1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590889 inlägg · 6217 ämnen

SCA-Cupen

« · 905042 · » Till forumet

Sv: SCA-Cupen
shinzawai: Som att vi var ordinarie då? Inte på långa vägar! Inte intrimmade heller för den delen. Så jag tar precis som du det hela med ro.

Vi äter upp er vinter ändå! ;)
Kommentera

Kevin O Shea:

Håller med gräsligt fula hoppas för deras skull att det är några reservtröjor och att det kommer något nytt till premiären.

För övrigt riktigt bra match kul att 16 åringarna gjorde så in i helvete bra match framförallt han med längsta namnet. Hahl, "Purjolöken" och Hedström pågång mkt bra. Styf verkade het han har inte glömt kvartsfinal serien han proppade modospelare i varenda byte, sånt uppskattas. Koskinen gjorde en bra match.

Vilken skillnad på denna match och gäspningen mot IFB.
Kommentera

hellge: Ja då det var en liten klick och de var små, förutom Eilert då som stod mitt i klicken med sin jeans jacka och pekade finger då och då...
Kommentera

Uno Gordon: det enklaste är att bara låta dom tro att TIK var fullt manskap osv. Du vet hur j-vla envisa som där typerna är.
Kommentera

Uno Gordon:
JaJa, det reder sig med det, och ung tupparna var kanon bra, med lite + för MPS.
Men den där Forsström, vad hade man hittat den Zebran någon stans? Märkligt att en sån figur skall få blåsa i en sån här match, illa.
Kommentera

shinzawai: Precis ni hade massor av spelare borta och TIK spelade med ordinarie lag??? Visst lev ni på sm-guldet -07 det räcker väl minst 28 år.
Kommentera

shinzawai: Har vi alltså inte spelat klart säsongen 2006/07 ännu? Jag som trodde det.
Kommentera

hellge: Jepp, kanske ett tiotal "ofrälse" befann sig på bortastå ikväll. Plus några utspridda på sittplats.
Kommentera

Långben: Det ser äckligt bra ut i vinter...=)
Kommentera

Red Rocker:

"Visst lev ni på sm-guldet -07 det räcker väl minst 28 år."

Du vet väl att man räknar hundår i den här boken, din TIK. Så om vi vinner var 3:e år så är vi nöjda.
Kommentera

Dream Team: Jag hörde att dom skulle samlas på "The blue oyster bar" efter matchen =)
Kommentera

73Sjöbba:

Du är väl medveten om att matchen spelades i Timrå?
Kommentera

Är det verkligen värt att gnälla fram och tillbaka över en j-vla träningsmatch SCA-Cupen eller ej..
Kommentera

hellge: tjena hellge hur e läget!
Kommentera

Tjena! Långben, vem kör? - Ja vem kör egentligen?
Kommentera

hellge: kul kul,,,,Det förstår jag men så blir det ICKE!
Kommentera

Långben:

Nä du långben, nu är det dags att sussa för min del.

Godnatt alla Tikar
Kommentera

dr-nix: Det är f'ckin Modo då är det skitisamma om det är serie, slutspel, träningsmatch eller korpen i krocket.
Kommentera

hellge: Om man får tro klacken ni hade i EON i kväll, så borde väl spelarna hänga av sig bojsänkena och börja spela hockey?
Bojsänkena = SM-Guldmedaljerna.

Det var nämligen det enda er klack lyckades skandera SM-Gul SM-Guld osv.
Man kan inte leva på gammla meriter borde väl även dom veta.

Hade jag varit modo supporter så hade jag nog ställt mig i Timrå Klacken.
Dom skämde ut sig ordentligt tycker jag.
Men det klart det var ju lill lördag, så det kanske är legalt att vara dyngrak på en onsdag
Kommentera

Här är ett st-tv inslag från matchen där man bl.a. kan se målen (ingen vidare kvalité dock)
Kommentera

Jag hoppas att modosupportern som var ledsen och kingig efter andra och kasta in sin snusdosa på isen även stannade och såg sina spelare ta hand om den.
Sen hoppas jag hans mamma och pappa som troligen även är morbror och faster har lagt honom i säng nu med ny blöja.
Kommentera

