Men satans! Radiosporten är ju jättekul, bara upphetsade rapporter från helt menlösa sparkbollsmatcher. Kan inte skiten ta slut snart, så att man slipper höra analyser av Gefle-HBK ?
Dream Team: Det känns som att Pärssinen är den som prickat mest järn av alla i höst. Hade han haft lite flyt så hade han legat på minst 10 mål vid det här laget...
Ambroo: Ja, Han har haft riktigt oflyt med ramträffarna. Allra helt innan första pucken satt, då gick det ju troll i det! Det känns som du säger att de 5 mål han gjort såhär långt lätt hade kunnat vara det dubbla...
Alla lag som inte ska leda för att inte kliva ikapp Timrå leder, alltså alla lag i toppen och Luleå som möter Malmö leder, dags att Timrå visar Mora vart skåpet skall stå.
lungan: Finns det någon internethändig som kan klistra in en direktlänk till webradion MIK-TIK? Kanske kan man lura sig förbi den kraschade elitseriestartsidan?
Det var det jag visste, jag har blivit beroende av webradioreferaten. Jag trodde jag hade kontroll ("jag behöver inte webradion!"), men när tillgången på drogen i fråga bryts drabbades jag av ångest, kallsvett och tvångstankar.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.