Smokey: Jag vet att Ante älskar Alvarez. Men. Det. Håller. Inte. med han i förstakedjan. bättre fart på stillastående SJ-tåg. Och pucktappen som följer för att det går så trögt... Fan, sätt in Walli som får gasa lite
Smokey: Ville inte vara negativ inför matchen mot Alvarez, men hade ingen bra känsla av att han skulle upp i hiarkin. Han gör sig bäst i en kedja där hårt jobb är huvudprio, utan förväntningar att producera.
Hade hellre sett Walli med Lander och Dahlén istället.
Zäta75: Så är det zäta, första perioden brukar vara den svagaste men de senaste matcherna har 60 minuter varit ett helt genomlidande. Vi får nån chans här och där men vi blir lik förbannat uppsnurrade i vår egen zon
roger_sundsvall: Om de gör 2-0 känns det som om vi kommer att ge upp i princip. Kom igen nu visa lite vilja för fan! Viktiga poäng på spel sen kan ni vila 2 veckor nästan.
Sputnik: Av de matcher jag sett där vi blivit uppätna, så kan den här inte ens vara topp 100! Men vi kanske har olika syn på på just begreppet ”uppätna”. Rögle snurrar fast lite mer effektivt än oss. Vi går på snabba avslut, vilket kanske inte är helt fel i teorin men har blivit helt fel i praktiken.
Med det sagt tycker jag inte att det är en bra period av Timrå. Dock mer en 0-0 period egentligen.
Sputnik: Där är vi enig! Lika mycket kärlek som man visar detta lag kan man fan bli precis lika provocerad.
Någon som har koll på hur många av de 10 målen vi släppt in 3 senaste matcherna som gått rakt jävla upp i krysset? Första 2 mot Brynäs vet jag, var för full under leksand men styrningen i 3e gjorde det åtminstone. Bägge i denna match va?
Dubbeld: Folk hoppar väl inte på Alvarez, utan om någon Ante som tagit ut laget. Alla spelare har sin nisch de passar i och Alvarez passar inte med Lander och Dahlén, utan i en annan roll.
Nisse på Mon or: Rautio ska ha Tambellinis skott, alldeles för dålig vinkel, han täcker ju inte någonting. 4:an säger väl sig självt. Men vi har gjort 0 mål, det går ju inte att lasta han för.
Tafatt trött kladd.
Här saknas all jävla tändvätska och glöd!
Rögle har fan fler ordinarie backar borta än vad Miljöpartiet har hjärnceller…
Hemvändare:
- ANFALL ÄR BÄSTA FÖRSVAR!!!
Ge oss julfrid. VINN!