1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

SCA-Cupen

« · 906334 · » Till forumet

Sv: SCA-Cupen
Det är klart att det blir lite jobbigt när vi inte är ordinarie...
Kommentera

Visst har vi fortfarande en liten chans att ta hem cupen?
Om MoDo slår Brynäs med 3 mål och vi slår Sundsvall med 4 mål tex?

Inbördesmöten räknas först men där har ju alla slagit alla av Modo, BIF och TIK. Så då räknas väl målskilldnad, eller?
Brynäs har + 6 Timrå och Modo +-0
Kommentera

Uno Gordon: Klart vi vill vinna, men känns säkrare att ha dessa spelare redo till premiären en att vinna ett derby, jag tycker Timrå resonerar helt rätt, kan nog bli en jämn tillställning.

Vi säger 2-1 till IFSH!
Kommentera

JimmyH: Tradition. Tradition ;)

Vi måste ha så många borta som det är möjligt. Det är bra för nerverna. Låt bobcats få en chans. Vi vill ju hjälpa dem så gott det går, och vi gör det gärna. Hjälper dem små blå.
Kommentera

General_Moisio: Fast varför skall de egentligen ha någon chans? De där otacksamma vildkatterna bör smiskas upp by all night long.

Men som jag skrev tidigare, himmelen rasar inte ner vid förlust men visst fasen vill man vinna. Det är en naturlig instinkt.

Låt oss säga, 4-1.
Kommentera

JimmyH: Annars har dom väl ingen chans :D
Kommentera

Hmm. Ingen Lotvonen, Koskinen, Jonsson, Hedström eller Regin idag. Kanske Backlund dock.

Varför måste dessa Sundsvall alltid ges en liten chans i de här matcherna? Tröttsamt.
Kommentera

Abron:Men försvars spelet var ju katastrof när brynäsarna gjorde sina mål eller vadå!Lotvonen såg ju ut som en div:3 spelare vid flera av kassarna som brynäs löst föste in!
Kommentera

Abron: Man får tamefan skämmas förlora mot ett skitlag som bif igen !!!
Helt jävla otroligt även om det är en tränings match ska man väll slå brynås !!!
Kommentera

Jensen_1
Timrå ägde matchen mot Brynäs, men tyvärr så är det sarg ut å kraftfull forechecking som gäller. Brynäs har eget spel, men inte är det hockey i mina ögon, möjligen upplyftande för Sorunda pågen Leif Boork, och hans dj,, destruktiva idér hur det ädla spelat skall utformas.
Den ända spelaren som har lite lir i sig, är f.d Timrå spelaren Micke Lind. Att inte Boorks defensiva idér har fått Micke att byta klubb dress är för mig jätte märkligt, dj,, gåta faktiskt.
Va inte lessna över den här förlusten, Timrå borde vunnit matchen med typ 5-1, möjligen 4-0.
Kommentera

Tråkigt med förlust givetvis men det behöver inte bara negativt alla gånger när det handlar om försäsong. Man upptäcker väl vart bristerna finns i spelet om inte annat.
Kommentera

robe1969: Exakt, känns väldigt ineffektiva nu. Att släppa in 1/4 skott, och inte göra mer än 1 mål på 31 skott, känns mindre bra...
Kommentera

uhahl: Känns lite småtungt att förlora 2 raka mot Brynäs, är vi inte bättre än så här så blir de en tråkig säsong.
Kommentera

31-12 i skott till timrå varav 20-4 i andra perioden. Hur kan vi då ligga under med 3-1?????
Kommentera

endera så är våra backar på lyset eller så har Målisen blitt skotträdd
75 % räddade
Kommentera

rafalski: hehe, blir annat i serien :)
Kommentera

73Sjöbba: Joo, men vi får ta dom i serien istället, vi saknar ju Pärssinen,Backe och Tenkrat och dom är bra spelare så vi får ta dom senare istället :P
Kommentera

