BlackBay: Vadå laddat derby, SCA-cupen känns sömnigare för varje år. Nästa år somnar man väl på läktarn :))
Tänk, så mycket hat det finns bland Sönsvall Fans.
Men för fan, det är ju ingen som tvingar er att lira i Allsvenskan, det är ju bara att göra som Tomas Johansson och Janne Söderström gjorde för 10-12 år sedan. Dom ritade en Elitseriekarta som dom sedan följde till 100%.
Ruskigt dålig insats av Timrå idag.... första 12 min körde dom över Sundsvall sen märktes det ingen skillnad på ett förmodat top-4 lag i ES mot ett bottengäng i Superallsvenskan.... pinsamt...men trots allt försäsong så man ska inte dra så stora växlar av matchen men känns som man vill se en viss klasskillnad, i synnerhet i ett laddat derby.
dr-nix: Det brukar inte så vitt jag vet se ut så här,men å andra sidan så håller dom ju på att träna in ett lite förändrat spel iår det kan kanske vara en del av förklaringen.
Ambroo: Är väl målskillnaden som räknas först tror jag, det vasr väl en massa bråk om detta i förra året också. Då vann ni ju mot oss men vi stod som segrare ändå.
Dream Team: Så sen vill jag bara understryka att du vet vad jag tycker om vilseledande marknadsföring! du är fanimej inte på någon match. Du sitter ju å groggar i Lundevallen.
JD: Det är lustigt att dom verkar hata Timrå mer än dom älskar Sundsvall.
Risken finns att dom vinner klackmatchen idag. Det här är ju årets match för dom. Dom lär vara laddade till tusen. Själv tycker jag bara den här matchen känns som en gäspning.
Sista chansen till poäng. Timrå såg starka ut även om dem förlorade mot Brynäs. Åkerlund i målet såg dock inte stark ut så där kanske finns en chans om dem nu inte sparat Backlund till matchen mot oss. Blu bianco
Jaja, en sak är säker. VI HATAR TIMRÅ! Jens B
Håller med Danne!
HATA timrå! Blu bianco
Bra. Imorrn ska hatet eka. Inge jävla, schyyy! Löken Alldeles riktigt.. hata på Internet brukar gå bra för dom flesta men sen att skrika det i hallen brukar vara strikt förbjudet..
Idag är det HATA TIMJÅ som gäller. Dricka sprit och hata timjå, dricka sprit, dricka sprit. Joocke
Skitsamma hur det går i matchen , idag ska vi äga som där svinen från andra sidan mälarbäcken ..HATA TIMJÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MartinB
förstått att ni saknat mig under cupen men idag gör jag comeback med buller å bång... HATA HATA HATA TIK Danielsson
We put this tournament on you bastards With whole lotta hate We worked for one year for you pigs And you wanna break our walls down And you wanna destroy Well you go to hell
Hata Timrå!!!! MartinB de finns en plats på jorden......
timrå svin hach å kokain
800 timrå bor de... Blu bianco Taggad jag är. Blir en fin dag.
Dr.Krykov: Hoppas på Bofors. Det vore lite rock n roll om de gick upp. För att få slipanissarna som bossar över SHL att svettas lite. Som drömmer om gullegrisen DIF.