1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590400 inlägg · 6216 ämnen

Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02

« · 1943424 · » Till forumet

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Friläge Madsen...nä...
Kommentera

Nisse1: Örebro lär knappast gå mållösa från den här perioden heller. Frågan är om Timrå får in nån puck? Tveksamt.
Kommentera

SMÅLAND: Tippar 6-1 i tom kasse.
Kommentera

Då var tredje rundan igång...
Blir det MIRAKLET i Behrn Arena ikväll,??
Kommentera

Smokey: sluta nu! Stort att du är där. Men känn förfan att det är stort att få vara där! Jag längtar till den 18e. Malmö borta. Hockeynsdag. Kommer vara fullsatt, 12000. Kanske 4 timråteöjor förutom min. Jag tar med mig 7 kollegor från andra sidan Skåne. Ingen lär heja på Timrå. Jag kommer skrika mig hes. Å jag kommer älska varenda sekund! Trots att vi kommer ha ett odds på runt 8 gånger pengarna och kanske avsågade redan.
Kommentera

Affe_TIK: vi har ett sällan skådat dysfunktionellt hockeylag. Vi har vissa spelare som BARA kan spela PP (Palmgren). Vi har backar som inte kan slå förstapass eller räkna in spelare (Hardegård, Drugge, Jallas, Molinder). Vi har checkingspelare som får spela PP och blir mosade varje gång (Berglund, Boyce). Vi har en stjärnmålvakt som spelat i NHL men saknar plockhandske. Hur lite tid hade nubben på sig att förbereda detta lag egentligen? En fikarast?

Vi blir utklassade av vår närmaste bottenkonkurrent. Det här känns som en bottenlös avgrund.
Kommentera

mental tränare behövs
Kommentera

Matsg: Samma tanke efter 2a perioden: vi har gjort 1 mål men det räcker inte; vi måste ta vara på chanserna bättre! Örebro är effektivare. Nu är det bara att köra i 3e perioden. Vi har fortfarande chansen.
Kommentera

Tonymontana: har man inte split vision som 20 åring så har man problem. Inte ens värt att kalla hans hutlösa passningar indianare längre utan det blir framöver Hardegårdare.

Och då ska vi inte tala om hans ogenomtänkta allt för ofta stöta för högt när han inte har täckning av någon forward bakom.
Kommentera

Smokey: Mina tankar är med dig Timråbroder......
Kommentera

roger_sundsvall: Olofsson har ju ström i klubban har varit kass sen junior VM .berglund Gallo boyce Molinder svedberg kan de bli sämre
Kommentera

Affe_TIK: Garanterat. Vissa spelare har bara ett medfött hockeysinne, och i den kategorin platsar han inte i.
Kommentera

Backhandflipp: hardegårds största problem är att han inte kan lyfta blicken, han kan inte pucka och ha blicken uppe. Då blir allt skit på den här nivån.
Kommentera

Snö i Örebro. Och jag längtar typ efter att klippa gräs. Står i klacken och spelar på läppen. Hockey när det gör ont i själen.
Kommentera

Tonymontana: Håller helt och med, grabben måste få nöta lite bottenlag i allsvenskan ett tag.
Kommentera

Sputnik: Plus att vi hade Haukeland som var gigant bakåt och vi vann även matcher vi inte förtjänade!
Kommentera

Han passar ju förfan deras forwards hela jävla tiden
Kommentera

Otto1: hardegård kommer aldrig hålla på shl nivå på lång sikt. Folk säger ”låt han växa in i kostymen” men han kommer aldrig få ett bra hockeysinne.
Kommentera

Otto1: Klart grabben ska lira PP!Inte åstadkommit ett skit på hela säsongen men dela lägenhet med sportchefens dotter 🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃
Kommentera

Otto1: Kan inte annat än hålla med. Skrek precis "Hardegård du är så jävla dålig!" så att hela kvarteret hörde. Patetiskt
Kommentera

Sputnik: Lite det här jag tänker på med Freddans matchcoachning och laguttagningar. Vet att vi var kritiska även förra säsongen. Man måste ju vara ärlig och säga att Dahlen räddade oss många gånger när matcher stod och vägde och det såg menlöst ut framåt.
Kommentera

ILLA...ILLA...ILLA
Kommentera

Hockeyoraklet: Bort med Hardegård från PP, han är ju helt bedrövlig.
Kommentera

Sputnik: Kan inte förstå petningen av Johan Persson heller. Har han inte känningar efter skadan så fattar jag inte alls varför. En av de bästa forwards vi har att checka och jobba tillbaks puckar!
Kommentera