Snoop: Lika bra ni vänjer er ;)
Kommentera

Snoop: Illa, illa. Den dära Selander blir ju så jeffla nöjd då.
Kommentera

dr-nix: vi blir piskad av Brynäs igen
Kommentera

73Sjöbba:
OK...got that message...ja-ja vilket innebär att han är Brynäsare då va ?
ja sicke folk det finns, skönt att Kissarna fick däng i alla fall.
Kommentera

1-3 Micke Lind..
Kommentera

sweecook: Vi ligger under nu ungefär mitt i matchen och Sune ska du inte bry dig om. Prata inte med den där - han är inte i ordning
Kommentera

sweecook: IFSH-MoDo slutade 2-4 till MoDo..

TIK-BIF står 1-2 enligt swehockey
Kommentera

Sune: Mål?
Kommentera

Sune:

Herregud, kan någon informera en sjöman ute på havet vad det står i matchen TIK-BIF och hur det gick för "Kissarna"
Kommentera

Mååååååååååååååål!
Kommentera

Hahl Bundy: 1+5 har väl Hahl skrapat ihop..?
Kommentera

70 Rodrigues: ojdå kommer tårarna bara för att han sa så? haha ni leder matchen men vi lyckas få dig att grina endå, konstigt men förbannat roligt.
Kommentera

Paddan: Blykollen har andra så jag tycker inte att jag behöver engagera mig där :) Lite lat? Ja!
Kommentera

70 Rodrigues:
Hoppet är det sista som överger en vet du ;-)
Kommentera

Hahl Bundy: Trodde att du skulle ha blykoll på Hahls statistik. Fast, det är klart själv har jag inte, som man kanske skulle kunna tro av nicket, särskilt bra koll på amfibier. Så jag får väl ha överseende med det då.
Kommentera

70 Rodrigues: Och jag som trodde att du skulle vara på plats och fightas i år igen.
Kommentera

70 Rodrigues: Ja jag sa ju det. Jag hoppas!
Kommentera

Hahl Bundy: You wish, din pajas!!
Kommentera

Snoop: Jag hoppas Brynäs gör en Leksand. Bäst på försäsongen o sen ur ES!
Kommentera

Redax 2: Brynäs kan mer än gärna få göra sin bästa försäsong i historien, så kan vi göra vår bästa säsong i historien nu kommande säsong :)
Kommentera

Redax 2: Det går fort ibland. :)

F.ö är det nån som vet hur många poäng Kungen Hahl har plockat hittills på försäongen. Tycker han verkar ha poäng jämt.
Kommentera

Redax 2: ...och den glädjen var ju kortvarig. Nä, nu sk-ter jag i det här!
Kommentera

Redax 2: Oaaoh, Kalle Kula dunkar till :)
Kommentera

Kalle Koskinen slår till... 1-1
Kommentera

uhahl: Skadad. Fick en skridsko på tån. Slapp gipset dock. Men han vilar ett tag till.
Kommentera

09.08 0 - 1 EQ BIF 36. LIND, Mikael
(3. JOHANSSON, Daniel)

AJdå :O
Kommentera

vart är Backlund
Kommentera

Oh, ah, Micke Lind... Vad f-n var det bra för?
Kommentera

Sune: Nu har dom klistrat in namnet hans!
Kommentera

Sune: Namnet kanske inte fastnade i tredje linan.. :)
Kommentera

Varför spelar inte Anton Axelsson ikväll?
Kommentera

TIKbiff: Han är ju inte riktigt hundra den grabben.. Nån måste ju ge han en tryckare på isen så han kanske bli lite normal.. :)
Kommentera

TIKbiff: Skröder är inte på riktigt. I alla lägen så fattas det nåt grundläggande där.

50.291 - 2 PP1MODO13. JONASÉN, Marcus 
 (20. STEEN, Oscar)
Kommentera

« · 906334 · »