Yeeeessss, I'm back to life again.... Men hur skriver man då nya oberoende inläggg i gästboken..? Hur faaaaaan gör man? Helt trivialt är det INTE...? Hursomhelst är det så här...! TIK kommer att gå till slutspel!!!! Oroa er inte om en eventuell avsaknad av målskyttar. De finns och de kommer att finnas till hands när det väl barkar igång... Djurgårn har inget kvar av truppen... Malmö har Bäcikis men inget nytt.... Brynäs rosar inte alls... AIK är utan klubbkänsla...... HV71 reder sig men trupppen kommer aldrig att hålla..... Färjestad vinner tyvärr...... Linköping har ingen kultur.... Södertälje försöker göra en Timrå..... Luleå har looosat allt...... Vem kommer att göra Frölundas mål..... Modo, Danmark är ju duktiga eller......
Ja, vore det enbart mitt tips som gällde så skulle TIK lätt ta sig till slutspel. Men tyvärr så har jag ju sällan helt rätt...
Däremot så har jag en jävla sympati.........FORZA TIK
Now we're talking.. Show me the money! Skämt åsido. Är det kraftigt på gång, eller? Länsförsäkringar hmmm har ni nå't juste deal? Kanske ska byta bolag.. Hursomhelst trevligt med offensiva sponsorer.
dr Dängroth; välkommen att ringa 198505 på måndag, alltid kan vi försäkra något som du har och därmed ökar vi möjligheten för LF att fortsätta sponsra vårt lag.
Tackar. Jag kanske nappar så småningom... Som supporter är det ju viktigt att göra rätt val i livet... Kanske skulle TIKs sponsorer finnas uppradade någonstans på hemsidan??
GRATTTTIIIIIISSSS Fraen KOS spannande att foelja strafflaeggningen. Battre aen i fjol daa vi foerlo0rade foersta hemma mot HV. Nu blir det en drink i baren foer att fira. Haelsar till alla TIK are = aer snart hemma !!!!
När den första besivkelsen lagt sig känns det lite bättre när man tittar på tabellen, ser inte så illa ut. Men visst var det den här matchen vi skulle visa att vi skall till slutsel i år. Luleå, AIK, SSK & LHC är såna matcher vi m-å-s-t-e vinna mot. Nu blev det bara två poäng mot Luleå och ett mot AIK. Det är för dåligt. Har vi liksom ifjol svårare mot "dåliga" lag än mot den bättre ?
Tycker att laget ville mycket och slet på ett föredömligt sätt. Det känns fortfarande mycket stabilt bakåt men vilket recept finns mot dessa "dödgrävargäng" som Luleå & AIK ? Tycker även att det var betydligt bättre drag på klacken i dag än senast mot Luleå.
Håller fullständigt med Bo wasa i hans syn på matchen. Så bra att jag citerar hans inlägg från tidigare ikväll.
"Tycker att laget ville mycket och slet på ett föredömligt sätt. Det känns fortfarande mycket stabilt bakåt men vilket recept finns mot dessa "dödgrävargäng" som Luleå & AIK ? Tycker även att det var betydligt bättre drag på klacken i dag än senast mot Luleå"
Nu är Bo Wasa besviken, djävligt besviken. AIK, LHC, SSK - 9 poäng och vi skulle visa att vi tillhörde slutspelskandidaterna men pyttsan. Samma visa som i fjol när vi skulle besegra det årets sämsta lag- Björklöven, HV 71 & Leksand och vi gick på tork efter torsk. Nu ligger vi därnere igen - det kanske är här vi hör hemma !
KLAR ATT VI ÄR BESVIKNA.... men det finns inga lag i dagens elitserie som kan vinna på BESTÄLLNING.. så SÅ tagga ner lite.. det kommer vara många lag som TAPPAR poäng i linköpimg... så nu behöver vi inte "lägga" oss ner o dö...
Kasparek: Som du låter nu skulle man tro att TIK förlorat 5-6 matcher i rad. Vem har sagt att alla spelare är kanonbra ?? Det är väl bara att konstatera att något gått väldigt fel idag. Om dom vinner på lördag,vad säger du då? Ska dom inhandla spelare ändå?
Hälge: I präktiga gästboken verkar det vara den allmänna uppfattningen att man inte får kritisera spelarna. Gör man det är man en idiot. Däremot i ladan, där står varenda jävel (även gästboksskribenterna) och sågar sönder spelare när det går dåligt.
Ja för fan, dem får gärna inhandla spelare om vi spöar tälje. Dem är oroväckande ineffektiva. Kan vara farligt att blunda för den tendensen. 1 mål på 41 skott - Skrämmande!
Då var vi här igen..... Luleå. AIK, LHC & SSK, 8-12 poäng skulle det bli men det blev 3 !!! Timrå viker som vanligt ner sig i alla dessa "måstematcher" precis som i fjol. Då var det HV71 och Löven som vi inte klarade av.
1:a perioden klart godkänt, tidigt ledningsmål och man trodde på seger. Dock tyckte vi redan då att DeRouville var väl släpphänt och värre skulle det bli. Fortsättningen var pinsam, i klass med Bosse Ahl i 1:a perioden i sista matchen mot HV 71. Allt gick in och just innan 1-3 målet gjorde han årets groda !
Bo wasa:......och en del på supportervärdarna. Sedan finns det såna som jag som har åsikter på allt, men se vilken fin supporterkiosk det blivit i entren.
Bo wasa: Jag gick inte riktigt lika långt som dig ( att vi skulle ta poäng ikväll) men hade väl trott att det skulle bli lite andra siffror. Deppigt är det, men man får ställa fram siktet ytterligare en gång. Brynäs på lördag- då blir det vinst!