1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591447 inlägg · 6216 ämnen

SCA-cupen 2006

« · 744412 · » Till forumet

Sv: SCA-cupen 2006

65selander: Han driver inte med oss, han är alltid så där över/väder-spänd. Säger en annan från perioden före Strimma lirade i Brünass...

Kommentera

65selander: Vem bryr sig ?

Vi har ett lag som har chansen/risken att åka ur Elitserien.

Det har inte Sundsvall.
Kommentera

Det är skillnad att bara "Stå" i ett annat lags klack och att stå och hetsa och vifta med armarna och enbart rikta in sig på att hata motståndarlaget.
Såg iof riktigt gulligt ut när Brynäsligan stod i mitten framför reklamskylten i Sundsvallsklacken.och viftade med armarna mot Timråklacken. Mer sånt så kommer taket lyfta i nya Läkerol Arena och läktarkulturen sväva mot sin höjd,eller inte. Skärpning Brynäsare, visa lite mentalitet och medvetenhet. Idag var det bara pajasartat.

För övrigt riktigt roligt att se SCA live för första gången..
Kommentera

Moverare: Det förvånar mig inte ett ögonblick att du skall utmärka dig - jävla pajas!

Sådana som dig är det skottpengar på. Fy fan vilken låg supporter du är!

Hur vore det med ett uns av ödmjukhet?

Ikväll hade jag hur trevligt som helst på Scandic Nord med Rodrigues, Bissett, Lasse, Eva Andersson m fl.

En mera beige och gråare människa än dig får man leta efter!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Kommentera

ernie eagle: Men trampa ur. Ignorera kan vara svårt men det fungerar bäst i längden. 112 ryck ut och vila för ikväll nu.

Det kommer nya utmaningar.
Kommentera

Moverare: Är detta hela klacken ?

Bodegan Boyz Sundsvall Hockey 2006-03-02 15
Dajja Sundsvall Hockey Igår kl. 23:13 1
Granen Sundsvall Hockey 2004-12-06 6
hagahc Sundsvall Hockey 2005-08-18 0
Hasse73 Sundsvall Hockey 2005-10-21 2
HippHoppStene Sundsvall Hockey 2004-09-30 0
HockeyDynamit Sundsvall Hockey 2005-03-13 0
hockeylinda Sundsvall Hockey 2006-08-01 0
IFSH Sundsvall Hockey 2006-03-06 0
Kipper Sundsvall Hockey 2005-01-08 3
Moverare Sundsvall Hockey Idag kl. 00:30 1469
nicce Sundsvall Hockey 2005-04-28 0
nikki75 Sundsvall Hockey 2006-08-26 0
Rex Sundsvall Hockey 2006-06-04 0
Tessan Sundsvall Hockey 2005-11-30 0
Sista inlägget i er gb var i våras.
Kommentera

JimmyH: Ja jag skall varva ner nu. Men blir så förbannad på människor som inte ens kan acceptera när man ärligt gratulerar motståndarna.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Earnie eagle:Citera Wikegård igen!Den var klockren:-)
Kommentera

Selina: Fler än släkt och vänner till mig som reagerade ser jag. Tråkigt att det alltid är samma gäng som tror sig vara allsmäktig och kan bete sig hur som helst.
Kommentera

ernie eagle: Att få dig förbannad var förmodligen hans målsättning.
Kommentera

Bissett19: "Hardy Nilsson är definitivt INTE rätt man för svensk hockey i dagsläget! Har man slut på bensin i tanken och har man babkat huvudet i väggen måste man inse att tiden är inne för att checka ut!"

"Däremot vill jag att du tillägger att det är en monumental katastrof att Uffe Dahlén slutar i landslaget, han är en ambassadör för svensk hockey - är det någon som skall gå så är det Hardy, inte Uffe."

En väsande Wikegård med solbrillorna påsne i en solstol på Hotel Delfino i Lugano, Schweiz i augusti 2004!

ROPEN SKALLA, WIKEGÅRD ÅT ALLA!
Kommentera

JimmyH: Antagligen. Men det är svårt att hålla fingrarna i styr när man blir provocerad.
Kommentera

ernie eagle: Jo du, jag vet. Gör som Kimmo Lotvonen. Använd kylan.
Kommentera

JimmyH: Pysssssssccccchhhhhh.......kylspray på. Nu skiter jag i det här. Time to play poker.

