Tom Topp: Vet inget om hur Molinder är men det måste vara någon som kan säga nej till sportchefen och hålla koll på en budget. Det räcker inte bara med att vara ett bra ansikte utåt och ha ett stort klubbhjärta.
Olli Nomadinen : I en gästbok nära oss sitter man och hoppas på att sportchefen ska lyckas med att göra guld av träbitar. När ingen annan SC - med betoning på ordet i n g e n - lyckats finna en ledig spelare som direkt klarar av att gå in och förstärka den befintliga truppen, då har man uppenbarligen liten, om ens någon, koll på hur mager spelarmarknaden faktiskt är.
Synct: Det kanske bara är jag som är gammal, men varje gång någon skriver ”Jonte” numera tar det en stund för mig att haja att det inte är Hedström man syftar på.
Två intressanta artiklar om Olli Jokinen. Vilken syn han har på hockey och hur han har jobbat i Jukurit. På finska men går lätt att översätta i Chrome.
Dead Wing: Intressant hur han får ut det i SHL och i Timrå, men detta är ju något som varit en het potatis både här inne och på andra håll från Timråiter...
"– Jukurit rullar inte bara jämnt en bana i taget, utan Jokinen använder mycket motspel och sätter vissa kompositioner på banan mot motståndarens olika banor. Detsamma kan ses i försvarsparens spel. På så sätt får han ut det bästa ur laget."
Rip Kirby: Eilert blir vår nye klubbchef. Naturlig ingång till alla företagare då han lättar upp stämningen på alla sponsorträffar med en timmes show med Elvis bästa hits. 👍
Henrik_Tikare: Det sjukaste är att Örebro också får fördel på den där filmningen i och med att man gör mål på utvisningen. Bromé är en första klassens sopa!
Kerstin_k: Poäng i all ära, jag hoppas att han liksom alla andra fortsätter bidra med det dom är bra på och ser till att Timrå vinner matcher.
Har vi vunnit dessa fem matcher för att 54:an gjort poäng i varje match? Delaktig absolut, men det finns sjukt många flera att lyfta på hatten för då vi släppt in ett mål på 3 matcher.
Är det inte dags Fille får en egen ramsa/sång? Vår ene rekordhållare har ju sin "Jonte, Jonte vår idol" men Hållander är verkligen också värd en. Spånade fram denna under söndagspromenaden nyss. Melodi "Vittring" med Magnus Uggla