Redax 2: Jag undviker gärna bråk. Jag är innerst inne en fegis.
Att bråka med TIK08, nja finns ingen direkt anledning. Dessutom förefaller det rätt onödigt att bråka med likasinnade! Vattnig korv? Där ligger mycket i ditt ansvar.
Redax 2: den kommer från timrå... Vi var ett gäng som åkte ner bara på vinst och förlust...:) Tränger jag mig alltid??? det tror jag faktiskt inte...:)
Redax 2: Fan vad kul...:) Jag håller på att dö... Men är det samma som 250 kg kärlek menar då??? Det finns nog en del som blivit upprörda på mig genom åren...:)
...och om nu folk tror att det var ngn jätteskandal så var det bara Willysson som gick förbi en hel korvkö och ställde sig bredvid förste man och beställde. Det närmaste vi kommer huliganism i den här supporterklubben... :D
willysson: Mycket bizarr situation... Snubben (har ingen aning vem han var men han såg ut som fd FN-soldat, dörrvakt eller så) höll på att gå i taket och ifrågasatte verkligen var vi var för några supportrar som "tolerade dina barnsligheter" (som om det ingår i supporterrollen att vara viktigpetter och bli sur över småsaker...). När vi inte lyckades uppbringa lika mycket upprördhet som han blev han nästan lika arg på oss som på dig...
250kg kärlek: Det var väl inte Du som blev så förbannad och var nära slåss med delar av TIK08 bara för att vi inte orkade bry oss och hetsa upp oss för att vi fick vänta några sekunder extra på den vattniga korven... :D
willysson: Med tanke på bilderna och den styrka som bevisas kan man säga att det var rätt klyftigt av mig att släppa fram dig i korvkön? Korvkön kommer du ihåg va?
Disclaimer: Bifogad länk leder till en bild som kan uppfattas som kränkande av minderåriga, kvinnor, Jehovas Vittnen samt orsaka fysisk och psykisk smärta hos alla män som inser hur ont det måste göra... Titta på egen risk och stäm sedan den som publicerat bilden på nätet och inte mig om Ni blir upprörda... :D
willysson: ojjj säger lilla ja :P hehe åsså finns de ju dom som dra bilar men de gö ju inte våra spelare ;) hehe. Behöver dom inte gö dom e fina ändå ;) hihi.
Börje: Tror att risken för en "Peltomaa" är liten med tanke på att en viss person fick gå för att han inte ville foga sig i ledet utan sköta sommarträningen själv samt bygga hus...
Men forwardssidan. Inte är det så fy skam. Nordgren, Sjögren, Hallin, Hagos, Sundin och Söderström är ju unga allihop och kan fortsätta att utvecklas. Hoppas att ingen gamling gör en Peltomaa och tappar geisten. En gubbe till eller två av bra kaliber så blir det riktigt spännande.
Nja, Halvard får nog höja sig ett snäpp till för att förtjäna mer än att bli extraspelare som jag ser det. Hoppas han gör det. Ett par backar till av klass skulle verkligen behövas. Sen får Halvard och Sanny Lindström fylla upp.
Bergius: Ja han har väl varit i italien och sånna ställen, snackade med honom i somras om det. han åker runt på lite ställen... Tycker han gör helt rätt, tror det är tyskland nu...
Turkiska Tiken : samtidigt tycker jag att det känns skönt att föreningen tar ansvar för ekonomin! Det är inte bara några säsonger nu som gäller, förhoppningsvis så kommer vi vara i SHL en lååång tid framöver!