1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591012 inlägg · 6217 ämnen

SHL-kval Timrå IK - Karlskrona

« · 1882801 · » Till forumet

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Tikkare:

Jag är jävligt nöjd över att alls ha ett jobb. 😑
Kommentera

Smokey: De går att hoppa på supporterklubbens buss efter vägen
Kommentera

Smokey: Haha men precis. Känner att man kommer va rätt seg på väg hem.. bara att köra på vilja och förhoppningsvis nån slags eufori :)
Kommentera

RedStar: Ok. Vi har eventuellt en möjlighet att stoppa på vägen också. Och även om man mer eller mindre ”jobbat” i bilen så är nonstopkörningar något man vill undvika;) Vi får se om vi syns där.
Kommentera

Tittar på SHL-slutspelet från Scandinavium och vågar knappt tänka på att mitt kära Timrå kanske kommer stå på samma is nästa säsong. Känns alldeles för overkligt och kommer vara så sjukt surt om vi missar den här chansen efter den här säsongen som vi gjort.
Kommentera

Smokey: Det blir returresa direkt efter matchen ja. Men kompisen som jag åker med bor inte här i Eskilstuna så kommer stanna hos honom på natten på väg hem och sen åka sista biten på måndag morgon. Annars hade de varit en bra lösning att styrt upp samåkning.
Kommentera

RedStar: Siktar du/ni på tur & returresa direkt efter match? Vi är två Tikare i Köping som funderar på att åka ner om allt löser sig. Kollar även läget för möjliga samåkningslösningar om det blir av att vi kommer iväg...
Kommentera

Raggaren Putte: Givetvis är Klaskrona favoriter. Nu är det väldigt svårt att jämföra lag från två olika serier men på papperet är dom riktigt stora favoriter och även magkänslomässiga favoriter men kanske inte lika klart.
Dom ska dock förhoppningsvis verkligen få slita för matcherna.

Vi kan ju också ta fram positiva bilder på när vi våren 2015 gick en holmgång mot Kronkalle och kom ut helskinnade på andra sidan.
Kommentera

Raggaren Putte: Man har bara flugit en gång under säsongen, andra bortamatchen mot Pantern 20/12. Annars har man bussat hela säsongen.
Kommentera

Heisenberg: Nån som har koll på när vi åkt flyg/buss på långresorna tidigare under säsongen? Skulle vara intressant att jämföra det mot vårt något svajiga bortafacit för att se om det finns något mönster.
Kommentera

Olle: Sant, men är inte särskilt orolig att vårt lag ska torska pga underskattning direkt. Tror inte vi har den mentaliteten när det gäller möten med ett SHL-lag.

Dessvärre kan kanske KHK få en kick av det. Typ känslan av att det är de mot den övriga världen och att de minsann ska visa alla tyckare.
Kommentera

luffaren: Jo jag vill ha ståplats.
Kommentera

Hassan: Lite kö även nu. Köpte en ståplats till Påskaftonmatchen baraförutifall...

Köpte även sittplats i Karlskrona. Där var det ingen kö och sektion A var halvfull. Kan förstå att laddningen är större hos oss. Vår lada är för övrigt större än deras, såg att de tar in 5050 åskådare. Kan bli bra tryck därnere på söndag även om det inte blir helt utsålt.
Kommentera

hockeyärnice: Fortfarande flera minuters kö på biljetterna så räknar med slutsålt senast imorgon, långsidorna är snart full och det är många bokade platser på familjeläktaren så ni som sitter och väntar bör boka så fort som möjligt!
Kommentera

Puckat: Sant! Men hade hellre sett matchstart kl 15. Tur man kan lägga om jobbschemat/ta semester på måndag :)
Kommentera

RedStar: Perfekt att runda av helgen med lite hockey😉
Kommentera

El Maco: Två biljetter bokade till sektion A därnere. Blir till att ta bilen härifrån Eskilstuna. Fattar dock inte varför man väljer att lägga en match 18.30 en söndag.. men men.. hoppas på att så många som möjligt kan ta sig dit trots jobb på måndag.
Kommentera

Olle: Tror att det mer är ett tecken på att man vill att Timrå ska vinna. Vi kan ju aldrig ngnsin vara favoriter mot Karlskrona i denna matchserie.
Kommentera

Puckat: Okej, har inte läst något om detta. Hoppas att du har rätt dock! Bra agerat av klubben, blev orolig när jag läste att de skulle åka buss i ST.
Kommentera

Någon som minns denne supporterlegend?

WÖ-Kalle, och andra TIK-legender som lämnat oss, måste le stort i himmelen över den uppståndelse och framgång den här säsongens Timrå IK lyckats skapa.

