1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590628 inlägg · 6217 ämnen

SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn

« · 1967398 · » Till forumet

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
She: Addera wedda
Låst ämne

bar mofftak: men vad h:e? Ni får ju inte trilla ur?
Klassiker som Timrå hör hemma i SHL...
Låst ämne

She: falk Molinder
Låst ämne

Svårt o finna ord hur jävla tama man kan vara i egen zon.. inte ens Henrik Lundqvist hade fixat med dom hör klåparna
Låst ämne

Hockeyoraklet: wedins jävla mål. Fel ände av banan, fy fan vilken miss.
Låst ämne

bar mofftak: nu måste fan övriga göra sitt också, vakna!!
Låst ämne

The great one: Faaaan. Men vi kommer igen.
Låst ämne

bar mofftak: Alltså försvarsspelet...
Låst ämne

Varför lirar Freddan Molinder nonstop!!!!!!!!!!!!!

Förbannat.
Låst ämne

Och den här målvakten har vi låtit öppna båsdörren hela säsongen..
Han kan bli riktigt bra!
Låst ämne

kulltorp: va fan gör Molinder inne så jävla trött Freddan lika dårlig som Perra
Låst ämne

kulltorp: ja kan man undra, men han får gärna överbevisa oss och avgöra matchen...
Låst ämne

danne80: Det är dåligt passningsspel och förjävla dålig kamp där ute just nu. Måste fan kunna vara etta på puckarna på hemmaplan framför den här publiken.
Låst ämne

nila: Varför har man inte satt Olofsson på en enkel buss till Skellefteå. Snacka om värdelös..
Låst ämne

Synct: ja inte fan klagar jag på målvakten för att det är yrt framför!?!?
Låst ämne

Sagt det förut säger det igen, Brattström gör räddningar Svedberg bara kan drömma om!
Låst ämne

nila: brattström tagit 2 frilägen och släpper inte en jävla retur.
Låst ämne

Bratten är så jävla bra. Hade vi spelat honom från start hade det varit 4-1 i matcher i den här serien.
Låst ämne

Vilket j-vla försvarsspel
Låst ämne

joeyh: tror inte han ser matchen....
Låst ämne

joeyh: Bratten har räddat 2 frilägen. Timrå har missat ett.
Låst ämne

nila: enlight Tomas Ros pa Aftonbladet ar Timra snappet vassare an IKO sahar langt in i matchen
Låst ämne

Bee: utespelarna känns dock tyvärr lika yra som vanligt, skärpning!!
Låst ämne

danne80: Uppdatera gärna snabbt här på HS hur det går. Nerverna pallar inte att se Boxplay på tvn.
Låst ämne

Hardegård herregud.......
Låst ämne

Skillnaden märks direkt. Bratten jobbar med små, lugna rörelser och låter kroppen stå mellan motspelare och mål.
Låst ämne

UNDERBART!!!
Låst ämne

KiefD: åh vad skönt med Brattström i mål, instämmer med föregående talare, åker mycket hellre ur med Brattis i mål, så slipper man gnälla och skylla på Svedberg om det trots allt skulle hända.
Låst ämne

TimraStockholm: Forza Timrå IK! Idag ger vi allt både på isen och på läktarna. Hjälper det inte har vi iaf gett allt.
Låst ämne

KulaShaker: Kom inte å försvara Svedberg, han har fått OMARKERADE skott emot sig, han kan ju fan inte sträcka upp armen och ta den i plocken.... Han må ju va skadad för så här dålig kan jag inte föreställa mig att Svedberg är..
Låst ämne

Orsakerna kan man ju fundera över. Men nu är det gjort. Bära eller brista. Nu gör vi ALLT för Korven. Stöttar honom extra mycket, sjunger hans namn extra högt - likt vi gör med resten av spelarna!!
Låst ämne

bar mofftak: Laget i övrigt har ju gett motståndarlaget en minut åt gången att åka och sikta också.
Låst ämne

KiefD: Ikväll kör vi.
Let`s empty the tank boys!
Låst ämne

Tror Bratten frälser oss ikväll. Jag var 99% inställd på degradering innan laguppställningen släpptes - nu är jag i alla fall tillbaka på 50/50
Låst ämne

Kovalchuk: Brattis är lugnet själv. Perfekt att ställa en oscoutad målis, kör hårt Korvis!
Låst ämne

Simmalugnt: frågan är ju: blev Freddan till slut less på allt snack och valde Brattström eller tycker han verkligen att det är rätt drag att göra?

