1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

588902 inlägg · 6217 ämnen

Nyförvärv?

« · 273433 · » Till forumet

Sv: Nyförvärv?
250kg kärlek: Men den här låten handlar väl om Markus Näslund va??? hörde nått sånt...
Kommentera

Redax 2: Jag undviker gärna bråk. Jag är innerst inne en fegis.

Att bråka med TIK08, nja finns ingen direkt anledning. Dessutom förefaller det rätt onödigt att bråka med likasinnade! Vattnig korv? Där ligger mycket i ditt ansvar.
Kommentera

Redax 2: den kommer från timrå... Vi var ett gäng som åkte ner bara på vinst och förlust...:)
Tränger jag mig alltid??? det tror jag faktiskt inte...:)
Kommentera

Redax 2: det är nästan så att man vill be om ursäkt för mitt tilltag där...:)
Ja, vi är rätt råa i den här klubben...:)
Kommentera

willysson: Ja, det kan ju förvisso vara så att Du alltid tränger Dig i korvköer...

Var kom f.ö limousinen ifrån..?
Kommentera

Redax 2: Fan vad kul...:) Jag håller på att dö... Men är det samma som 250 kg kärlek menar då???
Det finns nog en del som blivit upprörda på mig genom åren...:)
Kommentera

...och om nu folk tror att det var ngn jätteskandal så var det bara Willysson som gick förbi en hel korvkö och ställde sig bredvid förste man och beställde. Det närmaste vi kommer huliganism i den här supporterklubben... :D
Kommentera

willysson: Mycket bizarr situation... Snubben (har ingen aning vem han var men han såg ut som fd FN-soldat, dörrvakt eller så) höll på att gå i taket och ifrågasatte verkligen var vi var för några supportrar som "tolerade dina barnsligheter" (som om det ingår i supporterrollen att vara viktigpetter och bli sur över småsaker...). När vi inte lyckades uppbringa lika mycket upprördhet som han blev han nästan lika arg på oss som på dig...
Kommentera

250kg kärlek: Vad var korvköns incidenten då??? jag vill ju veta...:)
Kommentera

Redax 2: Du har höga tankar. Nej det var inte jag.
Kommentera

Redax 2: Detta ska jag vara alltså vara ansvarig för?? hehe, lite kul det där...:)
Kommentera

250kg kärlek: Det var väl inte Du som blev så förbannad och var nära slåss med delar av TIK08 bara för att vi inte orkade bry oss och hetsa upp oss för att vi fick vänta några sekunder extra på den vattniga korven... :D
Kommentera

250kg kärlek: Nja, jag vet inte... Jo var det i brynäs??? jag har inte en aning...:) gör så mycket tok så jag inte kommer ihåg allt...:)
Kommentera

willysson: Med tanke på bilderna och den styrka som bevisas kan man säga att det var rätt klyftigt av mig att släppa fram dig i korvkön?
Korvkön kommer du ihåg va?
Kommentera

dr-nix: Vi finns överallt, vi är som HIV sprids okontrollerat...:)
Kommentera

willysson: najs :)
Kommentera

Redax 2: jaha, ver det den legenden???:)
Kommentera

dr-nix: Kolla killen ibakrunden här, med timråmundering.. bilden är tagen i Uddevalla på sveriges starkaste junior...:)
Kommentera

dr-nix: ont...
Kommentera

willysson: hehe bra bild ;)
Kommentera

willysson: Inte? Watch...

Disclaimer: Bifogad länk leder till en bild som kan uppfattas som kränkande av minderåriga, kvinnor, Jehovas Vittnen samt orsaka fysisk och psykisk smärta hos alla män som inser hur ont det måste göra... Titta på egen risk och stäm sedan den som publicerat bilden på nätet och inte mig om Ni blir upprörda... :D
Kommentera

willysson: Japp :) men dom fuskar :P hehe.
Kommentera

Pelle Hallin: du menar sånna här dårar som drar lastbilar och sånt...??:)
Kommentera

willysson: ojjj säger lilla ja :P hehe åsså finns de ju dom som dra bilar men de gö ju inte våra spelare ;) hehe. Behöver dom inte gö dom e fina ändå ;) hihi.
Kommentera

Pelle Hallin: eller så är den här killen/gubben starkast genom tiderna...
Kommentera

willysson: Tänkte väll de :) :P ja e ju starkast i världen :)
Kommentera

Pelle Hallin: Jo, jag glömde ju det...
Kommentera

willysson: Jag ha mer muskler än alla ni kan komma på :P hehe.
Kommentera

Redax 2: vet icke vem det är...:) men det blir inte häftigare än så där...:)
Kommentera

willysson: Hade nästan förväntat mig ngt häftigare som t.ex Mr Lifto. Där snackar vi styrka...
Kommentera

Dream Team: Fattar inte hur 300 kilo kan vara så lätt, finns ju de som har gjort mer fast inte med dopingtester...:)
Kommentera

willysson: Fan, det såg nästan inte ens tungt ut.. bara ner med stången och upp lika fort....
Kommentera

willysson: Här är en kille som är halvstark...:)
Kommentera

willysson: Meditera e ganska bra åsså :)
Kommentera

Börje: ide´n om mental träning är ju bra, men det är viktigare att träna fysiskt.. Är du i form fysiskt så tappar du inte psyket heller...
Kommentera

willysson: Nej man ska springa och lyfta vikter. Inte dansa balett i slow-motion.
Kommentera

Börje: Nämd det inte ens, jag blir bara upprörd över den där ide`n... största tabben Peo gör...
Kommentera

Redax 2: Inget Tji-Gång med Lill-Kenta verkar det...
Kommentera

Redax 2: Ja, det där var kul det..:) Men vill man inte träna så är det goodbye, helt rätt..:)
Kommentera

Börje: Tror att risken för en "Peltomaa" är liten med tanke på att en viss person fick gå för att han inte ville foga sig i ledet utan sköta sommarträningen själv samt bygga hus...
Kommentera

Men forwardssidan. Inte är det så fy skam. Nordgren, Sjögren, Hallin, Hagos, Sundin och Söderström är ju unga allihop och kan fortsätta att utvecklas. Hoppas att ingen gamling gör en Peltomaa och tappar geisten. En gubbe till eller två av bra kaliber så blir det riktigt spännande.
Kommentera

Nja, Halvard får nog höja sig ett snäpp till för att förtjäna mer än att bli extraspelare som jag ser det. Hoppas han gör det. Ett par backar till av klass skulle verkligen behövas. Sen får Halvard och Sanny Lindström fylla upp.
Kommentera

willysson: Visst är det mycket poäng.. Bäste back i TIK den här säsongen var Lindman på 20 pinnar..
Kommentera

nej nej nej inte Jörgen, Jüürgen :)
Kommentera

Dream Team: Du ser där, lite koll har man ju..:) han är ju grym den killen, bra poäng för en back det där...
Kommentera

willysson: Iserlohner EC Roosters.. tyska ligan den här säsongen...
2 mål, 20 ass. på 51 matcher

Se länktips..
Kommentera

Bergius: Du har inte ens märkt att Jörgen Eriksson lämnade laget för två år sedan men är ändå nöjd med hans spel? Då har du inte höga krav på honom...
Kommentera

Bergius: Ja han har väl varit i italien och sånna ställen, snackade med honom i somras om det. han åker runt på lite ställen... Tycker han gör helt rätt, tror det är tyskland nu...
Kommentera

willysson: jasså? var lirar han då?
Kommentera

Bergius: Han är ju ute i europa och drar in flis han...:)
Kommentera

« · 273433 · »