Angående ditt alias...har fikat hemma hos Kevin när han var i TIK,en kille i stil med Mandy...utanför plan vill säga hahaha vek inte en tum på plan den killen men vid sidan som Ferdinand.
Hans klubbor såg ut som ett U i hooken,han böjde dom så att han är nog den enda som skjutit över målet i ladan när han hade pucken vid målgården hahaha
Stenkarn: Självklart finns det mängder av bra (bort)förklaringar. Men faktum kvarstår; SH är ett mediokert allsvenskt lag, TIK har ambitioner att tillhöra toppskiktet i ES. Då skall ett lag som SH avfärdas med vänsterhanden...
Hahaha kammare....en del spelar sig iform(Jonte m.m) en del kämpar för livet varje match eller mot TIK sedan neeeeeråt resten av säsongen, känns det som en repris "Moppe dagblad"
30: Kvällens tillställning var nog viktigare för en del att visa upp sig för än för andra. Måste säga att dom sk derbyna mellan Tunadal och TIK inte har den rätta nerven längre. Inga skador och jag är nöjd.
Besviken på en träningsmatch...näääää som jag skrev till dig en del matchar sig i form en del spelar för sin överlevnad räkna ut vem som tar i mest!!!!! bra kämpat av bobb helt klart strongt men det räcker inte ändå sässen ut.....
Helg Ernest: 88-89 var ni ju chanslösa. Kul att du minns, det måste sitta djupt i hjärtat. Fick du en obehaglig flash back. Fast tröjan kom några år tidigare.
Moverare: Tänk vad kul det kan vara över att knycka en poäng jag kan bara gratulera till krysset. Kul att se hur du ser ut ,när du resenserar bamse spelen på Dagbladet, jag kan nästan förstå varför du aldrig ger upp när man ser bilden på dig. Tjurigt var bilden sa Bull!
kidcox: Bamse har jag aldrig recenserat. Du kan få bli gästrecensent på Bamse, för jag utgår från att du spelat det. Läs på tröjan på by-line-bilden. Kul text.
Största besvikelsen för mej ikväll är vissa personers uppträdande på läktaren.
Är ni nöjda nu när många som stod nedanför er är tveksamma på om dom vill stå i klacken längre? Bara för att man är glad i alkohol kan man inte uppföra sig hur som helst!