Man ryser.
Kommentera

Heisenberg: Man kommer bussa ner på lördagen och sova över till söndagen, spela match söndagkväll och flyga chartrat hem efter matchen och sedan flyger man resten av serien.
Kommentera

mikenomad: 15.30 finns det många sittplatser. Eller skulle du ha ståplats?
Kommentera

Hållander och Galló stod över träningen idag pga förkylningar, ska dock inte vara någon fara för spel på söndag enligt Andersson.
Kommentera

Heisenberg: 29e flyger dom iaf, vet inte hur det är den 25e. Kanske inte lika viktigt med flyg inför första matchen med tanke på uppehållet?
Kommentera

"Strålande tider, härliga tider" som Thor Modeen brukade säga! Biljetter fixade till påskaftonsmatchen.
Påskafton övergår i påsknatten som har kyrkliga temat "Genom död till liv".
Lite väl tillspetsat kanske men, hoppas att symboliken slår in :-)
Kommentera

Vet inte om det nämnts här inne men läste i ST idag att Timrå åker buss ned till Karlskrona.. Jag hade hoppats på flyg, det är så viktiga matcher nu och vi får in en väldans massa extrapengar i och med finalspelen. Borde ha råd att lägga pengar på flyg istället, Karlskrona kommer flyga varje match - det bör vi också göra.

Minns det Dahlén sade om att Leksand hade haft ett tufft reseschema innan finalspelet, och att det kan påverkat att de inte riktigt orkade. Det blir alldeles för mycket tid i buss om vi ska resa på det viset.

Kan GIF-Sundsvall åka på träningsläger för pengar de inte har, så kan vi åka flyg för pengar vi har.
Kommentera

Hassan: Minns lockout-säsongen när man var med i köerna på Entré Sundsvall inför varje match i slutspelet :)
Kommentera

Raggaren Putte: tycker det som är lite oroande är att många fans från andra lag, både SHL och Allsvenskan säger ”Timrå kommer att vinna enkelt! KHK har inte en chans”. Aldrig ett bra tecken för den vidskeplige.
Kommentera

Fortfarande kö om man vill köpa. Mäktigt. Blir fan rörd av sånt här också.
Kommentera

DJ Hemp: byt jobb! TIMRÅ IK går före😁
Kommentera

koskinen: Fullsatt i de två första hemmamatcherna borde innebära omkring 3 miljoner till klubben, om jag inte räknar fel.
Kommentera

mikenomad: Samma här!
Dem trogna står upp säger dem :)
Kommentera

Puckat: På kortsidorna och i hörnen mot motorvägen finns det en hel del platser kvar, där har man störst chans att hitta platser om man är ett gäng som vill sitta på samma rad.
Kommentera

Puckat: Kom in efter ca 40 min och fick ståplats till de två första hemmamatcherna..
Kommentera

Hassan: Såg ju i princip slutsålt ut på långsidorna redan nu😍
Kommentera

The great one: Jag har också lyckats. Tack o godnatt. Fan lika jävla spännande som matcherna det här.
Kommentera

kulltorp:

Jag har fått köpt nu, tog en 30 min innan man kom in, sedan gick det smidigt 👍🏻
Kommentera

hockeyärnice: Känns som en klassisk bokningskrasch..ngt har hänt..
Kommentera

Puckat: Vi fick mail, vet inte om det bara riktar sig till "partners" som dom kallar det i malet.
Antar att man får följa med även som privatperson. Anmälan senast 17 idag.
Kommentera

KniveN: Vart har du hittat den informationen?
Kommentera

John Cena: jag hade valt 3 sittplatser och skulle betala och då hamnade jag i kön igen, nu har jag varit i kön i minst 10 minuter..
Kommentera

The great one: Är i kö jag med. Lyckades ta mig förbi för en stund sedan, men då kunde jag ändå inte ladda sidan. Sen när det till slut laddade och jag valde biljetter så hamnade jag i kö igen... Bra system.
Kommentera

tjobba:

Står fortfarande i kö jag, någon fler?
Kommentera

Torsdag den 29e så kan man flyga med laget till Karlskrona, kostar 5000kr.
Kommentera

SuperMupster: Ser att bokningen hänger sig. Är nog ett ruggigt tryck nu! Skulle tro att det inte finns en plats kvar till helgen :) Uppmaning: Klä er i rött! Kollade lite på Växjös match i går. Tror inte det fanns en enda i publiken som inte hade orange t-shirt på sig. Galet mäktigt!
Kommentera

tjobba: själv står jag i kö... verkar vara många som vill köpa biljetter.
Kommentera

Bokat & klart till de 2 första hemmamatcherna!
Kommentera

RunarUp: undrar jag med, kör själv från Kalmar
Kommentera

« · 1882801 · »