Nubben jävla sköning
assisterande tränare>sportschef>huvudtränare. snacka om att snubben för göra allt i den här värdelösa föreningen,.
haggen: "I've got balls of steel" "Blow it out your ass"
"Bite my nuts and call me skippy!"
Redigerad kommentar
73Sjöbba: Man kan ju börja med att rycka C från Granath och ge det till antingen Hallin eller Hedström, det tycker jag vore en bra början. Hedman kan också vara ett kaptensämne.
Perra tyckte nog Elias var lite så där mysigt Värmland så därför fick han bindeln.
Frella:Ingen aning om hur det gick för Molinder, jag såg inte ens matchen. Vad jag har läst mig till så var det som vanligt, möjligen lite sämre om möjligt.
Angående näringslivet så kan jag tänka mig att lämna ett bidrag från mitt företag om jag ser en seriös satsning.
Jag kopierar in det här inlägget i en redan befintlig tråd:
Men hallå man kan älska Timrå IK hur mycket man vill det gör jag också men hur kan man bete sig så här på isen med deras månadslöner???Det snackas om Perras avgång hit o dit o om nyförvärv hit o dit!!!Just nu så har vi den trupp vi har o jag skäms skulle jag bete mig som dom gör på jobbet så skulle inte jag vara välkommen nästa dag.Ok att man kan få en svacka nån dag men så här?Det liknar ju inte nåt Ingen GLÄDJE Ingen Kämpaglöd Inget Nåt!!!!!!!!Nä skäms är det var jag gör jag hoppas att nån av spelarna,tränarna gör det men det hjälps ju inte så sorry 2012 är året Timrå vandrar ur ES TYVÄRR
Dream Team: Jag tycker den där typen av retorik är så tröttsam. Tränaren har ett ansvar för hur laget spelar. Det är han som organiserar träningarna, sätter ihop femmorna och berättar hur laget ska spela.
Man kan göra en liknelse: Om en tidning skulle göras av enbart journalister så skulle det bli en väldigt obalanserad publikation. Det är därför en redaktion leds av en chefredaktör och en redaktionschef. De är de som har ansvaret för innehållet, och tar beslut om vad journalisterna ska skriva om.
En bra chefredaktör gör inte bara en bra tidning, han eller hon kan också göra sina anställda journalister bra. En dålig chefredaktör gör en dålig tidning, och har heller inte förmågan att lyfta sina anställda.
Jag har bättre sexliv än alla andra supporters i Sverige!
Timrå IK suger fett...
Av presskonferensen tycks Per-Erik Johnsson och Clas Eriksson kliva av på egen begäran.
Stämmer detta bör det innebära att två löneposter försvinner.
Kan man hitta någon billigare tränare som ersättar frisätter det ytterligare pengar i budgeten till nyförvärv på spelarsidan.
För er som inte har fått upp humöret.
Kiss och bajs humor funkar alltid