1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

NHL lockout 2012

« · 1518561 · » Till forumet

Sv: NHL lockout 2012
Modano: Håller med. Kunde inte ha sagt det bättre själv.
Kommentera

Modano: Har Harry ölat nu igen?
Kommentera

snabelhåkan: Timrå ute efter Lindbäck enlig Expressen.

Redigerad kommentar

Kommentera

Denna var ju mindre rolig!
Kommentera

Mathias: Som väntat då. Nu är jag igång igen...dysterkvistrealisten, men jag undrar ff vilka de där massorna av stjärnor vi kan hämta hem iom lockouten är...

Redigerad kommentar

Kommentera

mikenomad: Tydligen har ledningen insett det också och bytt fot.
Kommentera

mikenomad: om vi kan få in Lindbäck, Strålman och Z i laget så har vi fått in betydligt bättre spelare än vad dom andra lagen kan räkna med att få. Kanske att Modo kan vaska fram snäppet hetare spelare då.
Kommentera

Mathias: Han har inte skrivit på än...
Kommentera

Skarin: Hamnar vi i KS så har ju vårat största enskilda hopp i Zäta anlänt redan. Plus säkert några fler namn. Jag känner ingen oro där över att man väntar. Samtidigt är jag övertygad om att Modo kommer bryta överenskommelsen vid förlust ikväll och då kan cirkusen börja på riktigt.
Kommentera

Wayne Gresky: 

" RÖGLE

Aktuella NHL-spelare: Andreas Lilja, b, Henrik Zetterberg, f.

Kommentar: Zäta har inte spelat med Rögle, men tränat där. Har hus utanför Ängelholm, hustrun Emmas hemstad. Lilja är skadad "

Kommentera

Blake: Fan :/
Kommentera

Blake: Dream on
Kommentera

Olle: Av de tre är det väl endast Strålis som känns realistisk i dagsläget. Vad Z:a sagt vet alla, inget spel i es i år. Lindbäck? Tja, kanonförstärkning såklart men även om vi "finns med i bilden" är det väl knappast troligt att han väljer oss före Brynäs i slutändan ändå?
Kommentera

Timrå Icon: Precis. Tanken på Z:a i Ouugläe är så skrattretande att jag saknar ord.
Kommentera

Blake: Ros igen som varit i farten. Han tycks göra exakt allt för att få trycka lite extra på allt som kan kännetecknas som negativt för Timrå IK.

Jag har inte haft någon egentlig åsikt om Ros mer än att han uppenbart har något mot Timrå IK. Men jag inser numer att den karln är dum på riktigt. 

Kommentera

ÖstrandsNisse:Vänta här nu... skulle inte Ros sluta skriva? Eller var det bara nån mysig dröm jag hade?
Kommentera

Kattgubben: Han skulle sluta blogga.
Kommentera

ÖstrandsNisse: Han måste ha tänkt "Hm, Rögle har ju bara en spelare som knappt jag själv känner till. Men vänta, Zätas fru.. är inte hon ifrån....?!!" 

Zäta hör hemma i Timrå och inget annat. Denna historia är lika dum som då Foppa ryktades till AIK... 

Kommentera

mikenomad: Om Brynäs tackar nej till Lindbäck så är det troligt att han hamnar i Timrå.
Kommentera

Peja: Jag tror inte att Brynäs är intresserade av Lindbäck faktiskt och absolut inte på ett korttidskontrakt, kommer inte att hända.
Kommentera

arnio: Tror gör man i kyrkan, moskén eller synagogan...
Kommentera

Peja: Eller i Timrå boken?
Kommentera

Peja: "Om Brynäs tackar nej till Lindbäck så är det troligt att han hamnar i Timrå."

Vart var det man skulle tro sa du?

Kommentera

Blake:Allt stavas "Pengar"och det har Rögle

Kommentera

In med Anders Lindbäck, Anton Strålman och Frans Nielsen - sedan ser det riktigt bra ut! ;-)

Kommentera

Wayne Gresky: Så både Timrå och Brynäs har vänt i frågan då? Var inte dessa klubbar på rebellernas sida? Man anar fulspel som vanligt. (Ser bilder med bakbundna personer och ögonbindel uppvaktade av maffiamän med stora knölpåkar). Hehe.

ÄH!.....Game Day!

