1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590775 inlägg · 6217 ämnen

SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn

« · 1967323 · » Till forumet

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
kulltorp: AMEN, på det😃👍
Låst ämne

PRISA GUD OCH BRATTISLAVA!!!
FRÄLS OSS IKVÄLL!!!
HALLELUJA!!!
Låst ämne

Genidrag, det var planen! Låta dem sikta in sig i krysset till 7e avgörande och lämna dem helt handlingsförlamade ” Vart i helvete ska vi sikta nu?!” Bara hoppas att Jaalasvara, hardegård och larsson inte gör självmål så vinner vi!
Låst ämne

mikenomad: Tur att det bara är hockey..inget viktigt ...
SNÄLLA VINN!!!!!!
Låst ämne

jå1: Håller han nollan ikväll ska jag bryta mig in i NHK och hissa en tröja det står Körvis på.
Låst ämne

The great one: Sjukt om han pallar trycket ikväll Brattis! Jobbigt om han släpper en puck tidigt.
Låst ämne

Nervmedicin
Låst ämne

Synct: Ja, det brukar ju vara så. Vet att jag la upp det här, då det såg märkligt ut.
Låst ämne

Synct: lagupställningen släpptes nyss i sociala medier.
Låst ämne

Rattler:

Fy fn vilken misshandel av Brattis. Slänga in honom omatchad i en 7:e avgörande. När man inte givit honom chansen på hela säsongen. Svedberg var skyldig oss en nolla ikväll.

Men, ja nu hjälper vi Brattis till en stormatch!
Låst ämne

jå1: Tack gode gud
Låst ämne

Synct: Timrå som släppt sin laguppställning.
Låst ämne

Rattler: Vart fick du det helt bekräftat? nu skriver ST att det inte är bestämt än
Låst ämne

Simmalugnt: Eh jasså? trodde alltid den som står är längst upp
Låst ämne

...och där är det bekräftat, Brattström står ikväll!
Låst ämne

Synct: Så där stod det på Swehockey inför förra matchen också.
Låst ämne

Jag orkar inte mer...
SLÄPP puckuslingen NUUU!!!
Låst ämne

Rytter: Lyckas det skulle jag kalla det Turdrag och inte Genidrag för Freddans del, Svedberg skulle inte ha stått 6 matcher till att börja med, men ja, sjukt spännande.
Låst ämne

Allesammans. Nu gör vi säsongens sista kraftansträngning för att bära fram vårt älskade Timrå till seger. Skitsamma vad som har varit. Idag finns det bara en sak som betyder något och det är seger.
Ikväll ska ispalatsets väggar skaka, och vi bara ska stå som segrare.

VI ÄR TIMRÅ OCH VI GER ALDRIG UPP!!!
Låst ämne

Synct:

Sjukt spännande med målvaktsbyte.

Genidrag eller idioti vet vi senare ikväll. Dock lär ju iko spelarna börja fundera och lär inte scoutat Brattström lika noga, så det kan vara smart. Nackdelen är ju att han inte stått på länge, men får han hjälp och en bra inledning kommer han nog snabbt in i matchen.

Dock betyder nog detta att Svedberg är körd i Timrå. Känns som spelaren som tjurar ihop och aldrig accepterar att bli petad i en så viktig match.
Låst ämne

mikenomad: Helt rätt, coachmissar inträffar tyvärr då och då... Ny match, nya möjligheter!
Låst ämne

Tikarn97: Fast nu släpper vi det och fokuserar framåt, vem än som står. Det där är historia
Låst ämne

Synct: Hade Brattström fått stå förra matchen hade aldrig match 7 spelats... 😞
Låst ämne

Öndulat: Vart är du??
Låst ämne

Då kör vi då
Låst ämne

Synct: Då stämde min information. Intressant.
Låst ämne

Tjalle: Vi visste redan att Laxen skulle missa, det gjorde dom officiellt förut.
Låst ämne

Synct: så läser jag det också. Och ingen Laxen.
Låst ämne

Synct: HOPPAS VERKLIGEN DET!!!!!
Låst ämne

RunarUp: av den anledningen jag startade Timrå bloggen. Bra terapi, iallafall tillfälligt. Skrev historiens babbligaste inlägg idag, men fick ur mig allt och har hållit hockeytankarna borta till alldeles nyss. Nu börjar svettpärlorna formas och magen dra ihop sig dock. Jag vet inte om jag överlever ikväll.
Låst ämne

stats.swehockey.se/Game/LineUps/399851 BETYDER DET ATT BRATTSTRÖM STÅR!?!?!??!!?!? är det sant?
Låst ämne

Modano: Nu är det nervöööst. 🤤
Bara 45 miljoner i potten.
Känn ingen press grabbar,
Gå ut och ha roligt...
🔴⚪🔴⚪🔴-hockeydynamit!
Låst ämne

Uppvärmning nu Pilsner Lugnande THÅSTRÖM på högsta ( Centralmassivet) texten passa inför helvetet som komma skall
Låst ämne

RunarUp: GIV OSS FRID, VINN!!!!!
Låst ämne

Backhandflipp: Innerst, innerst, innerst inne tror jag vi fixar det här.
Men i huvvet far det runt en massa smådjävlar och hotar med worst case scenario.
Hoppas man kan be dom dra åt helvete för gott om några timmar.

