Brattström såg betydligt bättre ut i upptakten till kvalserien också. Jag förstår att man kanske ställde Svedberg i match ett - han är ändå uttalad förstamålis - men när han sen sjabblar in en eller ett par puckar per match och fortsätter att få chans på chans på chans ifrån tränarhåll är fan tjänstefel.
Sputnik: Klart jag gör. Jag håller ju med. Skulle bara föredra positiva vibbar av att gå in här i stället för 30 inlägg med samma klagomål. Just nu i alla fall.
Hockeyoraklet: Dessa så kallade SHL spelare. Fan. Jag längtar ändå tillbaka till Hockeyallsvenskan. Då hade vi supportrar kul, denna säsong har vi en lång pina från tv-soffan.
The great one: Nu vill jag inte höra att man har si och så många miljoner på kontot. Man har med vett och vilja snålat sig ur SHL. Fy fan vad ynkligt..
Hockeyoraklet: ja OIK kan ju alltid värva Madsen som center... Godnatt. Skönt och bli utspelade ur SHL av ett lag som kommer gå till historien som sämst ever.
Dessutom, 0-2...KHK-Timrå all over. Klart vi skulle åka ut så...stod skrivet i stjärnorna.
Det var en chansning som inte gick hem. Skillnaden är Brattström ändå när vi ska summera och det är freddans ansvar.
Tyvärr så får vi väl bara behålla Molinder i denna trupp och Hållander, Wedda, Kinnval spelar i SHL. Kommer inte följa den ligan om det så dröjer 18 år.
The great one: Freddan, Brattström, Svedberg och hela föreningen känner nog själv att denna match inte hade behövts spelats. Men nu valde Freddan att låta en iskall Svedberg stå 6 matcher, nu är det försent. Tack Fredrik.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.