1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591270 inlägg · 6216 ämnen

Silly Season 07/08

« · 832860 · » Till forumet

Sv: Silly Season 07/08
Laken: Det är nog snarare så att om man har många krokar ute så kanske det nappar på några.Helt rätt taktik tycker jag.
Kommentera

Mitt likadana inlägg nedan vart visst i fel tråd och kan tas bort.

Hynning? Det var som f-n...! Vore en kalasvärvning tror jag.
Men innebär det att någon annan fallit bort, eller har Timrå råd att behållla de man vill behålla och dessutom värva Mika Pyörälä, Nilkas Nordgren, Jyri Marttinen o.s.v.
Kommentera

okej men varför håller han då på att förhandla nytt kontrakt med timrå då för om han ska till modo jag tror att han stanar här för han vill nog spela med jonte
Kommentera

dom vill bara sälja tidningar vem som hälst vet ju fan att peter regin har skrivit p och att han sa ska jag spela i europa är det timrå som gäller !!!!!!
Kommentera

TIKbiff: du regin är inte på väg bort han har ju kontrakt ju
Kommentera

Peo vill ha Hagos...
Kommentera

dr-nix: Ja, från Modo. det visar ju om något hur deras koll är.
Kommentera

actionleif: från MoDo?
Kommentera

actionleif: På västfronten intet nytt...
Kommentera

Ambroo: I pappersutgåvan så ryktas Fredrik Warg påväg från Modo..
Kommentera

Ambroo: listan
Kommentera

Shadar Logoth: Iofs så lär inte den lista vara uppdaterad.
Kommentera

Regin har just skrivit på ett ettårskontrakt....

Kan inte vara mycket att bry sig om i den artikeln....tyvärr.
Kommentera

TIKbiff: Regin ryktas till frölunda också, har han missat kontraktet?
Kommentera

Men att det är Tomas Ros som har skrivit får det att kännas lite taget ur luften.
Kommentera

Mappe:
TIMRÅ
In: Jyrkki Marttinen, b, Niklas Nordgren, f, Mika Pyörälä, f, AntonAxelsson,f,
Ut: Mattias Wennerberg, f, Johan Asplund, mv, Magnus Nilsson, f
Per Hallin, f, Mikko Laine, f, Peter Regin, f, Johan Ryno

Pelle Hallin på väg ut?
Warg då? trode han oxå var på väg....
Kommentera

Mappe: Bra att du tar en bättre tråd än vad jolle gjorde :)
+ i kanten till dig.. även om du var lite efter
Kommentera

T T: Hynning på gång kanske? Vad säger din källa Ambroo? Jag skulle inte gråta om han spelar i rött och vitt nästa år
Kommentera

Helg Ernest: Vaket.
Kommentera

Länkas det inget på nyheter här till höger på söndagar? Här är Warg i ST i alla fall...
Kommentera

offside: Tycker du inte att TIK ska ha högre ambitioner än så? Jag är dessutom övertygad om att de söker produktiva spelare.
Kommentera

timrå_ik: Jag törs nästan lova dig att flertalet av oss som läser det du skriver förstår precis lika bra vad du menar även om du enbart använder dig av ett (1) utropstecken (!). 

Vad gäller inlägg sådär i största allmänhet så är det nog mer tyngden i det  man skriver, ja, hur man genom de ord och det språk man använder sig av bygger upp en tillräcklig styrka i sina inlägg som gör att man slipper använda sig av tjugoelva utropstecken för att få fram sitt budskap.
Kommentera

redline: Känns lite dyr och lite gammal. 33 år är inte purfärskt direkt.
Kommentera

ja nu ska vi se här om ja inte mins fel , Så var det FYRA timrå spelare uttagna OCH NU är det bara EN. som ska spela hmm lite små roligt nu har vi lika många i truppen som brynäs. varför blir alla skadade i timrå det kan inte vara otur det måste vara nått med träningarna . men ja okeej strålman vart ju sjuk inte skadad. men nilsson,pärsinnen,hahl,och dom andra då de är inte otur det är nått annat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Juha Lind kunde kanske va nåt.
Kommentera

T T: Kovland,tror jag det var,men e inte säker..
Kommentera

Vilken klubb har Mårts tackat nej till då tro?
Kommentera

fighter: Ju mer jag tänker på det desto otroligare känns det att Warg går till MoDo. Mycket för just det faktum att han vet vad han har här i fråga om status och speltid. Tänk er tanken att komma tillbaks till MoDo, ha tre halvtaskiga matcher inledningsvis, och läktarcoacherna börjar skak på huvudet och säga:
- Han är lika usel fortfarande.

