Håller med gräsligt fula hoppas för deras skull att det är några reservtröjor och att det kommer något nytt till premiären.
För övrigt riktigt bra match kul att 16 åringarna gjorde så in i helvete bra match framförallt han med längsta namnet. Hahl, "Purjolöken" och Hedström pågång mkt bra. Styf verkade het han har inte glömt kvartsfinal serien han proppade modospelare i varenda byte, sånt uppskattas. Koskinen gjorde en bra match.
Vilken skillnad på denna match och gäspningen mot IFB.
Uno Gordon: JaJa, det reder sig med det, och ung tupparna var kanon bra, med lite + för MPS. Men den där Forsström, vad hade man hittat den Zebran någon stans? Märkligt att en sån figur skall få blåsa i en sån här match, illa.
hellge: Om man får tro klacken ni hade i EON i kväll, så borde väl spelarna hänga av sig bojsänkena och börja spela hockey? Bojsänkena = SM-Guldmedaljerna.
Det var nämligen det enda er klack lyckades skandera SM-Gul SM-Guld osv. Man kan inte leva på gammla meriter borde väl även dom veta.
Hade jag varit modo supporter så hade jag nog ställt mig i Timrå Klacken. Dom skämde ut sig ordentligt tycker jag. Men det klart det var ju lill lördag, så det kanske är legalt att vara dyngrak på en onsdag
Jag hoppas att modosupportern som var ledsen och kingig efter andra och kasta in sin snusdosa på isen även stannade och såg sina spelare ta hand om den. Sen hoppas jag hans mamma och pappa som troligen även är morbror och faster har lagt honom i säng nu med ny blöja.
Jensen_12: Dom [url=www.swanvillage.com/diverse/internmatch/pages/IMG_0579.htm]här[/url] dräkterna. Den nyans av guld man förmodligen hade hoppats få till kändes nog mer otacksamt brunfärgad. Tanken var säkert god, men det är inte alltid man lyckas med det man företar sig.
måste bara fråga jag som inte är världens mest insatta... vem fan var egentligen den där pajsaren som skulle föreställa dommare?.. är han elitdomare lr inhämtad från korpen?
Det var de fulaste tröjor jag sett ett lag spela i. På nått sätt så blev de representativa för ett fult spelande lag ochså. Svart med bajsbrun och en orange rand. usch o fy va fult. Tack o lov att vi inte har färjblindaledare.
"Stefan från S-vall Datum: ons 5 sep 2007 22.34.22
Halleluja vilken succe och flytta en matcj i SCA-cupen till rödnäsorna. Publiktrycket var ju så stort att Sundsvall skulle tjäna grova pengar på att flytta matchen hette det.
Och det kom hela 3200 personer på matchen så det var ju verkligen tur att matchen inte gick i Gärde. För alla dessa hade vi ju inte fått in där -NOT!
Hoppas nu verkligen att alla lärt sig något av detta och ALDRIG mer låter rödnäsorna få en match från vår cup.
Älska Sundsvall!"
Varifrån är detta klippt och klistrat? Vinnaren får ett bastubad med Mats Edström.
Ambroo: Klotterplanket hos Kissekatterna. Men du måste ju hålla med om att det var ett bakslag ang flytten. Fast det hade ju bara gått in ca 100 till i deras hall.
65selander: Varför? Det skulle aldrig ha varit mer än 2000 i gärde, på sin höjd. Dessutom så fick de ju hela kakan av intäkter vilket blev bra mycket mer här med tanke på mängden stolar för 130:-.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Vi äter upp er vinter ändå! ;)