Visst har vi fortfarande en liten chans att ta hem cupen? Om MoDo slår Brynäs med 3 mål och vi slår Sundsvall med 4 mål tex?
Inbördesmöten räknas först men där har ju alla slagit alla av Modo, BIF och TIK. Så då räknas väl målskilldnad, eller? Brynäs har + 6 Timrå och Modo +-0
Uno Gordon: Klart vi vill vinna, men känns säkrare att ha dessa spelare redo till premiären en att vinna ett derby, jag tycker Timrå resonerar helt rätt, kan nog bli en jämn tillställning.
Vi måste ha så många borta som det är möjligt. Det är bra för nerverna. Låt bobcats få en chans. Vi vill ju hjälpa dem så gott det går, och vi gör det gärna. Hjälper dem små blå.
Abron:Men försvars spelet var ju katastrof när brynäsarna gjorde sina mål eller vadå!Lotvonen såg ju ut som en div:3 spelare vid flera av kassarna som brynäs löst föste in!
Abron: Man får tamefan skämmas förlora mot ett skitlag som bif igen !!! Helt jävla otroligt även om det är en tränings match ska man väll slå brynås !!!
Jensen_1 Timrå ägde matchen mot Brynäs, men tyvärr så är det sarg ut å kraftfull forechecking som gäller. Brynäs har eget spel, men inte är det hockey i mina ögon, möjligen upplyftande för Sorunda pågen Leif Boork, och hans dj,, destruktiva idér hur det ädla spelat skall utformas. Den ända spelaren som har lite lir i sig, är f.d Timrå spelaren Micke Lind. Att inte Boorks defensiva idér har fått Micke att byta klubb dress är för mig jätte märkligt, dj,, gåta faktiskt. Va inte lessna över den här förlusten, Timrå borde vunnit matchen med typ 5-1, möjligen 4-0.
Tråkigt med förlust givetvis men det behöver inte bara negativt alla gånger när det handlar om försäsong. Man upptäcker väl vart bristerna finns i spelet om inte annat.
73Sjöbba: Joo, men vi får ta dom i serien istället, vi saknar ju Pärssinen,Backe och Tenkrat och dom är bra spelare så vi får ta dom senare istället :P
Hahl Bundy: Trodde att du skulle ha blykoll på Hahls statistik. Fast, det är klart själv har jag inte, som man kanske skulle kunna tro av nicket, särskilt bra koll på amfibier. Så jag får väl ha överseende med det då.