Freddan är ett mysterium. Hans taktiska förmåga är bara ett stort svart hål. Vad baserar han sina val på? Naturligtvis skulle Brattström ha fått matchas in i serien i ett tidigare skede. Får man något taktiskt övertag överhuvudtaget i en match 7? Jag hoppas Brattström blir den där räddaren som alla vill att han ska bli men jag tycker han får helt fel förutsättningar.
Låst ämne

Kovalchuk: åker hellre ur med bratten ,senaste laget att han får chansen, heja bratten
Låst ämne

bar mofftak: Klart det sätter lite extra press på målvaktsuttaget när motspelarna, Timråpodden och kommentatorsteamet alla säger att Svedberg spelar dåligt. Så rundligt sågad har han inte blivit tidigare i serien.
Låst ämne

Att ställa Brattström allra sista matchen, chockad.
Låst ämne

Simmalugnt: Skrämmande om det är så. Vi här såg väl det där hålet vid plocken någon gång runt omgång 15? Kan väl inte vara nyheter för Freddan.
Låst ämne

Rytter: tittar man på tidigare säsonger på svedberg så är det ju jävla skumt med denna säsong. Över 90 % ett par säsonger innan, utsedd till AHL bästa målis, med i all star laget, sen stabil i KHL. Fast våran backbesättning är väl ljusår från den kvaliten han e van vid
Låst ämne

Sputnik: Är det bara jag som tänker att om Thelin hade kunnat hålla käften i media så hade de fått möta Svedberg?
Låst ämne

The great one: Tror det betyder mycket för Brattström att få stå. Läste intervju med han inför kvalet. Han låg och drömde om att få stå i kvalet. Har man sett hans glädje och leende på läpparna när han spelat match i SHL, så förstår man att det är en ung kille som älskar att få spela ishockey. Även om vi förlorar ikväll så tror jag vi har stor chans att få se Brattström stå hos oss i HA och bära förstaspaden. Nu är det nära pojkar och flickor. Upp till kamp och låt motståndarna svaja av den mäktiga röda väggen!!!!!
Låst ämne

SMÅLAND: Kjell Lönnå genom högtalarn å Wedda gör hattrick😂😂😂
Låst ämne

mikenomad: Spelar de Lönnå i baren/templet ikväll??
Låst ämne

SMÅLAND: Nu vet man inte hur dialogen mellan Korvis, hirsch och Freddan sett ut men hyffsat halvtaskigt ändå.
Man hade ett ypperligt tillfälle att ställa Würsten match 5 men blåvägrade och nu gör man som man gör...

Ajja försvaret ser iallafall alltid bättre ut med Victor mellan stolparna och hans grundspel är tusen gånger bättre än Svedbergs hursom, tror inte vi kommer stå eller falla pga målvakten ikväll.

Nu hoppas jag onekligen att Vi tar detta för annars har jag lagt ner skitmycket sillytid i onödan.
Låst ämne

Jag är förvånansvärt lugn så här mindre än en timme till match.

Kanske är det min hjärna som försöker skydda mig?
Låst ämne

Synct: Det behöver han inte hålla nollan för. Vinner vi och han bidrar ska tröjan upp
Låst ämne

JonteD: Nere, ska strax gå upp på stå
Låst ämne

mikenomad: Är du uppe el nere?
Låst ämne

« · 1967398 · »