FH - avdammad: Tycker det varit lite våran styrka än så länge. Förutom "förstakedjan" så har vi ju ändå haft 3 andra kedjor som spelmässigt kuggat bra. Vilket gjort att vi känns som en lagmaskin på ett annat sätt än så länge.
Nu när Lander verkar kugga igång ändå att vi har fått 4 bra kedjor helt plötsligt. Därav stänger vi ner Örebro helt än så länge. Dessa 2 perioder har gett mersmak!
sikth: Viktigt att vi vågar stå kvar och skymma som Hållander gör på målet. Absolut nödvändigt att ta skitjobbet framför mål mot målvakter av Enroths kaliber.
Sputnik: Jag har svårt att inte gilla Mieho när han går in i offensiv zon, tar tacklingen vid kortsarg och vinner pucken. I stället för omställning till försvar så får vi ett anfall. Ett så viktigt jobb!
erathoo: I den vinkeln måste man täcka. Ser ut som det två spelarna närmast lämnar allt ansvar till JJ i det läget. Att släppa fram det där skottet är att likna vid att släppa ett friläge.
Dubbeld: Vi kanske ska lära oss något av det skottet, man gör inga mål om man skjuter mitt i magen på målisarna. Linköpingsmatchen all over again, fast idag lär vi bli utan poäng.
söder över: Ja Dahlen var en mot en och borde ha utmanat istället för att vänta. Jag gillar inte hans viktnedgång. Inte har han blivit bättre av det iaf
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·