1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590531 inlägg · 6216 ämnen

Ole Dole Doff

« · 84833 Till forumet

Sv: Ole Dole Doff
dr Dängroth: Ärta pärtan puff sa att du fick en knuff!Du är ute ur leken nu!
Kommentera

rådbjer: Lurch ja, ingen aning alls... Däremot kallade Pelle Bäckman Timråhockeyn under säsongen 2000/01 för just "Kalle Anka hockey" och då var det PeO Larsson som var coach.. Betyder det att PeO kommer tillbaka? eller är det Bäckis som lurar i kulisserna? Big Icehockey -get lost, här kommer Kalle Anka hockey!
Kommentera

dr Dängroth: Tror att Kalle Anka hockeyn inte funkar hos oss den är redan upptagen av Anaheim Mighty Ducks!

Bäckis som lurar i kulisserna? JA TACK!

Lurch är inte han back? Kalle Koskinen?
Kommentera

rådbjer: Pelle Bäckman har kontrakt med MIF Redhawks och det har han inte tänk bryta och Percy har inte för avsikt att ge han foten!!
Skulle nog själv tro att Molla forts i TIK för Lill Kenta lär nog inte gå att lösa från DIF medans Melin passar inte riktigt in i TIK kostymen då TIK har ett liknade spel som Luleå som bygger på tyngd och fart genom mittzon och hård forchecking!!
Ska bli kul Säsong fåross här upp i Luleå och ang Fagemo så givetvis så spelade pengarna roll men största orskaken skulle jag tro var att han vill röra på sig igen och Luleå har velat ha han tidigare också.
I dag så blev tjecken Pavel Skrbek klar för Luleå dock ej bekräftat ännu av klubben!!
Hoppas att ni kan hålla er kvar i eliten för alla norrlag behövs så det inte blir en elitserie för söderlag andra året brukar vara tyngst som nykomling!
Kommentera

NallePhu: uhmm "Lill Kenta" fick väll sparken från dif så det vör väll inte vara några probs....
Kommentera

dr-nix: bör inte vör...
Kommentera

jag tror nog att Timrå väljer att fortsätta med Molla en säsong till...
Kommentera

Bergius:Det tror nog jag också.Lars Molin är en bra tränare även om lite nytt blod inte skulle sitta fel i klubben.Timrå har ju spelade ju bättre under Lars Molins tid en vad Peo Larsson gjorde i början av den här säsongen.
Kommentera

är det nån som vet vad Peo Larsson sysslar med nu...
Kommentera

Bergius:Skulle inte han träna Sveriges juniorer eller?
Kommentera

dr-nix: Vad jag vet så är han inte löst från sitt kontrakt med DIF!!
Kommentera

Får man sparken så gäller det att hitta en ny arbetsgivare och TIK verkar ligga bra till. Jag vill se Molla i TIK, en vinnare jämfört med Lillkenta.
Nu är det klart Timrås bästa spelare genom tiderna lämnar TIK för Detriot, helt klart enligt ST. Och att denne är bäst i TIK råder det inget tvivel om, en som kan hockey precis som jag
Kommentera

TD:
Vad synd att du inte kan läsa.
Kommentera

rådbjer:

Jag feg?! Tycker väl att jag har varit en av dom som varit rak och ärlig i mina svar angående tränarfrågan!

Fixa ett kontrakt åt Lillkenta nu!

Tips: Sverige - Slovenien..7-1
Kommentera

Kongo: Lillkenta är förlorad för DIF alltså är han fri att gå till en annan klubb, ingen skulle bli gladare än jag om han fick fortsätta i DIF.
Kommentera

TD:
Läs artikeln om Zätat och Detroit igen.
Kommentera

Kongo: tror du inte jag är påläst, enligt dom styrande i Red wings
så räknar de med han, Zäta alltså.
Kommentera

Kongo: tror du inte jag är påläst, enligt dom styrande i Red wings
så räknar de med han, Zäta alltså.
Kommentera

TD:

Jag har alltid trott på kollektivet.
Ingen stjärna inte ens i Z.a´s klass gör ett lag. Ofta tvärtom, alla förlitar sig på fixstjärnan.
Därför ha förtröstan, jag tror nämligen att det kommer att gå mycket bra för ett jämnare och tyngre Timrå nästa säsong, nya stjärnor kommer att tändas.
Ett par kvalificerade nyförvärv till och jag blir riktigt optimistisk.
Ja det börjar faktiskt kännas riktigt bra.
Kommentera

kvasten: det kan nog stämma, det jag undrar dock är om Åhlund stannar.. om inte vilken tar då an rollen som lagets naturliga ledare som så många gnällde om denna säsong..
Kommentera

dr-nix: #29 ses i många supportrars ögon som den perfekte lagkaptenen, speciellt eftersom han har ett hjärta för sitt lag som inte många andra har! Sen så ger han sällan upp även om läget inte ser allt för ljust ut.
Kommentera

Knylan: jo men då måste kan kliva fram och ta den rollen annars får vi problem nästa säsong..
Kommentera

dr-nix: Tycker jag att han gjort då och då, var han inte kapten i början av säsongen eller är jag ut och vänstrar då?
Kommentera

« · 84833