Synct: Rakt på hade väl varit ypperligt i detta läge då Rifalk står upp och bresar mer än ett ryskt fnask. Problemet är väl att han inte skjuter mitt på, utan lägger den högt på axeln.
Eftersom den hoppade av att bara vända på kroppen så är det inte alls osannolikt att det inte är något trasigt. Kan vara helt återställd redan till helgen om det vill sig väl
Jag kan inte smälta hur surt det är, SISTA JÄVLA GRUNDSERIEMATCHEN OCH VÅRAN BÄSTA SPETS SKADAR SIG EVENTUELLT INFÖR ETT SLUTSPEL!? dra åt helvete, hockey.
vonDöbeln: Vet att Jonte reagerat liknande förut. Tror det var i nån HA match. Då tog han sig för axeln och lämnade isen. Då var han tillbaka senare under matchen igen. Minns han sagt att han får liksom nån mikrovariant av att axeln hoppar ur led men sen tillbaks av sig själv.
Skulle väl egentligen behöva göra en operation likt Wedda gjorde egentligen? Kan ju vara en av anledningarna att han inte alltid spelar så fysiskt alla ggr.
Läktarproffset: Exakt. In med en spruta bara och ut och kör. Såg man ju på lång väg att det där inte var nån skada på hårdvaran. Det tog dock all fokus från den horribla utvisningen vi åker på. Lite för viktiga matcher för att åka på sån skit från domarna.
Angående Wall-E. Kan inte släppa det hela… Som om Wall-E inte skulle kunna hantera mer speltid. Återigen en av dom bättre. Ge han ett erbjudanden han inte kan tacka nej till.
Lundin även, man vill ju ge han chansen ett år till ändå. Tycker han borde kunna leda som 3:e center.
Kommer sakna båda om det nu blir så. Men in Kapanen we trust.
She: Det som stör mig i situationen med Walli och EP är att den senare kliver IN i banan och mer eller mindre tvingar Walli att slå ett kortpass, han står i vägen för walli. Hade han klivit ut i banan så hade Walli kunnat gå på avslut själv och hans träffprocent är ju hyfsat mycket bättre än EP’s. Slarvigt!
Läktarproffset: Han kanske behöver undersökas. Är ju inte bara tuta och köra om axeln är ur led, kan orsaka mer skada än nytta. Men det behöver ju inte vara mer än att han är tillbaka nästa match.
Vad är det jag ser för tongångar angående Lundin, det är väl nästan bara jag som ansett att han ska vara kvar, hela året har ni gnällt på honom utan att se vad han gör men nu är det annat liv i skällan. Btw, han är nog den spelsmartaste i Timrå, det är det han lever på.
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·