Andersson: Fantastiskt duktig målis. Hans egen förtjänst men bör kanske uppmärksamma målvaktstränare också (vem det nu är) Men återigen superinsats idag.
Olle: Jag var på språkresa i Hastings på 80-talet. Där var det en jädra trevlig kille från Örebro, plus en tjej som var vanvettigt söt, också från Örebro.
That’s it. Inget mer har varit bra med Örebro sen dess. Karlskoga ligger iofs inte så långt bort (tack för Jacke!) men nope.
Fast det här att Ante skakar på huvudet och ska klaga till domarna vid typ varje utvisning är ju rätt tröttsamt och totalt fel fokus. Spelar ingen roll om han har rätt el inte - det har aldrig i världshistorien lett till något positivt att gnälla på domherrarna.
neutral: Jag vet inte vad Pääjärvi tjänar i Timrå men jag tror inte det är jättemycket. Han har stålar så det räcker. Han lirar i Timrå för han älskar Timrå och älskar hockey! Han är värd varenda krona!
roger_sundsvall: så jävla skönt att pissa på det här filmande, själlösa skitlaget. Kanske inte den mest prestigefyllda vinsten men Örebro är en klubb som bara ska ha skit.
roger_sundsvall: Örebropubliken är verkligen helt jävla dum i huvet. Som Växjöpubliken fast dom gnäller 10 gånger mer. Dom förstår inte vad som händer på isen.
Skänker sin målvaktsklubba till en liten grabb ❤