Bragd-Birger:Hoppet är ju stendött med Timrås målskilnad.
Finns inte en chans förutom i teorin, och där är ju chansen lika stor att det blir nummer 1,2,3,4,5,6,7 på lotto varje dragning.
Chansen till lika många poäng som Leksand är mycket liten och att sedan plocka in så många mål, kan vi ju glömma.
Det var roligt så länge det varade i Elitserien även om jag gärna glömmer de två senaste säsongerna...
Det är i första hand en reaktion från Örebro som man hoppas på. Men de kanske går på uppåttjack och står distansen ut? Hur som helst lite roligare att lyssna på eftersnacket i kväll. Lite kul även att ha spelat bort Rögle från elitserien...
Kattgubben:
Grattis Timråiter. Lite märkligt att ni inte har spelat såhär tidigare i Kvalserien, då hade ni säkerligen legat bättre till.
Blir det seger mot Leksand, ja, då tror jag nästan att ni fixar det.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
RTS: Hur kunde vi torska mot ett så dåligt RBK i förra omgången, i sanning en gåta. Snacket från SSK-håll efter deras match mot RBK var att det var det sämsta laget de mött i år, typ.
superfalle:
Leksand förlorar mot Timrå och Örebro och blir nervösa i sista omgången mot Södertälje. Långt ifrån omöjligt.
Tycker dagens match visar hur nyttig Matt Robinson är för Timrå, han är flera klasser bättre än övriga backkollegor.
Timrås tempo är för mig en gåta, hur kan övriga lag i denna serie ha ett bättre och högre tempo. Vi kommer från elitserien, men det märks inte.
Framåt vi totalt usel, och fattar inte vem ledningen tror ska lyfta detta lag och vilka som skall göra målen.