Kommentera

Då räknar jag bort nielsen med... Bajs regin...
Strålman o z då...

O crosby...
Kommentera

Lemmy: Brynäs har aldrig varit på rebellernas sida
Kommentera

arnio: Tyckte att det var 4 lag som röstade emot första gången och Brynäs var ett av dem, fel av mig då.
Kommentera

"Rotera byt till två!" Ja, byter tråd gör vi iaf. På den här länken, som precis lades ut på ST.nu, sägs både Brynäs och Timrå vara intresserade av Lindbäck, och i den konkurrensen tror jag vi får svårt att få honom till Timrå.

Redigerad kommentar

Kommentera

Dream Team:

Kanske Lindbäck hellre konkurrerar med Lundström än med Holmqvist.

Kommer han hit får han garanterat inte nöta bänk.

Kommentera

Dream Team: Sen vet jag inte om målvaktssidan känns som prio 1, allrahelst inte om det är kortvarigt. Då tror jag det kan stjälpa mer än hjälpa att ta in Lindbäck, Bellos insats idag till trots.
Kommentera

Dream Team: man brukar ju ofta bli irriterad på folk som postar Expressen/Aftonbladet länkar när dom kommer ifrån lokaltidningen men nu är det du som postar en lokaltidning som tagigt ALLT från kvällspressen, INGET nytt i den där än vad som postades för flera timmar sen.....
Kommentera

Hade DIF några NHL:are i laget idag?

Torsk mot Mora känns kanon i vilket fall.

Kommentera

haggen:broder assist blev det också

55:13 3-4 (PP1) MIK 16. Gotto, Tyler
22. Kopitar, Gasper
11. Kopitar, Anze

Kommentera

Blizzard: Okej, det var jag som grep efter halmstrån i mitt försök att ha ett snabbt svar. Sorry för det. 
Kommentera

Blizzard:

Anze, en av världens bästa forwards spelar i Mora, sug på den karamellen, sportcheferna gör alltid något extra i Mora, även om brodern hjälpte till en hel del denna gång.

Kommentera

haggen: ääh det är alltid bröderna, dom värvar den dåliga precis när nya avtalen ska slutas. 04-05 Marcel Hossa. 12-13 Gasper Kopitar.
Kommentera

Det här borde bringa klarhet i allt vad gäller Hockeyligans möten gällande lockouten :)
Kommentera

Dream Team: Hur går snacket hos er, kan det komma in nån skäggig detroitstjärna under rådande lockout?
Kommentera

Dream Team:  www.Klockren.nu
Kommentera

Berka: Förutsatt att det inte redan nu klart uttalas att lockouten kommer pågå hela säsongen (och det är ju knappast troligt) så har Z:a sagt att han inte kommer spela i es förrän tidigast efter jul.
Kommentera

Alltså, man kan ju tycka vad man vill om Modo...eller lockouten. Men satan vad Färjestad skämmer ut sig.
Kommentera

mikenomad: Färjestad, moralens väktare. De som vill att alla ska hålla ihop. Kör upp europaligan och det Loob-ledda försöket att lösa upp hockeyligan i Kalitzis r*v. Man kan ha olika åsikter om rätt eller fel när det gäller NHL-spelare men när Färjestad (Färjestad!!) ska börja uttolka vad som är moraliskt rätt och fel och anklaga andra för dubbelspel kräks jag nästan.
Kommentera

El Maco: Gott om ömma tår i Karlstad med omnejd är det iaf...
Kommentera

Han tog upp mycket där FBK killen, men inte den där lilla detaljen att vi i ES kan få en tom lockout marknad att gotta oss i när vi väl får beskedet att lockouten varar hela säsongen medans AS invaderats av stjärnor.. 
Kommentera

KORITFW: Han glömde väl även nämna att just Färjestad bara kan förlora på att NHL-spelare kommer till elitserien. Deras guldchanser förbättras knappast och deras publiksiffror kommer inte heller att förbättras nämnvärt.

Det hade ju knappast låtit likadant om Färjestad hade haft superstjärnor att plocka hem och tusentals tomma platser att fylla varje hemmamatch...
Kommentera

El Maco: väntat men lite tråkigt, måste jag säga. Undra om nubben rycker i Enroth nu?
Kommentera

« · 1518561 · »