1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590981 inlägg · 6217 ämnen

Percys Dårar

« · 324305 Till forumet

Sv: Percys Dårar
Halo Gordie: Snacka om pseudodebatt...
Kommentera

Halo Gordie: Det få vara din åsikt.

Jag vet att du aldrig ljuger men jag kan då säga att det inte var några Hata-ramsor som haglade titt som tätt under kvalserien. Det måste du ha drömt.
Kommentera

rådbjer:
Varför då bry sig om motståndarklacken över huvud taget?

Vi supporterar vårat lag Timrå Ik,
Kommentera

Per HApps: Har Malmö några riktiga supportrar? Jag är övertygade om att det är inhyrda statister till dokusåpan. Precis som sådana där skratt dom lägger på taskiga Amerikanska filmer och humorserier.
Kommentera

Stefan Jalonen:

Ja man kan ju inte annat än att hålla med :)

Vuxna människor som sjunger hatramsor. VET HUT! :)

Tacka vet jag vi som bor i de norra delarna av landet vi är i alla fall lite mer sofistikerade :))

Eller hur??
Kommentera

Halo Gordie: Är det någon klack som det aldrig/sällan förekommit några hatramsor så är det i TIK-klacken. Hur du får det till att hatramsorna haglade titt som tätt kan inte jag förstå.

Sedan tycker jag de ramsor som Jimmy beskrev tidigare bara är roliga och skall ses med glimten i ögat.

Även om vi drar igång exempelvis den ramsan om Nielsen så är vi fortfarande sveriges absolut snällaste klack. Det kommer inte vår klack ifrån i första taget om man säger så.
Kommentera

Skarin:

Snällaste klacken måste väl ändå vara Leksandsklacken
Kommentera

Knylan: Det är nån som inte missat en Bajenfotbollsmatch på flera år. Sura gav upp denna säsongen efter att sett allt under flera år. Åke Rydén leder ligan. Dock vet jag ej hur många matcher han sett. Läste det för nåt tag sen men minnet du vet.
Kommentera

Skarin: Alla får som sagt ha en egen åsikt, även jag. Jag tycker det var fånigt. Hata ramsor förekom på Hovet, JA
Kommentera

Halo Gordie: Men vad är det jag ser...

Klackens huvudsakliga uppgifter är att stödja laget, och att få motståndarlaget ur balans. Det innefattar alltså att håna motståndalagets spelare, att få dom ur balans, tappa fokus på deras uppgifter. Vårat lag ska vinna till vilket pris, och då kan man inte ta hänsyn till att Micke Petterssons sugmärke på kinden inte är ett sugmärke egentligen utan något annat som jag inte har intresse för. Ska vi åka runt och vara nån jävla frälsningsarmé så är det ju lika bra att lägga ner.

And återagain, jag menar inte att vi ska börja bruka ordet "hata", eftersom det är fullkomligt onödigt.

Tycka om Timrå! Men tycka om Sundsvall Hockey lite mindre!
Kommentera

Knylan: Timrå och Sundsvall är raka motsattsen
Älska och Hata är också rena motsatsen. Så vi kan ju dra en ganska snabb slutsats av det hela? =)

Nä men det är sant som knylan säger, vi ska inte missbruka ordet hata!
Kommentera

Knylan: Från början var det bara det att JimmyH påstod att det var beklagligt att Black Army stod och hånade Djurgården istället för att stötta sina egna spelare, att det typ var en skam hela Sveriges supportrar (eller dylikt). Det tycker jag var en dum kommentar som sas eftersom Timrå klacken inte är särskilt bättre. Så det blir nog till slut att du får säga till JimmyH och inte mig. Då tycker jag våran klack var en minst lika Stor skam för supportersverige.

Jag har aldrig sagt att det hänt under detta år, fast vad vet jag. Jag har ju inte funnit mig till rätta i den nya Arenan ännu.
Kommentera

Halo Gordie: Självklart får du ha din åsikt även om jag inte håller med dig.
Kommentera

Per HApps: Du måste ha misstolkat allt igår!
Jag bryr mig inte om Motståndarklackarna det minsta. Det jag pratade om var vilka ramsor man kunde skrika åt Malmö IF:s Hockeylag!

O då skriker jag aldrig Hata ramsor vilket var på Tapeten i den här tråden då.

Krama Miffare får du göra i TV 4, inte jag! :))
Kommentera

rådbjer: Den här kanske man skulle kunna använda mot MIF

Malmö är ett dokusåpalag! ett dokusåpalag! ett dokusåpalag!
Malmö är ett dokusåpalag! ett dokusåpalag! ett dokusåpalag! osv.
Kommentera

Xcool85: kul orginellt verkligen...
Kommentera

Xcool85: Jag tror att LHF-klacken har kört något i stil med det mot MIF.

Iofs kunde man ju byta ut dokusåpa mot dokusopa : )
Kommentera

« · 324305