Det är skillnad att bara "Stå" i ett annat lags klack och att stå och hetsa och vifta med armarna och enbart rikta in sig på att hata motståndarlaget. Såg iof riktigt gulligt ut när Brynäsligan stod i mitten framför reklamskylten i Sundsvallsklacken.och viftade med armarna mot Timråklacken. Mer sånt så kommer taket lyfta i nya Läkerol Arena och läktarkulturen sväva mot sin höjd,eller inte. Skärpning Brynäsare, visa lite mentalitet och medvetenhet. Idag var det bara pajasartat.
För övrigt riktigt roligt att se SCA live för första gången..
Bodegan Boyz Sundsvall Hockey 2006-03-02 15 Dajja Sundsvall Hockey Igår kl. 23:13 1 Granen Sundsvall Hockey 2004-12-06 6 hagahc Sundsvall Hockey 2005-08-18 0 Hasse73 Sundsvall Hockey 2005-10-21 2 HippHoppStene Sundsvall Hockey 2004-09-30 0 HockeyDynamit Sundsvall Hockey 2005-03-13 0 hockeylinda Sundsvall Hockey 2006-08-01 0 IFSH Sundsvall Hockey 2006-03-06 0 Kipper Sundsvall Hockey 2005-01-08 3 Moverare Sundsvall Hockey Idag kl. 00:30 1469 nicce Sundsvall Hockey 2005-04-28 0 nikki75 Sundsvall Hockey 2006-08-26 0 Rex Sundsvall Hockey 2006-06-04 0 Tessan Sundsvall Hockey 2005-11-30 0 Sista inlägget i er gb var i våras.
Selina: Fler än släkt och vänner till mig som reagerade ser jag. Tråkigt att det alltid är samma gäng som tror sig vara allsmäktig och kan bete sig hur som helst.
Bissett19: "Hardy Nilsson är definitivt INTE rätt man för svensk hockey i dagsläget! Har man slut på bensin i tanken och har man babkat huvudet i väggen måste man inse att tiden är inne för att checka ut!"
"Däremot vill jag att du tillägger att det är en monumental katastrof att Uffe Dahlén slutar i landslaget, han är en ambassadör för svensk hockey - är det någon som skall gå så är det Hardy, inte Uffe."
En väsande Wikegård med solbrillorna påsne i en solstol på Hotel Delfino i Lugano, Schweiz i augusti 2004!
kidcox: Men det krävs journalistutbildning för att tjäna tillrävckligt mycket pengar. För övrigt är Bamsespelet väldigt bra, jag har spelat det, dock utan att recensera.
Angående SCA-cupen och mötet med Sundsvall så tänkte jag bara berätta att jag har laddat upp ett antal bilder i mitt filarkiv. Skrev även ner två länkar som går till två videoklipp från matchen i går. Pärssinens mål finns förevigat där, om än kanske lite konstigt filmat ;) Kanske är det någon som inte var på matchen i går som skulle uppskatta att se lite bilder och filmklipp. Nu finns dom i alla fall där.
Frölunda Skellefteå Skellefteå Skellefteå Frölunda Hammarby Timrå IK Södertälje Luleå Luleå S/G Hockey Skellefteå Brynäs Brynäs Timrå IK Modo Björklöven Frölunda Skellefteå Helsingfors Skellefteå Mora Timrå IK Timrå IK Timrå IK Timrå IK Södertälje Södertälje Mora Timrå IK
htikare: Med tanke på att halva Moralaget utnyttjade Stadens lokaler i går natt så är det väl för mycket begärt att förvänta sig någon högre klass på dagens match.
Portello: Det är ju ändå bara en träningsmatch så därför kan jag inte förstå varför det är nödvändigt att tjafsa med domarn. Bättre att man försöker spela in kedjorna.
LingaN: Glädjande TIK-nyheter från en annan träningsmatch ..den turnering Peter Regin deltar i så slog Danmark Norge med 3-2..en assist på Regin o vald till bäste spelare! Det är ett stort avbräck att spela in kedjor när 2 centrar är borta..
LingaN: där är vi verkligen överens..jag förstod inte heller igår varför tex. Magnus inte bara koncentrerar sig på spelet biter ihop o kör..istället för att diskutera med dommare som dom ju vet har sina tydliga instruktioner att inte tillåta sådant tjafs.. Och samma med Jonte!! ,, men kanske bättre det kommer nu så Kenta kan pränta in ett nytt sätt att hantera humöret innan seriestarten!
ernie eagle: Det beror väl på om det är två-poängssystem eller tre poäng. Är det tre, då har brynäs 6 poäng (2 segrar) medans Timrå har 5 poäng. Är det två poäng för seger, ja då har de fyra poäng var....
65selander: Han driver inte med oss, han är alltid så där över/väder-spänd. Säger en annan från perioden före Strimma lirade i Brünass...