Självklart finns det väldigt många supportrar som kan hockey helst när det går som tyngst för ett lag då är alla såna experter vet allt kan allt..Blir bara så fruktansvärt less och höra på allt negativt.
Öppna ögonen och stötta laget istället och drabbas inte av panikångest för så långt är det inte gånget.
Sen så finns det ju andra än Peo som är med och bestämmer för inte tror jag Peo är nån envåldshäskare..
Men en sak ska ni veta att de stora pojkarna vet alltid bäst oavsett vad vi skriver och tycker härinne på Hockeysnack vi är ändå bara glada amatörer som jag tycker endast skall stötta vårat lag och inte klanka ner på allt och alla.
Om vi sköter det vi är bra på så får storpojkarn sköta det dom är bra på...tycker att många av er är lite trångsynt ibland och vill liksom inte se hela helheten utan drabbas av den farliga paniken.
Ge inte upp grabbar. Kolla på lhc, vi hämtade upp ett 0 - 3 underläge mot HV71 och vann efter straffar, och sen hämtade cluben nästan upp ett 1 - 4 underläge mot Brynäs (slutade 3 - 4), och idag hämtade cluben nästan upp ett 2 - 7 underläge mot Djurgården (slutade 5 - 7).
Vårt nya "slagord" är "Vi ger aldrig upp". Gör inte det ni heller. Jag hoppas att lhc tar sig till slutspel eller i alla fall håller sig kvar i ingemansland, men det vore synd om lhc höll sig kvar på bekostnad av TIK (eftersom jag håller på TIK i andra hand).
Ge inte upp grabbar, jag vill se både TIK och LHC i slutspelet.
Jesus, jag är frälst.(ditt senaste inlägg) Tyvärr verkar det som om paniken redan fått ett djupt fäste i lag och nu i supportrar. Denna situation vi ser nu riskerar att vara värre än mjältbrand, definitivt smittsamt. Förlamande smittsamt. Alla människor reagerar olika vid besvikelse. Alla ser sin lösning och framförallt alla brister. Tilliten får sig en törn.. Säkert har alla rätt i sin uppfattning, i det som de identifierat som det stora problemet. Oavsett om det är målvakter, backar, forwards, ledare på isen, ledare utanför isen, styrelse, souvenirer, örnar, coacher, alkohol, pengar etc etc. Någon spann vidare på tanken om delarna som borde bli större än helheten i år särskilt med tanke på matrielet vi har. Jag vill återföra frågan till teambuilding och psykologi. Jag säger att det är lätt att kritisera och hitta brister men kan någon identifiera vilken styrka dagens lag har.?!! Många tycker kanske det är en konstig fråga men jag tror att det är minst lika viktigt att se möjligheterna och kompetensen som finns som att identifiera problemen. Detta gäller i många sammanhang. Vad har vi och vad kan vi utveckla mer? Styrelse och lag tar nog emot det välkomnande uppehållet nu och agerar lika klokt som tidigare utifrån de fakta som finns. Bland alla andra klyschor som "andra året är svårast", "en coach ska bara vara kvar i tre år", "tur är inget man får, det är något man förtjänar" så lägger jag mitt bidrag "när det är motgång- bit ihop och kämpa utav helvete. ni kan och kommer att lyckas. Vilka står när de andra faller?
dr Dängroth: Bra skrivet..kloka ord från en klok människa.
Halleluja Halleluja nu ska vi frälsa alla vilsna själar som är här inne och virrat bort sig fullständigt i sitt hockeyliv..gud och Jesus är här för att frälsa och ge lite stöd nu våga ta emot en hjälpande hand alla vilsna människor..Tillsammans ska vi segra och bli starkare som människor och Timrå IK supportrar..Halleluja..
Vem är nu den store ledaren i dagens Timrå IK????? Har inte sett att någon har funderat på detta än!!! Skulle vara intressant att läsa vad ni andra anser om detta......
Gud:
Det har blivit en del nattvarder ikväll vill jag lova.
Självklart finns det väldigt många supportrar som kan hockey helst när det går som tyngst för ett lag då är alla såna experter vet allt kan allt..Blir bara så fruktansvärt less och höra på allt negativt.
Öppna ögonen och stötta laget istället och drabbas inte av panikångest för så långt är det inte gånget.
Sen så finns det ju andra än Peo som är med och bestämmer för inte tror jag Peo är nån envåldshäskare..
Men en sak ska ni veta att de stora pojkarna vet alltid bäst oavsett vad vi skriver och tycker härinne på Hockeysnack vi är ändå bara glada amatörer som jag tycker endast skall stötta vårat lag och inte klanka ner på allt och alla.
Om vi sköter det vi är bra på så får storpojkarn sköta det dom är bra på...tycker att många av er är lite trångsynt ibland och vill liksom inte se hela helheten utan drabbas av den farliga paniken.