att fixa detta..tyvärr. Spelarna kan inte ha någon respekt alls för Challe för annars händer detta inte så ofta som det gör.
Kommentera

T T: vi har alldeles för dåliga backar, så är de bara
Kommentera

dr-nix: jag anser att felet måste ligga hos Challe, detta lag är ju på papperet bättre än i fjol o ska kunna dominera vissa matcher o definitivt kunna stänga en stor ledning som idag.... måste ha med ledarskapet att göra för såhär dåliga ska vi inte vara,... visst vi ligger top-4 men på vilket sätt har vi gjort det?, lätträknat de matcher vi spelat så bra som vi är kapabel till
Kommentera

Vilken jävla tur web-tv'n balla ur kring 7min i 3e så man slapp se skiten :-(
Kommentera

RTS: Jag håller med dej i allt
Kommentera

Uno Gordon: Jag håller med dej i allt
Kommentera

Någonting är fruktansvärt fel med det här laget. En sak jag verkligen undrar är vad Challe och co ser i Robin J. Tenkrat sin sämsta insats i Timrås dress.
En sak är klar. Challe klarar inte att leda detta lag.
Fan vad omständig man blir när man har en ledning att spela på.
Backlund bäst på plan.
Godnatt!
Kommentera

Abron: Jag tror inte ett ögonblick på dessa ord för det har hänt förr och kommer garanterat att hända igen! Jag börjar tappa tålamodet med det här laget!

Vad är för vits att mangla Frölunda och vinna mot HV71 när vi kan ta tillvara ett spelövertag mot lag såsom Luleå, Mora, Skellefteå? Helt jävla talanglöst är mitt omdöme!

Det är en jävla tur för de här laget att inte Peter Antoine, Lennart Liston Söderberg eller jag är tränare för då jävlar skulle de bokstavligen fått veta vad innebörden av kollektiv bestraffning och rockader är!

TA AV SANNY LINDSTRÖM DEN DÄR JÄVLA KAPTENSBINDELN! ANNAT VAR DET MED ROBBAN VID RODRET!
Kommentera

fighter: Jag håller med dej i allt
Kommentera

Något måste hända, jag trodde att spelarna hade vaknat upp men det har dom tydligen inte. Hade det varit första gången man tappade en tydlig ledning hade jag inte sagt så mycket men faktumet är att det har hänt vid ett flertal tillfällen den här säsongen och det tyder på att det är fel någonstans i laget. Vad felet är måste Challe ta reda på och fixa, jag har tålamod med Challe vad gäller vissa saker och är villig att ge honom mycket tid men detta är en av grejorna jag anser att han måste lyckas greja redan nu om han ska bli kvar i Timrå.
Kommentera

Fan, fan, fan!!!

Det finns inget försvar för det här, och det är även bokstavligt talat, jävla skit insats! Hade det varit mot HV borta så kanske, kanske man kunde ha köpt det, näe knappast då heller... Satans julgrisar!

HELVETE!
Kommentera

till er som inte tycker att detta är en skandal säger jag bara gå o lägg er!!
man har rätt att ställa krav på dom överbetalda skitgubbarna!

jag tycker spelarna ska be supportrarna om ursäckt offentligt.
dags nu att kicka challe.
Kommentera

Ända skilnaden med 3:e prioden var att MORA fick in sina puckar som dom missa i 1:a och 2:a................ DÅLIGT AGERAT AV TIK
Kommentera

Abron: Snacka skit.
Kommentera

Nu är jag ledsen :(
Kommentera

Ragnar:

Nu har vi förlorat en 4-1 ledning, gör laget inte om någon fler gång....

Belive me......
Kommentera

Byt ut nå´t!
Kommentera

Hur kan detta få hända?
Kommentera

T T: skitlag
Kommentera

Talanglöst!
Kommentera

Uno Gordon: BOJKOTTA SKITEN!!! Det dröjer länge mycket länge innan det blir någon comeback för min del i E.ON Arena!
Kommentera

fighter: Det finns helt enkelt ingen, INGEN ödmjukhet i laget, så fort dom tar ledningen med ett par tre mål, tappar dom det. Det tyder på en övelägsen attityd, att man bara behöver ställa ut skridskorna resten av matchen för att man är så JÄVLA bra, Detta måste Challe ta tag i, konstigt att det sker gång efter annan....

Orkar inte höra eller läsa om att Challe är arg eller besviken eller nåt liknande, GÖR NÅGOT ÅT DET DÅ FÖR HELVETE.....
Kommentera

Jävla sopor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Uno Gordon:

Då man inte har backar som kan göra nåt konstuktivt med pucken förutom att slå pucken i rundeln är det j-igt svårt. Kommer det inte in några nya backar kan vi glömma final!!! Finns inte en back som kan transportera in pucken i anfallszon utan man glider framåt och slår pucken via sargen. Dr har vi Tik:s akilleshäl nr 1.
Kommentera

DJ Hemp:

Kanske dax att hålla med övriga, byt ut alla backarna mot nått bättre....
Kommentera

5-4, är Challe något annat än rasande efter den här insatsen blir jag missnöjd.
Kommentera

DJ Hemp: GUD VA PINSAMT!!
Kommentera

DJ Hemp: Oerhört besviket var det ja...
Kommentera

SLUT och 5-4 - RIDÅ!!!
Kommentera

Springsteen: det här är inte aceptabelt!!!!!!! jag har f-n tappa räkningen på matcher vi ledat och sedan tappat!!!! det ska f-n INTE se ut så här1
Kommentera

fighter:
Nä du, det finns inte i min sinnes värd, kolla in övriga resultat, har fått fat på swehockey. Timrå har aldrig presterat nåt bra efter att några varit på landslags uppdrag
Kommentera

Abron: Jag skiter blankt i de andra lagen! Vi skall inte tappa 4-1 ledningar på bortais! Aldrig någonsin! För mig är det ett grymt svaghetstecken! FÖRBANNADE RÄKMACKEHOCKEY!!!

Kärringfasoner! Låt bussen få rulla tom hem! Det blir en hurtig promenad att gå ifrån Mora!

AGERA! REAGERA!
Kommentera

webtvn ballade ur efter 6-7 minuter eller nåt liknande i 3:e....satans jävla canal+
Kommentera

Och så får vi spela i boxplay 1.48 in på förlängningen. Kul... Inte!
Kommentera

« · 955051 · »