Blizzard:
Anze, en av världens bästa forwards spelar i Mora, sug på den karamellen, sportcheferna gör alltid något extra i Mora, även om brodern hjälpte till en hel del denna gång.
55:13 | 3-4 (PP1) | MIK | 16. Gotto, Tyler 22. Kopitar, Gasper 11. Kopitar, Anze |
Hade DIF några NHL:are i laget idag?
Torsk mot Mora känns kanon i vilket fall.
Dream Team:
Kanske Lindbäck hellre konkurrerar med Lundström än med Holmqvist.
Kommer han hit får han garanterat inte nöta bänk.
Redigerad kommentar
Wayne Gresky: Så både Timrå och Brynäs har vänt i frågan då? Var inte dessa klubbar på rebellernas sida? Man anar fulspel som vanligt. (Ser bilder med bakbundna personer och ögonbindel uppvaktade av maffiamän med stora knölpåkar). Hehe.
ÄH!.....Game Day!
In med Anders Lindbäck, Anton Strålman och Frans Nielsen - sedan ser det riktigt bra ut! ;-)
Peja: "Om Brynäs tackar nej till Lindbäck så är det troligt att han hamnar i Timrå."
Vart var det man skulle tro sa du?
ÖstrandsNisse: Han måste ha tänkt "Hm, Rögle har ju bara en spelare som knappt jag själv känner till. Men vänta, Zätas fru.. är inte hon ifrån....?!!"
Zäta hör hemma i Timrå och inget annat. Denna historia är lika dum som då Foppa ryktades till AIK...
Blake: Ros igen som varit i farten. Han tycks göra exakt allt för att få trycka lite extra på allt som kan kännetecknas som negativt för Timrå IK.
Jag har inte haft någon egentlig åsikt om Ros mer än att han uppenbart har något mot Timrå IK. Men jag inser numer att den karln är dum på riktigt.
Wayne Gresky:
" RÖGLE
Aktuella NHL-spelare: Andreas Lilja, b, Henrik Zetterberg, f.
Kommentar: Zäta har inte spelat med Rögle, men tränat där. Har hus utanför Ängelholm, hustrun Emmas hemstad. Lilja är skadad "
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar