JimmyH: Dina spelarbetyg var klockrena förutom svedberg som skulle haft en 2:a. En fyra efter första halvan men sedan en 1:a. Bra tryck på klacken igår, Trodde det skulle bli första vinsten i min ny Robbanorginal Tröja men jag får väl vänta tills imorgon. Forza Timrå.
JimmyH: Jag satt brevid Peo Larsson på Aqva på Supporterfesten efter uppgången. Och då nämnde han att Sjödin varit intresserad av att flytta till Timrå , men hade fått till svar att han inte platsade.
Per HApps: Jag befann mig samma kväll på Oscar, och stod bredvid min kompis som pratade med sin gamla granne Sjödin. På frågan om han inte kände sig sugen att spela med Timrå igen så svarade han: "Jo, det skulle vara jätteroligt, men Gävle är hemma för mig nu."
Teamreux: nej, se vad P. Hedin betyder för modo en backförstärkning av klass kan vara skillnaden mellan final o kvartsfinal... Kalle håller uppenbarligen inte så trots att han privat verkar vara en toppenkille borde man försöka avsluta kontraktet så vida man finner en lite yngre o stabli förstärkning.
Han är en habil back. Han var inget vidare när han försvann och han verkar inte utvecklats allt för mycket den senaste tiden. Men det är ju tur att vi har någon som kan peta Andersson nu.
Kul med er fortsatta dagisnivå så fort man tittar in här.
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·