1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591033 inlägg · 6217 ämnen

Peter Forsberg!

Peter Forsberg!
Enligt canal+ slutar Foppa spela hockey,kroppen klarar inget mer. Vet ej om det var omedelbart eller efter den här säsongen...
Kommentera

Sv: Peter Forsberg!
Omedelbart..han spelar inte ens matchen i morgon mot Brynäs i Globen
Kommentera

Det är fö....., Forsberg världens kanske bäste spelare lägger av. Man tror inte det är sant.
Kolla länken.
Kommentera

Det beskedet kom onekligen som en chock. Synd på OS osv men jag tror inte en så hängiven spelare som Peter Forsverg skulle fatta detta beslut om han inte var övertygad om att det inte fanns några andra alternativ.
Kommentera

Han utesluter dock inte en comeback i framtiden!
Kommentera

ja herregud!!!
jag blev också chockad!!!
men jag hoppas och nästan tror att han gör comeback i elitserien om nåt/nårra år!
Kommentera

Kanske MoDo får ett nytillskott senare ?.
Kommentera

personligen tippar jag att han gör comeback om några år då Marcus Näslund, Niklas Sundström å grabbarna skall avrunda karriären i MoDo, då kommer nog även foppa att vara med, hoppas jag iallafall för som hockeyälskare vill jag gärna se den kedjan i elitserien!
Kommentera

Absolut!!
om han gör comeback så tror jag det är 110% MoDo som gäller...hoppas..jag vill helst inte se han i dif men det är nog ingen risk som tur är!
Kommentera

Om MODO går till slutspel kanske..........
Kommentera

JAG ÄR CHOCKAD!!!!!

Den ena katastrofala nyheten följer den andra... Först Koivus cancer... USA kaoset... Zanardi-kraschen i Cart...o nu detta.... Attacken mot USA är ju av en helt annan dimension än det andra, men ändå... hur mkt ska världen behöva tåla....

Forsberg utesluter dock inte OS enligt intervju i TV4 sporten... Utan honom är Sverige chanslösa på en Guldmedalj...
Kommentera

Efter att ha läst hans skadelista kan jag inte säga annat än att jag förstår honom. Tråkigt att hockeyn ska berövas en sån spelare på grund av att NHL tillåter i stort sett vilka övergrepp som helst, med en massa skador som följd. Ynkligt är det egentligen.
Kommentera

jag skulle inte tro att "foppa" skulle lägga av.
i så fall så lär han väl spela för Modo.
Kommentera

Tråkigt detta med Peter Forsberg, men jag tycker han gör rätt, han
var ju med i Sportspegeln i Söndags och såg lite trött ut när han fick frågor från Ulfbåge. Han har ju haft en hel del skador, jag har träffat "Skägget" några gånger och då har det nästan alltid handlat
om hur det är med Foppa, tycker det alltid varit nånting med han.
Blir det en comeback,blir det nog i Modo men troligtvis nästa spelår
detta ökar chanserna för Zäta att slå sig in i OS laget. Bara hålla med Krönikörn mycket plotter på matchtröjan dessutom dubbelreklam Timrå kommun
på bästa plats men det handlar väl om pengar lite onödigt med två logos brevid varann
Kommentera

du har nog rätt detta kommer att ske fortare än ni anar!
Kommentera

« · 9423