Är så förbannat nervös att jag måste skriva en massa skit här. Ångestdämpande under tiden man skriver, men det går över jävligt fort.

VINN IKVÄLL!

Alltid rött, alltid rätt!
Låst ämne

Ena sekunden är jag avundsjuk på typ fans till Färjestad/liknande vars största bekymmer är om man går till semifinal eller inte denna säsong. Andra sekunden är jag avundsjuk å deras vägnar att de inte får vara med om detta, när ALLT står på sin spets. När ALLT ska avgöras, när serietillhörigheter ska avgöras etc. Detta kommer bli magiskt. Ett fullsatt kokande NHK där alla förutom ett par hundra är klädda i rött. Vi vet ALLA vad ett kokande NHK kan göra för vårt kära lag. Vi såg det i match sex förra året. Vi har sett det i slutspelsserier tidigare, vi har skrikit in mål på hemmaplan tidigare i denna kvalserie. VI SKA skrika in fler mål än vad Oskarshamn mäktar med ikväll. VI SKA vara kvar i SHL. VI har gjort det förut, VI gör det igen. VI ÄR TIMRÅ OCH VI GER ALDRIG UPP.
Låst ämne

mikenomad: Nä, nu orkar jag inte vänta längre. Så jävla roligt det här ska bli!! Match 7, för en plats i SHL!! Så jävla roligt.

Är överdrivet avundsjuk på alla er som kommer få uppleva magin på plats. Gör oss stolta. Ha roligt, vi hejar fram Timrå nästa säsong också!
Låst ämne

JonteD: The calm before the storm
Låst ämne

mikenomad: Nä bara 13mil o nu sitter man utanför templet o filosoferar!!
Låst ämne

Ikväll kör jag på tipset från besättningsmannen på färjan mellan England-Göteborg -92 när vi varit över och sett Arsenal-ManU och frågade om man skulle ta ett sjösjukepiller: "Äh. Ta en rejäl fylla ist"
Låst ämne

Ni som söker eller vet av folk som söker biljett så har det öppnats upp några sitt.
Låst ämne

SMÅLAND: Ikväll blir det fulwhiskey innan och under match. Enbart i medicinskt syfte som en livsuppehållande åtgärd.
I den bästa av världar får man plocka fram finwhiskeyn senare i afton.

Alltid rött, alltid rätt!
Låst ämne

Peja: " vi som uppträder likadant på nätet som i verkliga livet. "

Det ska jag komma ihåg, tack, ska sätta mig i NHK ikväll och läsa mina inlägg högt, jag ska minsann stå för det jag skriver online.

Elllleer så är jag alldeles för upptagen med att heja fram mitt lag när det behövs.
Låst ämne

Synct: Nej, men jag tror på fullaste allvar att en del personer här inne även åker till er arena och är lika kritiska där. Men kanske har fel, är lite av den gamla skolan du vet, vi som uppträder likadant på nätet som i verkliga livet. Numera finns ju många som sågar friskt på nätet men är fromma som lamm bortom skärmen. Hur som helst, har ingenting mer att tillägga om Svedberg - lycka till ikväll!
Låst ämne

Peja: Du verkar ju på fullaste allvar tro att Svedberg sitter och hänger på detta forum.
Låst ämne

Peja: Fast de har ju rätt. Fult o ljuga och säga emot. 😉
Låst ämne

Sputnik: Nä, jag säger inte att vi hade agerat annorlunda, det är omöjligt att veta. Vet bara hur jag hade agerat. Om vi hade gått head-to-head med en motståndare som ni gör mot IKO, och den klubben konsekvent hade kritiserat en superviktig spelare i mitt lag, så hade min reflex varit att försvara den egna spelaren, inte att spä på motståndarnas kritik.
Låst ämne

SLÄPP snacket om det som varit!!!
Det är om 4 timmar som det gäller....
Alla spekulationer tar vi om den gångna säsongen..
SLÄPP puckuslingen nu för fan..
Orkar inte mer ...!!!
Låst ämne

Peja: Om jag säger såhär, om det som skrivs härinne når fram till Svedberg, på så vis att vi "hjälper" IKO att sänka hans självförtroende, då lägger han fokus på jävligt fel saker. Sen tror jag det som skrivs i tidningarna och sägs av IKO spelare är en produkt av det han presterar på isen, inte att ett gäng på Hockeysnack sitter och beklagar sig.
Låst ämne

Peja: Vill inte minnas att Rautio varit så önskvärd under denna säsong hos er? När han behövt stödet som mest och det gick tungt för er? Svedberg ger i princip bort de 2 första målen förra matvhen då vi startade bra, fick jobba i motvind hela matchen tills förlängningen typ. Han har varit svajig hela säsongen och det är inget nytt som dykt upp nu precis att han inte håller. Brattström skulle startat, kan nästan garantera att tongångarna varit annorlunda vid denna tidpunkt.
Låst ämne

« · 1967323 · »