Timrå Icon:
Jo det kan du vara lugn för men man måste ju ha något att göra från 19:15 och resten av kvällen. :)
Frågar igen och hoppas att någon med info uppmärksammar.
Kan man lösa medlemsskap i SK under SCA-Cupen?
El Maco: Tycker också att matchstället ser riktigt trevlig ut att döma av vad jag såg på bilderna.
Ser fram mot matcherna i Mälardalen denna säsong. Avstånd från Stockholm inom parantes.
Djurgården
Södertälje (43 km)
Almtuna (73 km)
Västerås (109 km)
Det ska bli riktigt roligt att titta på NYA UNGA TIMRÅ IK i vinter.
mikenomad: Självklart, det är dock att ta en rejäl chans och det har vi knappast råd med. En AHL-spelare som producerat runt en poäng i snitt per match hade jag hellre masturberat till.
Nej, och då får vi ändå vara nöjda med tanke på rådande omständigheter. Även om sportchefen hetat Osten så hade det nog sett likadant ut.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
El Maco: Jag sprang och köpte en hel biomeny på Filmstaden! Fasen om man kunde få det här i 3D ändå.....
Det enda roliga man får efter att man missade matchen igår pga att man var och sprang med stavar i slalombacken. Inte en enda hockeyspelare där. Slalom verkar alltså vara da shit här....
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
mikenomad: Det finns naturliga målskyttar, t.ex. Oscar Johansson. Eller vad nu en "naturlig målskytt" nu är, jag vet inte. Det känns inte som att det finns så många spelare av den varan egentligen, om man tänker på spelare vars absolut enda förmåga är att peta in puckar men som samtidigt är så dåliga på allt annat att dom inte räcker till för NHL/KHL/SHL. Men Johansson är väl den som har presterat bäst målmässigt på den här nivån i dagens lag, 18 mål två säsonger i rad.
Men jag förstår vad du menar, det är väl offensiv kyla/rutin som kanske mest behövs som jag ser det. Det hade varit trevligt med en Niklas Nordgren framåt senhösten om han blir hel någon jävla gång, han är nog för trött för att någon SHL-klubb ska vara riktigt sugna. Beror iofs på hur ett sånt lag som Örebro går, dom är nog villiga att chansa annars.
Redigerad kommentar
Laken: Jag är inte kritisk mot spelartruppen spm så och grabbarna där...den ser ut som den gör, och de blir säkert ganska bra...men....faktum kvarstår ang målskyttar och har så gjort sen Nordgren och Mathiasson försvann 2004/2005...om jag överdriver lite ;-)
ok då, Pyörölä var väl en bra värvning då 2007...men sen.... :-(
edit: och ja.... Corso som Mikenomad nämner var bra, men då var ju Linkan SC.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar