1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590497 inlägg · 6216 ämnen

Pasi

« · 337103 Till forumet

Pasi
Det blir nog Timrå trots allt säger han i dagens St
Kommentera

Sv: Pasi
Gandi:
Fast inte efter nyår utan nästa säsong,,inte fel det heller,den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
:-)
Kommentera

matsby: Bättre sent än aldrig
Kommentera

Gandi: Det står klart & tydligt på en finsk hockeysida att Pasi inte kommer pga att Timrå vill skriva minst 2 år och Pasi bara ett år. Vem har givit vika i denna förhandling? Jag hoppas att det är Pasi.
Kommentera

Gandi: Pasi måste ju vara klar!! Annars kan Snubben inte släppa Halvardsson. Det vore grovt tjänstefel, vilket ger 1-3 år.
Kommentera

Patrick Polly: Eller så är Calle Johansson snart klar och Dahlén....
Kommentera

Patrick Polly: Min åsikt är att det är bättre om en av sveriges mest lovande backar får de få minuter som Halvard hade!
Kommentera

Rinken: Hehe, Johansson kan vi glömma. Dahlen, mja kanske. Vi får se.
Kommentera

Swordster: Håller med dig fullt ut, men som det är nu har vi bara en reserv, Jäger. Vilket inte håller om vi får 1-2 skador på backarna.
Kommentera

Patrick Polly: Det tror jag att det gör, spelet han visade upp på försäsongen var mycket stabilt!

Om inte annat kan vi väl TA en back från farmarklubben...

(Lugn nu Nike89 och Movare)
Kommentera

Swordster: Nja, får vi 2 skador på backarna är vi ju en man kort. Om vi inte ska spela både med Jäger & Johnsson, vilket känns väldigt osäkert.

Farmarklubben ja, har de några backar av klass? Och säg inte Nänsen för han är kass.
Kommentera

Patrick Polly: När Tjobba skjuter håller publiken andan. Gammalt djungelordspråk.. :)
Kommentera

Captain Crash: Jo det kan jag tänka mig, men det är ju för att pucken åker upp bland publiken =)
Kommentera

Swordster:Jag behöver inte direkt vara rädd för att någon av Mattias Svedberg,Ivan David eller nån i den stilen blir utlånad för har ju som sagt en supperallsvensk plats att spela om...

Tack för Tägström förresten han är en lysande back!
Kommentera

Nike89:
Det är bara en fråga om pengar grabben *s*
får väll gratulera till en hittills bra säsong, desvärre så blir det inget derby ändå då vi går till slutspel som vanligt ;-)
Kommentera

matsby:Å andra sidan tycker jag lite synd om Timrå som aldrig kan få till ett bra lag som måste väva mitt i säsongen hela tiden..

Hur mycket blev Svebba bjuden i pengar då?Inte tillräckligt för att välja Timrå i alla fall...

Niklas Norgren..?Vem?
Kommentera

Nike89: Nä han valde pengarna i ISFH istället.
Nån måtta får det väl vara med utgifterna.
Kommentera

Nike89:
Titta på ALLA eliserielag, de värvar under säsongen, det kostar helt enkelt för mycket att missa slutspel/ramla ur.
OM ni legat risigt till och hafft pengar så skulle ni göra samma sak ni med, det måste du väll hålla med om?
Kommentera

matsby:Södertälje kan man ju förstå...Det är nästan lite tik klass på deras värvningar fast deras är ju lite mer genomtänkta om man säger så...Jag menar Robert Dome och Håkan Åhlund?

Men så skamligt ligger ni väl knappast till nu?Jag menar det är ju inte lika stor skam för Timrå att missa slutspel som det skulle vara för Frölunda tex.

Kent Norbergs utalande angående stängd elitserie här om dagen kan ju bara beskrivas med ett ord..LoL!

-Då behöver man inte ha någon rädsla för att åka ur. Man ska satsa på egna produkter och bygga långsiktigt. Nu är det kamp i varje match, säger Kent Norberg.

Precis Kent, mindre kamp och spänning och i stället längre transportsträckor gynnar nog svensk hockey!
Kommentera

Nike89:
Sparka inte på mig nu alla TIK:are men jag måste hålla med lillgrabben lire grand här, jag skulle inte heller vilja ha en stängd ES, de enda som är för något sådant är lagen som spelar i ES idag, hade vi spelat i allsvenskan så skulle inte vi heller vilja ha stängd ES..nä kamp ska det vara.
Kommentera

matsby: Stängd elitserie = ingen ångest, öppen elitserie = mycket ångest.
Kommentera

Captain Crash: Du börjar lära dig :))
Ångest är bra, ångest är nyttigt.
Kommentera

Captain Crash:Din åsikt om TIK åker ur =Öppen elitserie om TIK är kvar =Stängd elitserie..Eller?

matsby:Instämmer till fullo!
Kommentera

Nike89: Nej du.. så kul ska du inte få. Jag vill ha en öppen serie.
Kommentera

rådbjer: Det är ju för ångesten man lever.. :)
Kommentera

Captain Crash: ...dvs Timrå :))
Kommentera

rådbjer: Precis. Och vad vore en elitserie utan ångest...?!
Kommentera

« · 337103