Nån som har någon koll när Timrå tränar imorgon?
Kommentera

dr-nix: Vad hade MoDo för dräkter idag?
Kommentera

Jensen_12: kolla på st-tv inslaget så får du se.
Kommentera

Jensen_12: Dom [url=www.swanvillage.com/diverse/internmatch/pages/IMG_0579.htm]här[/url] dräkterna. Den nyans av guld man förmodligen hade hoppats få till kändes nog mer otacksamt brunfärgad. Tanken var säkert god, men det är inte alltid man lyckas med det man företar sig.
Kommentera

Dream Team: Tyckte väl dom såg lite konstiga ut i inslaget.
Kommentera

Dream Team: Nä, killen som designade den där måste ha varit färgblind....
Kommentera

måste bara fråga jag som inte är världens mest insatta... vem fan var egentligen den där pajsaren som skulle föreställa dommare?.. är han elitdomare lr inhämtad från korpen?
Kommentera

Redax 2: Så jävla typiskt Modo. De skall alltid utmärka sig på ett eller annat sätt.
Kommentera

Uno Gordon: Ja, dom har säkert blivit helt tagna av all uppmärksamhet efter guldet och gör allt för att synas nu!
Kommentera

Det var de fulaste tröjor jag sett ett lag spela i. På nått sätt så blev de representativa för ett fult spelande lag ochså. Svart med bajsbrun och en orange rand. usch o fy va fult. Tack o lov att vi inte har färjblindaledare.
Kommentera

Dräkterna MODO spelade i igår är endast försäsongströjor och för de andra måste de vara bättre än att spela i tröjor från 1800 talet.
Kommentera

LångbenJa och inte att förglömma Johan Backlund.
Kommentera

EfordeM: Näee...
Kommentera

Om nån blir skadad så kan vi ta hit denna Andersson...

Se länk.
Kommentera

EfordeM: Hur menar du nu?
Kommentera

Uddan: blir inte förvånad om han dyker upp i tik inom ett par år...
Kommentera

htikare: Skulle va rätt bra de tror ja.. Han verkar ju kunna göra mål :)
Kommentera

shinzawai: Ni vann kvarten mot ett skadeskjutet Timrå. Vi har vunnit en träningsmatch och denna gången var det på lika villkor. Jag byter gärna;-)
Kommentera

Tacksamhetens lag;

"Stefan från S-vall Datum: ons 5 sep 2007 22.34.22

Halleluja vilken succe och flytta en matcj i SCA-cupen till rödnäsorna. Publiktrycket var ju så stort att Sundsvall skulle tjäna grova pengar på att flytta matchen hette det.

Och det kom hela 3200 personer på matchen så det var ju verkligen tur att matchen inte gick i Gärde. För alla dessa hade vi ju inte fått in där -NOT!

Hoppas nu verkligen att alla lärt sig något av detta och ALDRIG mer låter rödnäsorna få en match från vår cup.

Älska Sundsvall!"

Varifrån är detta klippt och klistrat? Vinnaren får ett bastubad med Mats Edström.
Kommentera

Ambroo: Klotterplanket hos Kissekatterna. Men du måste ju hålla med om att det var ett bakslag ang flytten. Fast det hade ju bara gått in ca 100 till i deras hall.
Kommentera

Hur många går det in egentligen där i gärdehov? Det är väll inte så litet att man inte kommer in där imorn?
Kommentera

Dogsbite: Om det blir för mycket folk dvs
Kommentera

Dogsbite: Det går in 3300 om jag minns rätt i Gärdehov :).
Kommentera

Cyklob: Varav 800 är sittplatser.
Kommentera

Ambroo: Grattis, du har just tilldelats ett wildcard till bastun!
Kommentera

65selander: Varför? Det skulle aldrig ha varit mer än 2000 i gärde, på sin höjd. Dessutom så fick de ju hela kakan av intäkter vilket blev bra mycket mer här med tanke på mängden stolar för 130:-.
Kommentera

Mats Edström: Då vill jag ha Selander i mitten!
Kommentera

Ambroo: Så du menar att ca 1200 Timråiter inte orkar lämna kommunen eller har dom inte råd att lämna Tallnäs? ;-)

Ang mitten så får du vänta, du kan få Rodrigues så länge ;-)
Kommentera

« · 905042 · »