1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590980 inlägg · 6217 ämnen

Nya spelare

« · 798905 Till forumet

Sv: Nya spelare
sargad: Och det är väl, vid sidan av Zäta, TIK:s största förlust, iaf på den här sidan 2000-talet...
Kommentera

JimmyH: Han fick nobben av Timrå helt enkelt och att man sen varit på honom efter det och att han då nobbat är väl förståligt.
Kommentera

Ambroo: Det har jag svårt att tro på, det måste jag kolla upp. Han hade dessutom kontrakt med Brynäs då vi gick upp minns jag.
Kommentera

Ambroo: Jag fick veta i Fredags att jag har gått i vekstasskola med hans bror. Så karln är mao från Sörberge.
Kommentera

JimmyH: Det är dagens sanning Jimmy. Mina källor i frågan är bra skit!
Kommentera

Helg Ernest: Billa Sjödin - legend!
Kommentera

Ambroo: Ja, men jag har nog inte träffat honom sedan 1978 då vi gick ut.
Kommentera

Helg Ernest: Han jobbade ju som spol-Jansson i ladan under bra många år iaf...
Kommentera

JimmyH: Dina spelarbetyg var klockrena förutom svedberg som skulle haft en 2:a.
En fyra efter första halvan men sedan en 1:a.
Bra tryck på klacken igår, Trodde det skulle bli första vinsten i min ny Robbanorginal Tröja men jag får väl vänta tills imorgon.
Forza Timrå.
Kommentera

JimmyH:
Jag satt brevid Peo Larsson på Aqva på Supporterfesten efter uppgången. Och då nämnde han att Sjödin varit intresserad av att flytta till Timrå , men hade fått till svar att han inte platsade.

Det är svårt att vara ödmjuk i framgångens timma.
Kommentera

Per HApps:
Jag befann mig samma kväll på Oscar, och stod bredvid min kompis som pratade med sin gamla granne Sjödin. På frågan om han inte kände sig sugen att spela med Timrå igen så svarade han: "Jo, det skulle vara jätteroligt, men Gävle är hemma för mig nu."
Kommentera

Red-line: Då hade han förmodligen redan nåtts du av beskedet från Peo.
Kommentera

Red-line: En ny back måsta värvas innan jul. Kan Timrå ha kvar den skadebenägna Kalle K???
Kommentera

Teamreux: nej, se vad P. Hedin betyder för modo en backförstärkning av klass kan vara skillnaden mellan final o kvartsfinal... Kalle håller uppenbarligen inte så trots att han privat verkar vara en toppenkille borde man försöka avsluta kontraktet så vida man finner en lite yngre o stabli förstärkning.
Kommentera

htikare:

Vem är det som fått för sig att Pierre är en klassback? Han är en värvning som stärker bredden i Modo, inte spetsen.
Kommentera

scim:

Oavsett om han är en breddspelare eller innehar spetskompetens så får han väl ändå tituleras klassback?! T.o.m i ert fantastiska, oslagbara gäng.

Tråkigt i banjoforumet?

Grattis till SM-guldet.
Kommentera

mikenomad:

Han är en habil back. Han var inget vidare när han försvann och han verkar inte utvecklats allt för mycket den senaste tiden. Men det är ju tur att vi har någon som kan peta Andersson nu.

Kul med er fortsatta dagisnivå så fort man tittar in här.
Kommentera

Någon som tror/vet att det kommer någon/några nya spelare nu efter uppehållet?
Kommentera

« · 798905