Sällan man ser ett lag på den här nivån som släpper till sånna klara målchanser som vi gör match efter match. Nån som vet lm det finns teknik som inom fotbollen borde resulterat i mål? Isåfall så har vi nog att vi bör släppa in ungefär de mål vi gör varje match.
Kommentera

roger_sundsvall: man snålar för att kunna behålla några kanslister och juniortränare men dom löser ingen entrebiljett! Agera nubben för helvete, folk betalar inte för en skitprodukt.
Kommentera

Sputnik: Och Svedberg också. Nubben kommer få jobba hårt för att lösa detta..
Kommentera

behåll
salomonsson..wedin...larsson
olofsson..hållander
skicka RESTEN till
divison 2
jävla soper
Kommentera

Woody: Jo men tänker mer på vår svagaste lagdel. Både Hardegård och Falk på kontrakt nästa säsong med...
Kommentera

Synct:

Kan det vara så enkelt att Svedberg kanske fått ett synfel? Värt att kolla upp kanske.
Kommentera

The great one: spelar det någon roll i slutänden hur dåligt material Freddan haft att arbeta med? Man kan ju inte ursäkta sig ner hela vägen till allsvenskan. Att det står 3-1 är ju ett under, hade lika gärna kunnat stå 6-1. Mot vårt närmaste bottenlag? Vad sänder man för signaler till publik och sponsorer egentligen? ”Vi tänker förlora oss till ett kval och nöjer oss med att ställa ett inkompetent lag på isen, kom och köp vår produkt”
Kommentera

roger_sundsvall: Nä såna chanser får vi inte släppa till, 9/10 höga skott släpper Svedberg in känns det som
Kommentera

Vi får chansen i PP igen 😊
Kommentera

roger_sundsvall: Hjärnsläpp delux nr 2.

Hur faan tänker karln.

Och på plockhandssidan på Svedberg. Lägger absolut ingen värdering i att han släppte in målet. Men jag har nog aldrig sett en målvakt som är så svag på plockhandssidan. Det brukar ju vara den starka sidan. När jag var målvakt släppte jag medvetet en större lucka på den sidan för att lura skytten att skjuta där.
Kommentera

Jockz: ja men från optimalt skottläge. Som vanligt. Helt ostörd.
Kommentera

Tikkare: Ingen som skötte sin markering bra av 5 man...
Och en målvakt som inte tar något mer än det minst man kan förvänta sig.
Kommentera

Otto1: det går inte göra så många misstag som Timrå gör match efter match, straffar sig direkt..
Kommentera

Örebro HK - Timrå IK 3-1
Kommentera

för fan skicka pucken till icing
näe dräller efter sargen
poff 3-1
törnqvist
Kommentera

Man får inte vara glad särskilt länge, för övrigt inga kommentarer...
Kommentera

Jockz: Skäll på Törnqvist istället.
Kommentera

Sputnik: Men det fattas inte så jäkla mycket med det lag vi har i dag. Palmberg, Wedin, Laxen, Hållander, Kindvall, Hampus, Törnkvist och säkert Blomberg också. Jävla Örebro.
Kommentera

Jävla törnkvist
va faaaan gör du...idiot
ditt mål 3-1
Kommentera

Nisse1: Nubben hittade Salmonsson. Tvekar på at Stransky är så mycket bättre.
Kommentera

Sputnik: Plockhandskrysset
Kommentera

Nisse1: Mora kunde dock göra den värvningen tack vare Fans och företag som sponsrade. Kanske något sådant Tinrå skulle gjort istället för den där aktien som man ändå inte kommer lägga pengar på årets trupp.
Kommentera

Jari Kapanen: Jaaa! Vill inte vara negativ nu efter målet men kan vi verkligen bygga ett så mycket starkare lag? Ganska stor stomme från nuvarande lag som är kvar till nästa säsong.
Kommentera

The great one: Helt sjukt vad dom levererar i PP. Så jävla olikt Timrå.

PP är i alla fall nått positivt att ta med sig in i ett eventuellt kval.
Kommentera

VI ÄR IALLAFALL BÄST I PP 🥂🍾🍹🍸🍻
Kommentera

Woody: Yeah! För att ligga sist i tabellen har vi ett underbart PP. Vi får fokusera på det positiva.
Kommentera

« · 1943424 · »