Kan TIK behålla Wargen, värva Nordgren och i övrigt ha kvar stommen känns de grymt stabila inför nästa år. En bra defensiv back (läs en Kalle Koskinen som inte blir skadad hela tiden) känns också viktig.

Jag tycker fortfarande att Kalle K är ruggigt bra i egen zon - när han spelar - vilket han tyvärr inte gör så ofta.
Kommentera

RödVit: Om du inte vill ha gunno tillbaka då är nog du inte en äkta timråsupporter.
Kommentera

Ambroo:
Lars Göran "pee man" Göte, vilken legend
Kommentera

RödVit: Tagg? Har de satt upp taggtråd runt Viskan?? Det måste isf vara för att Göthe är på ingång igen, eller är det rent av dig som jag samtalar med Lars-Göran?!
Kommentera

Ambroo och El Maco: Jag kanske ska vända min kind lite då...

Men den taggen sitter lite väl djupt.
Kommentera

El Maco: Ingenting, men efter ditt inlägg så suktar jag svårt efter blaskigt amerikanskt öl.
Kommentera

Ambroo: Vad är det med dig i kväll din weissbier eller vad det heter?
Kommentera

Per HApps: Det vet du Sten-Erik;-)
Kommentera

Ambroo:
som sagt kompis, det går bra nu :)
Kommentera

El Maco: DOCK så noterade han 43 poäng (20 mål, 23 assist) under sin bästa säsong 02/03 (slutspel ej inräknat)...
Kommentera

El Maco: senaste sässen i Timrå alltså.

Är jag den som senast såg honom spela? Eller, jag såg honom inte spela men han var i alla fall med på uppvärmningen i MSG men fick ingen speltid.

Däremot såg jag hans första NHL-mål i direktsändning när Islanders mötte Canes. Dock stals målet av Staal, en puck som Gunno redan styrt in i buren slängde sig Staal fram och petade djupare in i kassen när den redan var över mållinjen och jublade som en tokig. Syntes tydligt på reprisen. Staal fick målet i alla fall... Tydligt vem som är storstjärna och vem som inte är det.
Kommentera

RödVit: Senaste säsongen blev det 36 i grundserien och två i slutspelet. Så nej, 38 och inte 40.
Kommentera

RödVit: NN annonserade väl så fort han fick ett erbjudande. Jag snackade med Gunno nåt år tidigare och då sa han att han gett upp tanken på NHL. Ärligt talat, det var väl inte lock stock och klart att han nånsin skulle plockas över? Det kom i alla fall ut väldigt sent. Jontes agent var däremot på honom från början. Tänk på att det var hela havet stormar. Massor av spelare lade av eller flyttade hem till Europa för gott, det var två årgångar i draften och en massa halvanonyma spelare hade inte lirat på ett år.
Kommentera

RödVit: Dagens citatr; Det går bra nu, kompis det går bra nu...
Kommentera

Ambroo: Innan jag vänder den anndra kinden till.
Så gjorde väll inte NN några 40 P i Timrå eller?
Kommentera

Dream Team: För oss som inte har åldern inne var det va;-)
Kommentera

Ambroo: Haha.. och där skulle jag försöka agera "bror duktig". Se så bra det gick! ;-) Givetis ska det vara B-landslaget, och inget annat! Sitt vackert....
Kommentera

RödVit: Absolut, men det är svårt att komma ifrån ditt resonemang och att du väljer bort en kille som är god för 20 mål och 40 poäng pga just detta...

Det kanske kom som en chock för vissa, men faktum kvarstår att klubbledningen visste om hans avsikter och det hade inte direkt några planer på att hindra honom. Sen är det väl en sak att det blev som det blev och att det just skulle ske i sista minuten får väl ses som väldigt olyckligt, men att kalla honom för svikare och inte vilja veta av honom är ett hån mot killen.
Kommentera

Ambroo: Jag håller med dig helt klart, därför tror jag inte så mycket på att han kommer flytta tillbaka till ö-vik. Warg ska spela center och han lär knappast villja spela i en 3e kedja.
Kommentera

Dream Team: Vikingarna=Juniorlandslaget?! B-landslaget ska det väl ändå vara??
Kommentera

Ambroo: Ja oki, alla tycker vi väl olika och vem som tycker rätt olikt eller rätt likt, kan vi ju prata om hur länge som helst.

Jag gillar Jonte och hans spelstil o det står jag för, och det Jonte gjorde var inte lika alvarligt som det NN gjorde, därför att Jonte annonserade lite i förväg, det gjorde inte NN.
Kommentera

« · 832860 · »