Thanks for evening and good night sweethearts!
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Lotvonen håller han eller är han som Jäskiläänien(stavning)
Kommentera

65selander: Tyst, din smyg-tikare där. ;)
Kommentera

Helg Ernest: Ja.
Kommentera

Helg Ernest: Och ändå hördes dom mest.
Kommentera

ernie eagle: Ha, ha, ha.
Kommentera

LingaN: Inte ni heller, och vem hade högst förväntningar?
Kommentera

JimmyH: Men du är ju en bra kille.
Kommentera

Bissett19: Rohypnol?
Kommentera

kidcox: Men det krävs journalistutbildning för att tjäna tillrävckligt mycket pengar.
För övrigt är Bamsespelet väldigt bra, jag har spelat det, dock utan att recensera.
Kommentera

Kör dom me samma uppställning som dom andra matcherna? Nån som har lite koll på de.?
Kommentera

Uddan: Saknade dig på förfesten igår..

stats.swehockey.se/ har koll på uppställningarna
Kommentera

Angående SCA-cupen och mötet med Sundsvall så tänkte jag bara berätta att jag har laddat upp ett antal bilder i mitt filarkiv. Skrev även ner två länkar som går till två videoklipp från matchen i går. Pärssinens mål finns förevigat där, om än kanske lite konstigt filmat ;) Kanske är det någon som inte var på matchen i går som skulle uppskatta att se lite bilder och filmklipp. Nu finns dom i alla fall där.
Kommentera

actionleif: jao mellan dottern är sjuk! =/
Kommentera

TIFO skrammlandet i hinken igår inbringade sköna 1159,50 som går direkt till TIFOverksamheten

Tack alla ni som skänkte pengar!
Kommentera

Frella: Helt klart, Pratade med Sjödda i Brynäs igår, Alexander Larsson ska vi flytta över till BIF sa han..
Kommentera

Ingen Styf med i dag. Tydligen spelar Stefan Andersson i stället.
Kommentera

Från 1974-

Frölunda
Skellefteå
Skellefteå
Skellefteå
Frölunda
Hammarby
Timrå IK
Södertälje
Luleå
Luleå
S/G Hockey
Skellefteå
Brynäs
Brynäs
Timrå IK
Modo
Björklöven
Frölunda
Skellefteå
Helsingfors
Skellefteå
Mora
Timrå IK
Timrå IK
Timrå IK
Timrå IK
Södertälje
Södertälje
Mora
Timrå IK
Kommentera

1996 Timrå IK
1997 Mora

...föll bort
Kommentera

Ni som inte är på plats kan lyssna här (se länk)

Kommentera

Verkar som vi har jävligt svårt för att hålla oss på banan...
Kommentera

TIKbiff: A verkligen vi drar på oss en massa hooking utvisningar, inte bra detta måste du ju börja fatta att de måste sluta upp med.
Kommentera

lungan: Och nu har Hedström tydligen lyckats med att säga något mindre lämpligt till domaren.10 minuter för abuse..
Kommentera

Portello: Och igår Magnus Nillsson..nu får Kenta ge dom talförbud så vi får träna ihop kedjorna..
Kommentera

Varför spelar inte Pär Styf
Kommentera

htikare:
Med tanke på att halva Moralaget utnyttjade Stadens lokaler i går natt så är det väl för mycket begärt att förvänta sig någon högre klass på dagens match.
Kommentera

Portello: Det är ju ändå bara en träningsmatch så därför kan jag inte förstå varför det är nödvändigt att tjafsa med domarn. Bättre att man försöker spela in kedjorna.
Kommentera

LingaN: Glädjande TIK-nyheter från en annan träningsmatch ..den turnering Peter Regin deltar i så slog Danmark Norge med 3-2..en assist på Regin o vald till bäste spelare!
Det är ett stort avbräck att spela in kedjor när 2 centrar är borta..
Kommentera

htikare: Det är ändå bättre att försöka komma i form istället för att tjafsa emot domarn på en träningsmatch som knappt har någon betydelse.
Kommentera

LingaN: där är vi verkligen överens..jag förstod inte heller igår varför tex. Magnus inte bara koncentrerar sig på spelet biter ihop o kör..istället för att diskutera med dommare som dom ju vet har sina tydliga instruktioner att inte tillåta sådant tjafs.. Och samma med Jonte!! ,,
men kanske bättre det kommer nu så Kenta kan pränta in ett nytt sätt att hantera humöret innan seriestarten!
Kommentera

1-1 slut. Vann Brynäs cupen eller?
Kommentera

ståpäls: Är det inte inbördes möten som räknas i första hand?
Kommentera

ernie eagle: Det beror väl på om det är två-poängssystem eller tre poäng. Är det tre, då har brynäs 6 poäng (2 segrar) medans Timrå har 5 poäng. Är det två poäng för seger, ja då har de fyra poäng var....
Kommentera

ernie eagle: Så är det nog. Det blev en cupseger till då.
Kommentera

Rox: Det kan omöjligt vara 3p eftersom det då skall tillgripas 5min OT vid full tid. Vilket inte gjorts alltså är det följdaktligen 2p för seger!
Kommentera

ståpäls: Brynäs vann cupen, se länk....
Kommentera

« · 744412 · »