Sanningen att säga är jag nästan-muslim. Då är ingen alkohol tillåten. Fast så länge prefixet "nästan" gäller, tar jag mig vissa friheter. Inom Islam är det tyvärr dock inte Jesus som gäller, utan en annan profet...
Leder man skotten med 29-12, men ligger under med 3-1 efter två perioder är det JÄVLIGT ILLA! Det ser således ut precis som förra säsongen - i alla fall vad gäller BIF-möten - och därmed bävar jag starkt inför en ev Gefle-resa i höst...
Cirka 25 TIK supportrar, BIF 50 st. Henrik Eriksson även Fagermo mycket bra, Bra lägen men TIK är väldigt innefektiva, utnyttjar inte spelövertaget och sina chanser.
Tyvärr älskar jag griskött, men det är något jag förmodligen måste tvinga mig till att avstå längre fram... Eftersom jag starkt ogillar grymhet mot djur, borde jag dessutom vara ärke-vegetarian... Vi får se! Det lär bli ett slags avgörande i frågan inom det närmaste året...
Antingen kontrar BIF-satan in ett skitmål (3-4), eftersom Timrå dominerar som satan... Eller så avgör TIK, eftersom matchjäveln egentligen inte gäller ett piss... Lagen om alltings jävlighet! Styf utvisad...
Två själar, samma tanke...