Synct: Både dålig vinkel och i princip fri sikt. Det finns en anledning till att Rautio inte stått mer matcher denna säsong. Lägstanivån är alldeles för dålig.
Kerstin_k: Skönt och skönt. Hade varit betydligt skönare gå in i det med en seger. Nu smyger sig ångesten på med fyra raka förluster och att vi förmodligen kommer dala i tabellen.
FH - avdammad: har ju sett ut så nu ett tag mot Brynäs ville man inte och Leksand är för bra att gå på halvfart mot sade då vila nu och träna kan jag ha fel..tror inte det exp..
The great one: Vi vann ju trots allt mot Frölunda med 5-0 utan Strömberg och spelade lika mot Färjestad vid full tid. Nej det köper jag inte. Det finns ingen ursäkt.
Tur det är uppehåll måste in med 2 backar omg är bara kärringar där nu sen Didde blev skadad inte en jävel som kan smälla på. Sen Alvarez i 1a är för helvete en spelare för 4e .
Labban: Känslan är att orken börjat tryta. Vi behöver få in back, helst 2 egentligen då vi har för trög backsida som får matchas alldeles för hårt just nu och verkligeheten bröjar komma ikapp. Haha nu sållar Johansson också. Gonatt.
Nog för att jag i regel gillar kommentator-Patrik. Men det finns fan ingen värre tortyr än att ha honom kommentera en sån här match där ALLT sitter för Rögle, och PRECIS JÄVLA MOTSATSEN FÖR OSS.
Med hans skrikiga sensationsutlåtanden och lattjo-dialekt, när en själv sitter här och funderar på vad för saker här i hemmet man kan misshandla utan att det blir för stora konsekvenser.
2 reflektioner: - Vi har lite problem att få in pucken nu(vilket i sin tur leder till frustation och att vi går bort oss o släpper enkla i arslet i stället) - Alvarez blev sämre när han fick andra (sämre?) lekkamrater.
Snabbspola till mard nu och en trygg 11/12 plsts tack.
FH - avdammad: Haha Guld. Det är nog dags att börja jobba för att slippa kvala. Med detta spelet på isen är vi snarare på väg mot en 12 matchers förlusstreak igen.
sargad: Absolut vi har haft svårt att få in puckarna. Men tidigare under säsongen har vi kunnat leva med det utan att kollapsa bakåt. Tålamodet och gnetandet verkar som bortblåst.
Labban: Hade fått storstryk av ifsh idag. Det är mjukt och slarvigt. Trodde man att Brynäsmatchen var Timrås lägstanivå i år så hade man uppenbarligen fel fel fel.