OM vi nu skulle gå till SM-semifinal, hur lottas den då? Lottas 1'an och 2'an mot 3'an och 4'an? Eller kan Frölunda och Färjestad få stöta på varandra redan i SM-semifinal?
Laken: 1:an och 2:an kan inte stöta på varann förrns i finalen. Dvs, går FBK och VF vidare så kommer Timrå möta något av dessa lag. OM man nu slår ut Lule vill säga.
Laken: Krykov är väl rätt hyfsad, men någon kung ser jag definitivt inte att han är - Ska vi snacka kungar så finns det bara en - KUNG Kapanen - bäst på rinken återigen. Jag vet bara att vi möter Lulä på fredag och att skägget växer sig allt starkare och längre, så något annat existerar inte i min lilla ångestvärld för tillfället. Jag vet inte ens hur man stavar till Semifinal?
Dream Team: Nja, är det så? Om Frölunda, Timrå, Djurgården och Leksand går vidare är det väl Frölunda och Timrå som lottas mot DIF och LIF? eller cyklar jag nu?
mike66: MoDo blir tunga nästa säsong ! Kolla här ! Nyförvärv: Jens Karlsson, f, Frölunda,Mikael Pettersson, f, Modo, Andreas Sa-lomonsson, f, Washington, Per Svartva-det f Atlanta
Helg Ernest: Njaaa, de har välan inte ritat på ännu...men HOPPAS kan man ju!! Annars ha vi ju Werner o Enström! GRATTIS till vinsten!! Själv e jag röstlös, but what the f..k. Har Ni tänkt på en sak: Är väl endast Mittbotten..menar Y-län, som haft 2 ES-lag me i Slutspel, samtidigt, förutom 08 DIF/AIK/SSK,va? Rögle/MIF va väl aldrig, va SAIK o Löven nånsin i slutspel,samtidigt??
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·
Lottas 1'an och 2'an mot 3'an och 4'an?
Eller kan Frölunda och Färjestad få stöta på varandra redan i SM-semifinal?